Страница 1 от 1
Ескорт на 15-ки
Публикувано: 21 фев 2006, 21:08
от tromberair
ИЗПАДАТ МИ ЕДНИ 15 ЦОЛОВИ ЛЕТИ ДЯНТИ С ГУМИ НА ХУБАВА ЦЕНА ТА СЕ ЧУДЯ КАК ЩЕ СЕ ОТРАЗЯТ НА КОЛАТА В МОМЕНТА САМ НА 14-КИ ЩЕ ВДИГНЕЛИ РАЗХОДА , ЩЕ РАЗБИВА ЛИ ПО БЪРЗО ПРЕДНИЦАТА??????
Колега, почни да пишеш с малки букви
Brock
Публикувано: 21 фев 2006, 22:05
от apock

Само ще изглежда по-добре. Другото си го споменал

Преди време обмислях 15-ки и се отказах. Сега мисля дали да мина на 13-ки.
Публикувано: 22 фев 2006, 00:49
от rusinoff
Аз пък мисля да слагам 14"

Публикувано: 22 фев 2006, 01:05
от Gotti
аз пък бях с 15-ки и смених цялата предница, освен че возеше като на айше на мажа и каруцата.
Но иначе изглежда много яко. Има супер визия.
Публикувано: 22 фев 2006, 01:05
от cossy
С нископрофилни гуми няма как да ти се промени разхода

Аз съм на 15ки, не съм забелязал промени по возията или по трошенето... същата работа...
Публикувано: 22 фев 2006, 19:17
от Jinxy
Аз карам зимата с 14", а лятото с 15". Абе визията е друга, но и возията се променя. С 15"е малко по твърдо но не е чак дразнещо или фрапиращо. Засметка на това пък, правя един тест на колата с различните гуми ( 185/65/14 и 195/50/15 ). Предполагам, че всички сте минавали по продължението на магистрала Хемус, което свършва след Ябланица. Това е пътя София - Варна даречем. Та края на магистралата е слизане ( посока Варна ) с много и остри завой един след друг. Много яка отсечка вдигаща адреналина при подходящата скорост...... Май се отплеснах... аз там слизам и се качвам със 110км и в двете посоки. Ами и 14" и 15" се държат доста добре, но с 15" чувствам колата по сигурна на пътя. Гумите са нови и на двата комплекта джанти разбира се.
Това от мен.
Публикувано: 02 мар 2006, 18:40
от escort93
На мен зимните са ми 13ки,летните 15ки - 195/50 и разликата в стабилността на колата е огромна,ама наистина огромна. Само дето за една година с тях всичко пластмасово почна да скърца и тропа

Но мисля,че най-големият проблем на ниските гуми са дупките . Преди времеи бях сложил едни 16ки 205/50 и мислех да взимам гуми на 40-45

добре че ги откраднаха преди това хахах
Публикувано: 02 мар 2006, 18:51
от Луки
Добре де а наште пътишта само на магистрала ли да карам не че там....
Публикувано: 02 мар 2006, 22:11
от paci
И аз съм на 15
Стабилност
Комфорт
За разбиване на окачването не мога да говоря ... нямам толкоз път но не не е имало проблем от предния собственик го взех така.
Публикувано: 03 мар 2006, 16:24
от aaleks
По-бързо разбиване ще има ако се сложат по-ниско профилни гуми от предписаните - вози по-твърдо т.е. по-силно удря/вибрира по окачването, по-стабилна в завойте ама на задните седалки им става лошо поне при мен /малко ми е по-твърдо окачването, така си мисля/.
Но ако запазите височината на гумите разбиването на ходовата част даже се "забавя" - височината поема част от ударите/вибрации, по-лесно преминава през дупките. Личен опит от 195/55/15 на 195/65/15 усезаема разлика /леко ги спаднах на 1,9-2,0 РМа за зимата/.
По-малко гори, но губи от динамиката си,по-скъпи са гумите, но пък повече км. изкарват, натоварват повече съединителя при потегляне, лъже малко в скороста. Това е в общи линии.

Публикувано: 05 мар 2006, 22:24
от Vandala
aaleks написа:По-бързо разбиване ще има ако се сложат по-ниско профилни гуми от предписаните - вози по-твърдо т.е. по-силно удря/вибрира по окачването, по-стабилна в завойте ама на задните седалки им става лошо поне при мен /малко ми е по-твърдо окачването, така си мисля/.
Но ако запазите височината на гумите разбиването на ходовата част даже се "забавя" - височината поема част от ударите/вибрации, по-лесно преминава през дупките. Личен опит от 195/55/15 на 195/65/15 усезаема разлика /леко ги спаднах на 1,9-2,0 РМа за зимата/.
По-малко гори, но губи от динамиката си,по-скъпи са гумите, но пък повече км. изкарват, натоварват повече съединителя при потегляне, лъже малко в скороста. Това е в общи линии.

Съгласен съм колегата карането с 195/50/15 си изпитание за бъбреците

Публикувано: 06 мар 2006, 12:26
от divinity
На ескорта по книжка му дават 175/70/13 или за по-мощните 195/55/15. Наблюденията ми са доста оскъдни, все още

Но колата логично е по-стабилна! Харчи малко повече, но не съм го засекъл колко точно. За разбиване има логика, но не вярвам да е много по-голямо, защото се запазва обемът на въздуха в гумите. Само джантите страдат, защото гумата е доста нископрофилна. Иначе при мен с посочените размери гуми, разликата в диаметъра на колелото е 1мм, което не води до разлика в показването на скоростомера

Публикувано: 06 мар 2006, 18:28
от escort93
Аха,обема същият,обаче борда 2 пъти по-малък и от джантата отива право в окачването

Но според мен разликата във вида на колата с 13ки и с 15ки си заслужава
Публикувано: 08 мар 2006, 22:12
от Jinxy
ето и моята с 15" 195/50/15
Публикувано: 16 мар 2006, 23:46
от disc
Jinxy написа:ето и моята с 15" 195/50/15
За тези джанти убивам човек...

продаваш ли ги? :-<:
Публикувано: 21 мар 2006, 17:09
от Дядо ти Яга
и аз карам ескорта на 15ки и съм много доволен
