Относно монтиране на вакуумна помпа

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
onogondur
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 27 мар 2009, 09:38
Модел на автомобила: Ford Escort 1,8 TD kombi,1995
Местоположение: Варна, ж-к Младост
Status: Извън линия

Относно монтиране на вакуумна помпа

Мнение от onogondur » 22 май 2011, 20:38

Здравейте,уважаеми съфорумци.По време на движение изведнъж спираният педал стана много твърд,като спирачките почти не действаха.Установих че вакуумната помпа е повредена.Намерил съм една втора употреба.И тук идва съмнението.Старата помпа си има един О-пръстен,служещ за уплътнение,който е доста износен.Допълнително там е слаган и маслоустойчив силикон.На новата помпа,която съм взел,липсва такъв пръстен.Въпросът ми е,дали да сложа допълнително силикон,след като намеря пръстен? От къде във Варна да намеря такъв пръстен? Мога ли да сложа помпата без пръстен,само със силикон?
Предварително благодаря на всеки отзовал се.

Потребителски аватар
иво г. иванов
потребител
потребител
Мнения: 915
Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
Местоположение: Berkoviza , Montana
Status: Извън линия

Re: Относно монтиране на вакуумна помпа

Мнение от иво г. иванов » 22 май 2011, 22:26

Понякога при подмяна на помпа, при монтирането и може да се нарани прилежащата повърхност и тогава
при изправна помпа уплътнителя не издържа налягането на маслото и пропуска /омаслява/. Може би за това
си с допълнителен силикон. От друга страна пък на дълго работеща помпа уплътнението залепва и при демонтаж
се разрушава, което може да означава, че си намерил изправна помпа на старо :D
Не я монтирай без този пръстен, а силикона не пречи стига да е подходящ. Маслоустойчивия може да размекне
уплътнението а киселинните корозират някои метали.
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта