Интересен сайт си изпратил в линка. =D>: Разгледах препратката за фордовите адаптери,
за размерите, видеото, измерванията, но не ми стана ясно ако се монтира такъв фланец
на фабричните главини, на форда, то нали неговата ширина трябва да е по- голяма или
равна на размера , с който стърчат шпилките от главината? А това ще изнесе джантата с поне
30- 40 мм. към веждата на калника. За целта ще е нужна джанта с отрицателен офсет-
задължително лята, тъй като стоманените са стандартни. Трябват и 20 бр. гайки- S-19,
M- 12 x 1.25., за захващане на адаптера. /Не видях да се предлагат в сайта./ Заигравката
стана голяма. Не невъзможно да се изработят такива детайли и тук при добър майстор,
струг и координатна фреза.
Направи ми впечатление, че не се предлагат адаптери за някои европейски модели,
а тяхната изработка би била по лека, тъй като на някои марки захващането на джантите е с
болтове и отпада нуждата от шпилки, пък и дебелината на адаптера може да се намали.
Както и да е.
Не зная дали размерите- джанти и гуми на S- max са същите като на C- max, но дано и
тази таблица да ти е в помощ:
