Страница 1 от 1

проблем с виене

Публикувано: 04 авг 2006, 11:35
от Ti6one
Otskoro sum sobstvenik na ford. ima nekav problem. ponqkoga pri napulno lqv ili desen volan se 4uva viene ot kum predno dqso kolelo. 4uva se samo pri poteglqne.

Отскоро сум собственик на форд. има некав проблем. понqкога при напулно лqв или десен волан се 4ува виене от кум предно дqсо колело. 4ува се само при потеглqне.

Публикувано: 04 авг 2006, 11:40
от orlinm
Да не ти опира гумата в някоя от корите под калника като даваш пълен ляв/десен? Казваш виене а не потракване нали?

хм..

Публикувано: 04 авг 2006, 11:42
от Ti6one
определено не потракжане, но немислq 4е ми опира гумата.

Публикувано: 04 авг 2006, 11:44
от buhap
Ti6one Кирилизирай се!

Публикувано: 04 авг 2006, 11:45
от Ti6one
така по добре ли е

Публикувано: 04 авг 2006, 11:48
от orlinm
Все пак огледай отвътре калника и корите, то ако опира гумата някъде при пълен завой ще има изтъркано по корите. Иначе ще трябва някой специалист да се изкаже дали е лагер или нещо по спирачната система ако се размества леко при завой..

П.П.
Ако искаш вдигни на крика и с ръка завърти гумата и може и да чуеш по-точно от къде шуми.

Публикувано: 05 авг 2006, 14:36
от shark
Аз пък съм чувал, че автомобилите с хидравлика не трябва да правят пълно свиване на волана, защото започва да се товари много помпата и свиренето най-вероятно е от нея!

Публикувано: 05 авг 2006, 23:06
от chains
Точно така това са стоновете на хидравличната помпа и се чуват от приплъзването на ремъка - НИКОГА НЕ СЕ ВЪРТИ ВОЛАНА НА КОЛА С ХИДРАВЛИКА ДО КРАЙ!!! иначе ще ти се наложи да се изръсиш доста за рециклиране - за цените като нови да не говориме!

Публикувано: 06 авг 2006, 00:18
от paci
chains написа:Точно така това са стоновете на хидравличната помпа и се чуват от приплъзването на ремъка - НИКОГА НЕ СЕ ВЪРТИ ВОЛАНА НА КОЛА С ХИДРАВЛИКА ДО КРАЙ!!! иначе ще ти се наложи да се изръсиш доста за рециклиране - за цените като нови да не говориме!
Що за глупости ?
Е кво се'а да не паркирам щото ще се износи ?
Нещо по-умно няма ли ?
Ако не трябва се върти до край инДжинерите да са го взели в предвид.
Всеки качил се на кола с хидравика тряя знае да не навърта до-край.
Май глупости ми се струват.
Мойта и тя шуми, май щот няма масло и като и навъртя волана в крайно положение двигателя се форсира.
Е к'во се'а да я оставя на средата на паркинга ли ?

Публикувано: 06 авг 2006, 09:47
от chains
По същия начин вече съм съсипвал една хидравлична помпа - след което майсторите, които ми я рециклираха за 150лв. /това бе извършено в една фирмичка находяща се в уч. корпус №11 на ТУ - София/ те ми обясниха много нагледно и културно /абе гледаха ме като малоумен да не зная тези прости малки хитринки/, че при пълно завъртане на волана помпата отива в крайно положениеналягането на маслото е много високо и се покачва температурата, затова като набереш волана до край и се чуят стоновете просто отпускаш четири пръста в обратнапосока, като по този начин налягането в системата спада до нормални нива, а колкото до това /и аз ги питах "е как ще завивам?"/ те нагледно ми показаха че при тази операция гумата се отклонява незначително малко и едвали би увеличило диъметъра на завоя с повече от 10 - 15 см.

Публикувано: 07 авг 2006, 10:17
от Ti6one
абе и на мен ми казаха туй че не трябва да се върти до край. щом го чувам сега и от тук сам склонен да вярвам че това е проблема. само дето имам един авер с рено 19 и тои няма такув проблем с хидравликата. ама наистина като върнеш малко волана и си става ОК, иначе квичи се едно прасе колиш :D

Публикувано: 07 авг 2006, 11:18
от demiro
Смени хидравличната течност и ще се оправи. Какъв е цвета на твойта,ако е станала сива сменяй.Виж във форума има бая изписано как става и каква течност трябва точно.Сменяй докато не се е обадила помпата. :wink:

Публикувано: 07 авг 2006, 11:30
от Ti6one
абе май бая е поеъмняла вече. мерси за савета ще я сменя възможно най скоро. да имаш някаква идея колко ще ми струва това удоволствие