Страница 1 от 1

Предницата започна да тресе при смяна на маншон

Публикувано: 09 окт 2006, 09:44
от webster
Здравейте, вчера си смених маншона на карето на предна лява гума. Незнам майстора как го е сменил, но сега след 80км започва да тресе предницата. Отначало си мислех, че е от баланса на гумите, защото същия ден си сложих зимни гуми, но като вдигна 100км и пусна по инерция спира да тресе :roll: дам ли газ и почва да тресе... Какво може да се оплеска при смяната на маншон, че да се появят тези вибрации? Помня, че почти беше извадил полуоската и дали е възможно след това да не я е нагласил правилно? Баси от една смяна на маншон кво си докарах на главата... повече на познати майстори не отивам...

Re: Предницата започна да тресе при смяна на маншон

Публикувано: 09 окт 2006, 13:19
от divinity
webster написа:... Помня, че почти беше извадил полуоската и дали е възможно след това да не я е нагласил правилно?...
Не може да не я вкарал хубаво! Но може да не е стегнал хубаво голямата гайка и да не я е законтрил. При ескорта макферсона се откача от шарнира на носача. Там също може да не е затегнато като хората.

П.С. Не ми се вярва, но е да ти е сменил някоя твоя, здрава част с друга! :evil:

Публикувано: 09 окт 2006, 13:34
от webster
За подмяна на някоя част със стара дума не може да става. Човека е приятел на баща ми и не би направил такова нещо. Просто е малко небрежен и е забравил нещо да направи като хората, но какво ли?

Публикувано: 09 окт 2006, 13:36
от qwert
По добре първо си провери баланса на гумите, че и при тях зависи от майстора, при мен се получаваше така с тресенето на 110 км/ч, а като вдигна 130 няма проблем.

Публикувано: 09 окт 2006, 13:44
от webster
ако беше от гумите щеше ли по инерция да не тресе? :roll:

Публикувано: 09 окт 2006, 13:57
от qwert
Не съм те разбрал, пишеш като вдигна 100 (не те разбрах че това го прави само като си на скорост), да ако е така не е от гумите.

Публикувано: 09 окт 2006, 16:43
от hansis
nai veroiatno e razmesten balansiora na poluoskata ako e liava ima takiva protivotejesti...proveri tova
*****
**бг**
*****
най-вероятно е разместен балансьора на полуоската ако е лява има такива противотежести...провери това
*****

Публикувано: 09 окт 2006, 20:04
от webster
Благодаря на всички! Най-вероятно ще мина още някъде един баланс за да съм сигурен, че не е от това и после към някой сервиз... :cry:

Публикувано: 09 окт 2006, 20:28
от evg2
Специално за Мондео,максималния наклон при монтаж на външно каре е 45 градуса на вътрешното 18 градса, значи че кривенето чрез полуската на тези два детайла над тези граници е предпоставка за дефектирането им.След като се разкачи външното каре полуоската се връзва с тел да не виси никога на тежестаси спрямо вътр.каре.Вътрешния шарнир макс. 100грама смазка ,външен 180 грама.

Публикувано: 08 ное 2006, 11:33
от webster
За любознателните искам да споделя какъв беше проблема - оказа се, че се е разбило някакво вътрешно каре т.е. там, където влиза полуоската в скоростната кутия и от това полуоската вибрира...

Публикувано: 08 ное 2006, 13:51
от DTM
И при мен се оказа същото преди два месеца сменях на Фокуса лява полуоска заради вътрешното каре. Всичко си стана постепенно, вибрациите бяха зверски към края. Смениха ми цялата полуоска от съмнения да няма кривина някъде.