Страница 1 от 1
					
				Смяна на маншон външно каре- как?
				Публикувано: 18 окт 2008, 20:49
				от gosta
				Скъсаха ми се маншоните на външните карета и днес реших да ги сменя. Свалих гайката на полуоската, извадих кормината щанга , разхлабих и почти извадих амортисиора , но понеже нямаше достатъчно ход за да излезе от ухото на главината, реших , че трябва да откача главината от носача. До тук добре , развих гайката на болта който държи шарнира сравнително лесно , но самия болт не мърда. Въпроса ми е : на резба ли е този болт в ухото или резбовото съединение е само гайка болт ? 
След като разкача главината от носача има ли нещо , което да фиксира полуоската към главината( зегерка или щифт) или направо се изнизва полуоската от главината?   С две думи има ли някаква особеност , която задължително да трябва да се свърши и без , която не може? Благодаря предварително
			 
			
					
				Re: Смяна на маншон външно каре- как?
				Публикувано: 19 окт 2008, 09:36
				от samsung_bg
				Колега, ти си разглобил цялата предница. Защо не отиде на майстор. Щеше да ти вземе 20лв. Сега ще ги дадеш за стенд, защото си пипнал кормилната щанга, а тя не се развива при смяна на маншон.
			 
			
					
				Re: Смяна на маншон външно каре- как?
				Публикувано: 19 окт 2008, 10:02
				от gosta
				Естествено , че не съм развивал накрайника за много бос ме взимаш пък аз не съм чак толкова  

 . Само някои неща не са ми ясни, като например въпросният болт дали е на резба или трябва да се избие, ама както и да е. Благодаря за мненията.
 
			
					
				Re: Смяна на маншон външно каре- как?
				Публикувано: 19 окт 2008, 10:36
				от samsung_bg
				Болта не е на резба.
			 
			
					
				Re: Смяна на маншон външно каре- как?
				Публикувано: 19 окт 2008, 14:12
				от tankovbg
				Всичко става лесно, не се сваля главината от носача а самия носач се освобождава от предния тампон (там е болт и гайка), тогава излиза и мортисьора с малко напъване. след това обаче трябва да избиеш оста на полуоската назад, най добре със скоба защото трудно излиза, не удряй по резбата отпред (може с дървено трупче). Внимавай да не нараниш каретата при удрянето. Изчисти добре старата грес и сложи нова. При обратния монтаж амортисьора влиза трудно, затова намажи с моторно масло. За операцията трябват двама, единия да придържа. Не оставяй главината да виси на спирачния маркуч, вържи с тел на пружината. Успех
			 
			
					
				Re: Смяна на маншон външно каре- как?
				Публикувано: 19 окт 2008, 17:02
				от gosta
				Мерси много.
			 
			
					
				Re: Смяна на маншон външно каре- как?
				Публикувано: 20 окт 2008, 00:19
				от Peet