Страница 1 от 1
Заняся при спиране -отстранено!!!
Публикувано: 05 дек 2006, 14:30
от greek
Проблема се появи изведнъж преди около 2 месеца: Най добре се усеща при висока скорост като натисна спирачката и предницата на колата полита в дясно и надолу ако държа волана ,а пък ако го пусна той сам се врътва в ляво и колата горе-долу запазва праволинейното движение мислех да си карам така ама положението като чели се влошава .Та въпроса ми е от какво може да е това
-тампоните на носачите са нови иса здрави
-реглаж направен
-предни накладки и дискове сменени
-задни накладки нови
Остава съмнението някой спирачен апарат да задържа(това изведнъж ли става) или възможно ли е някой преден амортисьор да е изпуснал
А един майстор се изказа,че имало запушване на някакви ABS клапи
Това са си мои размисли ако някой има друга идея моля да сподели да знам от къде да почна

Публикувано: 05 дек 2006, 15:18
от murselin
ми пробвай натисни 1 път да ти занесе и след кратко пак рязко натискане ако втория път спре нормално имаш задържане най вероятно от стеснен маркуч на спирачките зашото при повторното се е изравнило налягането аз го имам на транзита подобно:).
Публикувано: 05 дек 2006, 16:16
от BadAngel
криви дискове или запекли апарати
Публикувано: 05 дек 2006, 16:29
от nikolovvd
С крак натисти всяка една предна гума отпред в посока назад. Ако виждаш изместването в задна посока, то имаш проблем с тампон на стабилизиращата щанга.
Публикувано: 05 дек 2006, 16:53
от greek
ми пробвай натисни 1 път да ти занесе и след кратко пак рязко натискане ако втория път спре нормално имаш задържане най вероятно от стеснен маркуч на спирачките зашото при повторното се е изравнило налягането аз го имам на транзита подобно:).
При всяко натискане става!
криви дискове или запекли апарати
Дисковете са на 3 месеца няма биене като намаля ,апаратите досега работеха добре пък изведнъж да са запекли .....
С крак натисти всяка една предна гума отпред в посока назад
трябва ли дае повдигната с крик или на земята .И тая щанга не е ли същата за която е хваната биалетката в единия край?Ако е тя то там има 2 тампона които ги сменях преди година .
А може ли все пак да е от изпуснал амортесьор ?
Публикувано: 05 дек 2006, 20:06
от vlad
Ако блокира спирачният апарат би трябвало да чуваш и леко пукане при потегляне /например след спиране на светофар/. Освен това и диска трябва да ти загрява доста. Можеш да го разбереш лесно ако я вдигнеш и завъртиш колелото с ръка. При мен беше подобен проблем при спирането, но се усещаше и при ниска скорост, макар и леко. Обаче не изправяше сама при отпускане на волана. Ако наистина е апарат и караш така най-вероятно ще се изкриви диска.
Публикувано: 23 фев 2007, 14:36
от greek
след изключително обстоен преглед на ходовата част ,която все се оказваше в "перфекто" състояние , предложения за рециклиране , че дори и смяна на спирачните апарати ,предположения за блокирали задни цилиндърчета на барабанните спирачки и.т.н проблема се оказа невидимо скъсан заден тампон на предния носач който съвсем случайно забелязаха момчетата от реглажа във ДИАНА на околовръстното на люлин на които благодаря за загрижеността и отделеното внимание.Оказа се че въпросния тампон който бях сменил само педи 3 месеца е ментак .Затова съвета ми е купувайте си сами частите които ще бъдат сменявани , а тампони само оригинални!
Публикувано: 23 фев 2007, 23:01
от tomny
Аз имах подобен случай, при спиране колата носеше яко надясно, при мен се оказа че е счупена накладката на дясното колело. Явно парчето е опирало в ръба на диска и колелото е блокирало.
Публикувано: 24 фев 2007, 01:04
от chains
Ти си със Сиера и просто не знаеш за какво става въпрос - смело и отговорно заявявам, че Сиерата има едно от най-добрите, най-надежни и всъщност елементарно предно окачване /имам опит/ - изненадах се неприятно като видях, че Монди не е с него.
При Форд с предно предаване, голф, пасат и част от аудитата /от опита който имам с бившите и настоящи коли/ знам, че появили се рязко дръпване на волана в ляво или дясно при натискане на спирачката, значи тампоните от тази страна са заминали /дори и да са на 500км

/.
Хубавото е, че всъщност реално не може да се стигне до откъсване на носача /все пак болтовете са дебели и държат/ и ако се появи на път може без сериозни проблеми колата да те закара до вкъщи /е разбира се трябва да се свали тебпото/, но ако безхаберно се остави така проблема и продължи да се кара колата ще се съсипе или ще се съкрати драстично живота на рейката, защото при натискане на спирачката и опитите ни да неутрализираме дърпането в страни се упражнява страшно натоварване! Тоест ще се наложи сериозно бъркане в джоба и ядене на нерви!
Публикувано: 24 фев 2007, 03:21
от Kocko
А всъщност при мен се оказа, заминал спирачен цилиндър на задно дясно колело и редовно спиране с ляви гуми върху трамвайни релси! (второто е почти без значение). Сега сериозно се оказва че трябва да сменя цялата спирачна течност в Мото-Пфое, тъй като моята система не може да се обезвъздуши като хората, освен ако не се натъпче спирачната течност под налягане (от патил роднина знам

. Много е далеч от предишното положение на педала. Иначе предполагам спира по същия начин, както преди, но далеч от това, което искам да е! Педала при докосване, къртеше асфалт! Сега трябва да му скоча здраво... Крива нива...... Казвайте кой в Сф ще ми смени спирачната течност като хората?!
Публикувано: 24 фев 2007, 12:49
от nikolovvd
Градски, снощи си смених задните спирачни апарати и точно тово ми направи впечетление. Вместо да се занимават с обезвъздушаване към казанчето за спирачната течност вързака един гюм с течност под налягане, а на обезвъздушителя на апарата една малка тубичка с маркуче. Като потече течност по маркучето затяга и готово. Така и на другия апарат и готово. Няма помпай, няма това и онова. Всичко си стана както си бе преди. В 17:30 колата влезе в бокса, а в 18:30 си бях пред телевизора. Просто хората, знаят, могат и техника на ниво имат. Старите са с червени, а младите с зелени гащеризони и е чисто като в аптека и затова преди да вляза вътре отивам на автомивка. На спирачния диск се забелязва окисляването от водата.
Публикувано: 24 фев 2007, 12:55
от Kocko
Toва някаква верига сервизи ли са, или нещо видинско? Какви пари са ти цилиндърчетата 15-18лв ли? Аз и другия ще сменя щом е толкова евтин, като я вкарам в бокса да й оправят течността. И кажи колко пари те оръсиха и наблюдения има ли значение откъде си взел апарата?
Публикувано: 24 фев 2007, 13:05
от nikolovvd
Апаратите са по 40лв. ІІ-ра употреба от моргата, 18лв. е комплекта за рециклиране на единия и 30 лв. за монтаж в сервиза.
Публикувано: 24 фев 2007, 22:14
от CLX
Аз имах проблем с тампона на десния носач. Но интересното беше, че се усещаше само като подам газ. Колата веднага бягаше на една страна. Оказа се че ми хвърля по малко масло от семерината откъм ангренажите, а в движение попада точно в тампона. След месец два гумата се е скапала и тампона като го извадих беше тотално разпердушинен. Но нямаше проблем при спиране.
Публикувано: 25 фев 2007, 22:57
от NIKJAMa
Kocko написа:Toва някаква верига сервизи ли са, или нещо видинско? Какви пари са ти цилиндърчетата 15-18лв ли? Аз и другия ще сменя щом е толкова евтин, като я вкарам в бокса да й оправят течността. И кажи колко пари те оръсиха и наблюдения има ли значение откъде си взел апарата?
На мен ми смениха така течноста в Кастрол център или нещо подобно се водеше в Ямбол. От Ловното в посока 3-те вятъра на първото кръстовище на ъгъла точто. Тъпото беше, че се оказа, че нямат достатъчно течност да напълнят системата и смесиха 2 марки. Предполагам, че и на доста други места го има същия бидон под налягане

Публикувано: 26 фев 2007, 01:19
от Kocko
Ники, знам ги тези! Големи мизерии са ми правили там. По една павирана уличка са. Не знаех че имат възможност да сменят течност под налягане. Сигурно този уикенд ще ходя за малко, може да ги посетя, ако решат че им се работи събота!