Страница 1 от 1

Задни лагери

Публикувано: 06 юли 2005, 14:12
от jack71
Наду ми се главата от тия задни лагери :? то хубаво надувам музиката ама вече не е достатъчно :evil: . петък мятам. оглеждах в магазин харесах си FAG по 2 бр на главина конусовидни ролкови.
някакви коментари за марка? а клопки по трасето на смяната има ли? избиват се с бронзов цилиндър външните черупки и обратно новите. С нещо да внимавам?

Публикувано: 06 юли 2005, 14:24
от kEFi
Ами...внимателно и прецизно набиване. Задължително си купи и тапите. Сложи ги с малко силикон за изолация, че заради това може да ти се наложи повторната им смяна много скоро. Влиза вода!

П.П. Купих си оригинални фордовски от Моторкрафт. Кутия, документация....а на самите лагери пише SKF...та с такива съм.

Публикувано: 06 юли 2005, 15:12
от stangen
Не вземай Алко , ФАК биват !

Публикувано: 06 юли 2005, 17:15
от jack71
Благодарско за инфото. А такива капачки от къде да си купя. и продават ли само тях??

Публикувано: 06 юли 2005, 21:23
от stangen
jack71 написа:Благодарско за инфото. А такива капачки от къде да си купя. и продават ли само тях??

Капачки не съм срещал по магазините, пробвай из моргите ! Въпреки ,че аз задни капачки нямам и да ти кажа нямам грижи :)

Имам рекорд по чупене на лагер Алко ..........20 км. след слагането му ! Най добре е да вземеш СКФ българско производство са ама излизат от военни заводи и са страхотни , просто са малко по-скъпички

Публикувано: 07 юли 2005, 08:16
от Polly
Задни капачки за лагерите продават в Мото Пфое. За около 4 лв - комплект двете капачки. Преди време ми ги смениха, бях отишла за друго, но видяха, че са смяна.

Публикувано: 07 юли 2005, 11:10
от kEFi
За БГ SKF - строших 2 комплекта за по-малко от година.
За капачките - откъдето съм търсил лагери - навсякъде са предлагали и капачки. В МП със сигурност ги има. Тези си ги взех от магазина на Моторкрафт заедно с лагерите и струваха по 2лв парчето. За втора употреба не се и замисляй - идеята не е да си сложиш капачка, а тя да уплътнява добре!

Публикувано: 07 юли 2005, 12:39
от stangen
kEFi написа:За БГ SKF - строших 2 комплекта за по-малко от година.
До колкото знам много е важно как ще се набият лагерите, ако се набиват на преса в главината няма да има проблем , лошото е ,че повечето майстори ги блъскат с чука и от това се прецакват !

Публикувано: 07 юли 2005, 15:36
от jack71
Ако би блъскаш с чука е нормално да се прецакат. затова се слага дървен или бронзов цилиндър и така блъскаш....

Публикувано: 07 юли 2005, 22:15
от pepy1
stangen написа:
!

Имам рекорд по чупене на лагер Алко ..........20 км. след слагането му ! Най добре е да вземеш СКФ българско производство са ама излизат от военни заводи и са страхотни , просто са малко по-скъпички
счупи се една стара италианска машина - лагерите
на нея дето се вина и умрял майстора- с 2 думи много стара
като я разглобихме какаво да видим лагари със щампа СОПОТ тоест български така че не се чуди и българското избери

Публикувано: 11 юли 2005, 12:04
от jack71
мда смених си ги. интересно на каква фантазия са се въртели задните колела? бил съм живо камикадзе. като свалих барабана и ролките на лагера ми изпадаха в шепата но дори някои не бяха цели ами смлени. а защо така се е получило мога да предположа. като сменях задни накладки отдясно си ги смених аз и си понатегнах нормално с една лула като скачах върху нея (на този лагер му нямаше нищо но го смених и него). левия барабан не можах да го сваля обаче и отидох на майстор. оказа се с обратна резба. пича ми смени накладките и стегна гайката с ЕЙ ТАКЪВ лост. предполагам че се е поизсилил малко , гайката е натиснала лагерите прекалено и се е натрошил пластматовия им сепаратор ( да пластмасов е ). и така . този път с динометричен ключ стегнах на 100 н/м като хората. да видим докога....

Публикувано: 11 юли 2005, 12:07
от kEFi
А нови капачки сложи ли?

Публикувано: 11 юли 2005, 12:10
от Brock
След като се натегне въпросната гайка, трябва да се провери, дали барабана/колелото се върти свободно - без да има съпротивление - затягане и т.н. Ако има такова се отхлабва малко, като същевременно се проверява дали не е отхлабен много и се е получил луфт.

Публикувано: 11 юли 2005, 12:12
от jack71
за капачките - естествено. 5 кинта с хартията за фактури и регистри. и с кармазъ силикон ги намазах дори :lol: . термоустойчив
за натягането - на 100 нютон / метра

Публикувано: 11 юли 2005, 14:12
от NIKJAMa
И аз имам проблем, но не знам за лагери ли съм или е нещо друго.
Тази седмица понатоварих колата 5 човека +150 килограма захар и още някакъв багаж и при преминаване през грапав асвалт се чуваше едно виене. Вси едно влизаше колата в някакъв резонанс.
При 3-ма човека с малко багаж нямам такива ефекти/дефекти. Та се чудя да ходя ли на сервиз или да чакам да завие и като е празна а и как да им покажа проблема освен ако не вземе 5 торби цимент?

Публикувано: 11 юли 2005, 16:48
от jack71
Хм. я си трай докато се разсвири съвсем. то през грапав асвалт всички вием :D освен ако искаш вземи някой майстор попътно като носиш и джибрите на казана :D
те ако са лагери наистина може да се разсвирят ако е по натоварена ама може още да джъткаш ако е от тях. циментацията им е заминала май май

Публикувано: 11 юли 2005, 16:55
от kEFi
Виенето е от гумите! Споко!

Публикувано: 02 окт 2005, 16:21
от fiestaracing
В никакъв случай евтини лагери-поизпатих си доста с едни китайски миндильоци!!!Единственото което държи е СКФ-без значение в какъв пакетаж-моторкрафт,рувил, ес ен ер!!!Точно в тези кутийки идват оригиналните лагери-като в МП!!!В някои комплекти е включена и капачката,а задължително и грес,семеринг и гайка(важно!!!)