Проблем с рейка на Мондео МК1
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 02 сеп 2012, 00:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk1 1.8 16V
- Status: Извън линия
Проблем с рейка на Мондео МК1
Добър вечер на всички първо,тъй като съм съвсем нов във форума се надявам да няма някакви нередности относно поста ми.
Наскоро се сдобих с въпросното Мондео 1.8 16v МK1. Много й се радвам,въпреки че е строшляк на този етап,но мисля да си я постегна.
Колата не е била около година и половина в движение.Момчето,което беше отговорно за нея каза,че хидравличната течност й била изтекла и нещо и тропала предницата и щял да я кара на сервиз,защото било от маркуча проблема. Когато ми я предаде след това,уж минала сервиз,това което ми заяви е,че е сменен един шарнир,тампони на стабилизиращата щанга и проблема бил в рейката и тя също е ремонтирана,само че трябвало да отида на реглаж.Покарах 150-200 километра съвсем спокойно си вървеше колата,никакъв проблем.
Въпреки уж ремонта й ,за по-сигурно я закарах на сервиз и когато я вдигнаха,човека каза,че за него това не била ремонтирана рейка,провери и се оказа,че там където волана влиза в предницата отвътре от купето има лек луфт,който се клати с ръка и помръдва настрани. Същата вечер,когато я спрях ми падна акумулатора и се хванах с двама приятели да бутаме. Не знам какво се случи,но бутайки отдолу започна да покапва хидравлична течност. Покапва е много меко казано,за разстояние 50-тина метра бутане остана една стабилна линия от капки. Не можахме да запалим с бутане и я оставих пак където беше,за да дадем ток сутринта,защото беше късно.
Сутринта,когато погледнах капе ли,отдолу имаше доста сериозна ЛОКВА от хидравлична течност,в последствие погледнах в казанчето нямаше и капчица,като държа да отбележа преди да изляза от сервиза сипахме толкова,че да е пълно до линията МАХ. Не знам какъв е проблема,колата я покарах около километър и потропва доста подозрително. Проблема,че е в рейката ми е почти 100% ясно,защото след като този в сервиза я поразмърда наляво-надясно за да ми покаже,че има луфт,чак след това стана тази мизерия.
Тъй като поразпитах как стои проблема с ремонт на рейки и се опитаха да ме разболеят с цени около 400-500 лева за рециклиране и поправка искам да попитам по-запознатите изобщо с този модел какви са вариантите според вас ?
Почти ясно ми е също така,че в началото това не е било ремонтирано от момчето от което взех колата,защото за да ми даде този проблем пак,явно само е било само скрито за известно време.
Възможно ли е този проблем да е от размърдването от техника в сервиза,в който я закарах аз да е причина да се е прецакало отново нещо ?
Къде в София бихте ми препоръчали място,което да не иска да си даря бъбрека в името на една предница и сервиз,който цени клиентите си и няма да си оставят ръцете ?
По-евтино ли ще излезе да намеря здрава,но употребявана рейка от някой,който продава мондео на части и да сменя директно тази (защото и това ми се върти в главата) или рециклиране му е майката ?
Утре ще се позавирам отдолу и ще опитам да кача снимки от мястото на което тече,ако някой държи да погледне.
Малко съм лаик в тая сфера,така че всичко би било от значение за мен.
Благодаря за отделеното време. >:D<:
п.с Имам още въпроси относно автомобила,но нека да е едно по едно и да не спамя с глупости. Този е първостепенен.
Наскоро се сдобих с въпросното Мондео 1.8 16v МK1. Много й се радвам,въпреки че е строшляк на този етап,но мисля да си я постегна.
Колата не е била около година и половина в движение.Момчето,което беше отговорно за нея каза,че хидравличната течност й била изтекла и нещо и тропала предницата и щял да я кара на сервиз,защото било от маркуча проблема. Когато ми я предаде след това,уж минала сервиз,това което ми заяви е,че е сменен един шарнир,тампони на стабилизиращата щанга и проблема бил в рейката и тя също е ремонтирана,само че трябвало да отида на реглаж.Покарах 150-200 километра съвсем спокойно си вървеше колата,никакъв проблем.
Въпреки уж ремонта й ,за по-сигурно я закарах на сервиз и когато я вдигнаха,човека каза,че за него това не била ремонтирана рейка,провери и се оказа,че там където волана влиза в предницата отвътре от купето има лек луфт,който се клати с ръка и помръдва настрани. Същата вечер,когато я спрях ми падна акумулатора и се хванах с двама приятели да бутаме. Не знам какво се случи,но бутайки отдолу започна да покапва хидравлична течност. Покапва е много меко казано,за разстояние 50-тина метра бутане остана една стабилна линия от капки. Не можахме да запалим с бутане и я оставих пак където беше,за да дадем ток сутринта,защото беше късно.
