Шарнир на носача Фиеста 91!!!
- b_bojilov
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 21 сеп 2005, 13:06
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 Джиа '91г. /vw passat b4 1.8 ABS combi/
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Шарнир на носача Фиеста 91!!!
Имах проблем с шарнира на носача за ФФ 1.1'91г. и
преди седмица ми се наложи да го сменя и си купих нов. Дадоха ми го без кутия, болтове и гайки. Изглеждаше като рециклиран, но си замълчах.Попитах за болтове и гайки и тия от магазина ме пратиха в някаква железария да си купя от там. Както и да е, започвам да свалям нитовете/беше занитен/ голям зор и стигам вече до монтажа на новия шарнир и какво се оказва - долната част на главата на шарнира е по дебела със 1.3 мм от дупката на главината. Посмъртно няма да влезе, най много да спукам главината.Това ми каза мой комшия,който бачка в МПф. Принудих се да ходя до магазина и да го сменям. В м-на ровиха и ми дадоха някакъв, който трябвало да е по-точен размер. Хайде пак при колата и какво - пак същия номер, дали ми 17.5мм вместо 16.2мм. Е толкова неграмотни хора не бях виждал, да не могат да измерят с шублера разликата от 1.3мм.
МНОГО СЪМ ВЪЗМУТЕН и реших да споделя болката си.

преди седмица ми се наложи да го сменя и си купих нов. Дадоха ми го без кутия, болтове и гайки. Изглеждаше като рециклиран, но си замълчах.Попитах за болтове и гайки и тия от магазина ме пратиха в някаква железария да си купя от там. Както и да е, започвам да свалям нитовете/беше занитен/ голям зор и стигам вече до монтажа на новия шарнир и какво се оказва - долната част на главата на шарнира е по дебела със 1.3 мм от дупката на главината. Посмъртно няма да влезе, най много да спукам главината.Това ми каза мой комшия,който бачка в МПф. Принудих се да ходя до магазина и да го сменям. В м-на ровиха и ми дадоха някакъв, който трябвало да е по-точен размер. Хайде пак при колата и какво - пак същия номер, дали ми 17.5мм вместо 16.2мм. Е толкова неграмотни хора не бях виждал, да не могат да измерят с шублера разликата от 1.3мм.
МНОГО СЪМ ВЪЗМУТЕН и реших да споделя болката си.





Форд Фиеста 1.1 Ghia,Nokia 6600 black swarovsky,SE W800i
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Абсолютно същата работа при мен! Майстора го търна обаче на шмиргела щото беше неделя и не ми се занимаваше да търся друг. Проблема обаче е, че горния диаметър е по малък и майстора каза, че ще се разхлопа там и можело да разбие леглото на шенкела. Викам му да го слага така на моя отговорност. 2 месеца карам така и засега е уж добре. В МП тогава ми казаха, че MotorCraft не произвеждали само шарнири, а цели носачи.
След случката порових в Микрокат и видях, че всъщност има шарнири. Записах си каталожния номер и отиван пак в МП. И без да им обяснявам нищо им давам номера и питам тва колко струва. Цената е 70лв. (толкова излезе и на търсачката им в сайта).
Та вместо да дам 100лв наведнъж и да си реша проблема, аз дадох 20лв за шарнир менте и 30лв за смяна и колата ми пак не е добре.
Така, че не им вярвайте много на приказките на МП.
Тази вечер в Търново имаше някъф концерт по случай 15 години Мото-Пфое. Ами за 15 години не можаха ли да се научат какви резервни части за форд се произвеждат
След случката порових в Микрокат и видях, че всъщност има шарнири. Записах си каталожния номер и отиван пак в МП. И без да им обяснявам нищо им давам номера и питам тва колко струва. Цената е 70лв. (толкова излезе и на търсачката им в сайта).
Та вместо да дам 100лв наведнъж и да си реша проблема, аз дадох 20лв за шарнир менте и 30лв за смяна и колата ми пак не е добре.
Така, че не им вярвайте много на приказките на МП.

Тази вечер в Търново имаше някъф концерт по случай 15 години Мото-Пфое. Ами за 15 години не можаха ли да се научат какви резервни части за форд се произвеждат

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Тази година, през Февруари, смених тампоните на стаб. щанга. Появи се етно леко почукване отдясно. Преди да тръгна за морето в началото на Юли ходих да видят откъде е това и се оказа шарнир. Не съм се замислял нито за миг и им казах да сменят целия носач. Оказа се най-удачно, защото сменяш 3 неща: Шарнира, тампоните и носача. Но като краен резултат е доста по-добре. Според мен така се избягва от момента с умората на материала и намалява вероятността да останеш на пътя в някоя дупка със счупен носач.
Като направя една сметка май смяната на носач излиза по-евтино, защото като смениш само тампони - тампоните са евтини, но труда и реглажа на предницата са на същата цена 15+15=30 лв. Смяната на шарнир - шарнир+15+15 пак имаме една константа от 30 лв. Като дойде смяната на носача имаме носач+15+15=65+30=90-60-шарнир-тампони= почти нула.
Като направя една сметка май смяната на носач излиза по-евтино, защото като смениш само тампони - тампоните са евтини, но труда и реглажа на предницата са на същата цена 15+15=30 лв. Смяната на шарнир - шарнир+15+15 пак имаме една константа от 30 лв. Като дойде смяната на носача имаме носач+15+15=65+30=90-60-шарнир-тампони= почти нула.
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
аз сменях шарнир в д&н, в овча купел.
шарнира струваше около 34 лева и ми дадоха гаранция, поне така казаха.
марката е lemfeorder. но ако ще ходиш в младост внимавай какво ще ти предложат.
и не забравяй да питаш за колко болта, е понеже има за два и за три.
на моята кола не съответстваше реалността с това дадено в техния каталог
шарнира струваше около 34 лева и ми дадоха гаранция, поне така казаха.
марката е lemfeorder. но ако ще ходиш в младост внимавай какво ще ти предложат.
и не забравяй да питаш за колко болта, е понеже има за два и за три.
на моята кола не съответстваше реалността с това дадено в техния каталог

-
- потребител
- Мнения: 123
- Регистриран: 07 юни 2006, 01:23
- Модел на автомобила: Focus 1.6 zetec SE 74kW 01г-LPG
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
- Tuz
- потребител
- Мнения: 70
- Регистриран: 10 авг 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Мондео 2004
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
само за сведение Lemfoerder се произвеждат в Германия и се вгаждат при сглобяването на колата, а ASMETAL са Турско гаражно производство...boris77 написа:аз лично предпочитам турските на ASMETAL (с доказано качество) , отколкото "оригинални" Lemfoerder
Отиди на щанда на вноситела на ASMETAL на есенния панаир и ги попитай дали ще ти направят 1000 бройки шарнир за VW например ама искай да са щампа на друга фирма...
отговорът НЯМА ПРОБЛЕМ КАЖЕТЕ НА КОЯ!!!!!!!!!!!!!
А всеки си преценява колко му струва живота и този на семейството му..............
Карай бавно, Стигни жив и здарав
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта