След доста време все пак има развитие. Дойде им времето на поизносените втулки и изпусналия, от ляво,
амортисьор:
http://www.prikachi.com/images/634/3839634J.jpg
За по- добри резултати се снабдих с два нови амортисьора. Долните, предни рамена закупих готови, с набити втулки,
а за горните намерих само втулки. Демонтажа е лесен, но и отговорен. При повдигната и осигурена кола,
окачването трябва да се върне /събере/ до 15- 16 см м/у долни я и горния носач на пружината. Хем за
по- лесен монтаж, хем и за положение на носещите рамена близко до работното. Най- трудно се оказа отвиването
на горните болтове на амортисьорите. В снимката на левия:
http://www.prikachi.com/images/635/3839635f.jpg
Това са новия и стар аморт., новопредно, долно рамо и втулки за горното рамо:
http://www.prikachi.com/images/636/3839636j.jpg
След разходка до стругар за избиване и набиване на втулки, едно от горните рамена със старите втулки:
http://www.prikachi.com/images/638/3839638q.jpg.
Тъкмо си мислех, че навсякъде ще използвам само камъче 15 и се оказа, че гайките на топлинния екран
не тръгват на ръка и се наложи отхлабването им с 24:
http://www.prikachi.com/images/637/3839637B.jpg.
Препоръчват окончателното затягане на амoртисьорите да става с 115 N/m, когато автомобила е " стъпил"
със собственото си тегло на гумите, но импровизирах като премахнах основната статична опора,/ от онези
червените, трикраките/, и пускайки с крика я подложих под главината.
Така изглеждат нещата завършени:
http://www.prikachi.com/images/639/3839639I.jpg.
Предварително на равна повърхност и без товар бях замерил разстоянието до ръбовете на калниците, от
асфалта. Бе 665 и 675 в полза на страната със здравия амортисьор, но с по- деформирани втулки. След
подмяната, и от ляво и от дясно показва 705 мм.Така не се налага да си играя с регулиращите болтове и
шайби.
Това е . Не претендирам за прецизно извършено сервизиране, все пак смених само най- лошо износените
части. Може би спестих известна сума пари за сметка на свободно време, но удоволствието от саморъчно
свършената работа е безценно.

Пък и видях, че е ред на външните тампони на стабилизиращата щанга,
но те другия месец. За сега дано поста е полезен на някой колега.