Сутринта,когато погледнах капе ли,отдолу имаше доста сериозна ЛОКВА от хидравлична течност,в последствие погледнах в казанчето нямаше и капчица,като държа да отбележа преди да изляза от сервиза сипахме толкова,че да е пълно до линията МАХ. Не знам какъв е проблема,колата я покарах около километър и потропва доста подозрително. Проблема,че е в рейката ми е почти 100% ясно,защото след като този в сервиза я поразмърда наляво-надясно за да ми покаже,че има луфт,чак след това стана тази мизерия.
Тъй като поразпитах как стои проблема с ремонт на рейки и се опитаха да ме разболеят с цени около 400-500 лева за рециклиране и поправка искам да попитам по-запознатите изобщо с този модел какви са вариантите според вас ?
Почти ясно ми е също така,че в началото това не е било ремонтирано от момчето от което взех колата,защото за да ми даде този проблем пак,явно само е било само скрито за известно време.
Възможно ли е този проблем да е от размърдването от техника в сервиза,в който я закарах аз да е причина да се е прецакало отново нещо ?
Къде в София бихте ми препоръчали място,което да не иска да си даря бъбрека в името на една предница и сервиз,който цени клиентите си и няма да си оставят ръцете ?
По-евтино ли ще излезе да намеря здрава,но употребявана рейка от някой,който продава мондео на части и да сменя директно тази (защото и това ми се върти в главата) или рециклиране му е майката ?
Утре ще се позавирам отдолу и ще опитам да кача снимки от мястото на което тече,ако някой държи да погледне.
Малко съм лаик в тая сфера,така че всичко би било от значение за мен.
Благодаря за отделеното време. >:D<:
п.с Имам още въпроси относно автомобила,но нека да е едно по едно и да не спамя с глупости. Този е първостепенен.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с рейка на Мондео МК1
Втора употреба ще е на цена между 100- 150 лв. мисля, може от eBey да си купиш, ако си наясно с английския, но да споменеш че искаш за лява дирекция. Не знам дали е същата рейка на Мондео МК-2, в Люлин в една морга има едно МК-2, на което рейката си стои, и имам телефона на моргата.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 02 сеп 2012, 00:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk1 1.8 16V
- Status: Извън линия
Re: Проблем с рейка на Мондео МК1
При всички положения значи,ще е по-добре втора употреба,здрава рейка от рециклиране и т.н на тази ... най-малкото откъм пари... Благодаря.
Случайно да попитам,има ли опасност да се скапе нещо непоправимо,ако карам без хидравлична течност до някой сервиз с разумна скорост и същества ли такъв читав сервиз около кв. Стрелбище,Борово,Бели брези и т.н в София при положение,че е опасно за колата да карам така на по-далечни разстояния ?
Случайно да попитам,има ли опасност да се скапе нещо непоправимо,ако карам без хидравлична течност до някой сервиз с разумна скорост и същества ли такъв читав сервиз около кв. Стрелбище,Борово,Бели брези и т.н в София при положение,че е опасно за колата да карам така на по-далечни разстояния ?
-
- потребител
- Мнения: 113
- Регистриран: 13 мар 2009, 14:19
- Модел на автомобила: Ford Mondeo комби 97г 2.0litre 130ps
- Местоположение: София,Слатина
- Status: Извън линия
Re: Проблем с рейка на Мондео МК1
Ако караш без масло ще прецакаш помпата.Като остане без масло вие.На мондео 1 и 2 са еднакви рейките сменях на моето 120лв.Преди това ми я рециклираха и изкара 1 год. сега карам вече 3 год.За 200 лв. мия рециклираха.
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 30 юни 2011, 12:26
- Модел на автомобила: ford mondeo
- Status: Извън линия
Re: Проблем с рейка на Мондео МК1
оххх Колега по проблеми си и ти като мен ... .... аз вече 1 година карам с течашта рейка и на около 1-2 седмици си сипвам течност .... защото вие непрекъснато , но от 1 месец вече почти не спира да си вие , ясно е че и друго се е прецакало ...кажете от къде да си намерим рейки 2ра употреба, че проблема е непоносим
... също така ми трябват и тампони за двигател и заден ляв амортисьор ... айде помогнете на бедните и неуки шофьори на форд мондео
аз съм от Пловдив , но не е проблем и да се поръчва по доставчици .... тъй че ... давайте инфо колегиии
не се стискайте, че зима иде а рейсовете са студени 




- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с рейка на Мондео МК1
Когато купих моето Мк1 губеше много хидр. течност и мислех, че е от рейката.
Но след хубава инспекция се оказа, че 2-та маркуча, които влизат в казанчето за течността изпускат точно там. След като ги извадих и изрязах тази част, която е била притискана до тогава от скобите и ги стегнах наново с хубави скоби повече течност не е губила, повече от половин година.
Но след хубава инспекция се оказа, че 2-та маркуча, които влизат в казанчето за течността изпускат точно там. След като ги извадих и изрязах тази част, която е била притискана до тогава от скобите и ги стегнах наново с хубави скоби повече течност не е губила, повече от половин година.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта