Честно казано въобще не се чувствам компетентен по въпроса, но и аз се бях интересувал от подобна замяна. Ще споделя малко опит.
Доколкото знам Пежо и Форд от 90-те имат еднакви параметри на джантите като отвори/диаметър, а иманно 4/108. Разликите идват от офсета, известен като ЕТ. Има още една спецификация, характеризираща джантите - това е централния отвор, в който лягат главините на колелата. Форд май ползват 60 или 67, не съм сигурен. За незапознатите всички стойности са в мм.
Знам, че конкретно джантите на Пума са 4/108 ЕТ 40. Пежо пък ползват 4/108 ЕТ 25. От друга страна из разните руски форуми съм чел спецификации за пума от сорта на ЕТ 40, 38, 35, 30, дори 25... Логично е при Фиеста параметрите да са идентични, но трябва да се направи справка в литературата или специализирания софтуер.
Идеята на офсета: Знаем, че прозиводителя така е изчислил окачването, че при примерно ЕТ 40, лагерите ще са точно в центъра на колелото (ЕТ 0) и така че бъде осигурен максималния им живот, както и стабилност на окачването - центъра на тежестта и баланса на колелото попада точно върху лагерите/главините - точно там където трябва да действат всички сили м/у колелото и окачването.
Ако намалим Офсета ще постигем по-широка следа, съответно бихме подобрили пътното поведение и стабилността в завой. Обаче така ще натоварим окачването и в частност лагерите. Оттам се очаква да дестабилизираме окачването, съответно да влошим поведението на пътя и като резултат - да съкратим живота на ходовата част.
Моето мнение е да не се правят корекции в Офсета, стига да не целим "тунинговане" и "гъзария", което според мен не би осигурило здравина и стбилност на ходовата част... Чакаме по-запознаните да се включат!
P.S.: Хвърли един поглед на италианската версия на сайта на джанти МАК. Там има детайлно инфо за съответните размери джанти на отделните марки и модели:
http://www.makwheels.it/ita/advance-search.asp и
http://www.makwheels.it/ita/marche.asp. На пръв поглед май това са линковете, но не бях ги отварял от години. Трябва да излезе таблица, с зададените параметри на джантите (4/108 ЕТ 40), моделите джанти и автомобилите, които са "обути" с тях.