Страница 1 от 1

Демонтаж/монтаж на заден барабан Форд Пума

Публикувано: 25 апр 2015, 10:03
от 2v6
Трябва да се отвие/завие гайката на главината:
ford_puma_rear_nut_retaining.png
ford_puma_rear_nut_retaining.png (15.96 KБ) Видяна 2482 пъти
Има ли нещо специално или става директно с бит 30 мм?

Re: Демонтаж/монтаж на заден барабан Форд Пума

Публикувано: 25 апр 2015, 10:56
от HACKO
Ако няма да сменяш лагери, има и начин без да се развива тази гайка, барабана се сваля заедно със главината, по-лесно е и не се цапаш. За целта се развиват четирите болта, които държат главината към моста и се сваля барабана а челюстите и спирачния цилиндър остават на тавата, закрепена за моста.
П.П. Само не знам как стои въпроса с датчика за АБС, правил съм го на Фордове без такъв.

Re: Демонтаж/монтаж на заден барабан Форд Пума

Публикувано: 25 апр 2015, 14:44
от 2v6
HACKO написа:Ако няма да сменяш лагери, има и начин без да се развива тази гайка, барабана се сваля заедно със главината, по-лесно е и не се цапаш. За целта се развиват четирите болта, които държат главината към моста и се сваля барабана а челюстите и спирачния цилиндър остават на тавата, закрепена за моста.
П.П. Само не знам как стои въпроса с датчика за АБС, правил съм го на Фордове без такъв.
E-e-ex! Защо не писах по-рано !?!
Трябваше да сменя само спирачния цилиндър...

Благодаря все пак за информацията!
Аз започнах с отваряне на блокировката - отвиха се две тънки гайки. След причукване на ламаринките - още една. Последната се отви след изсичане със секач на всички ламаринки...

Принципно как трябва да се направи демонтажа?

Сега съм взел нова гайка - директно ли се натяга?

Re: Демонтаж/монтаж на заден барабан Форд Пума

Публикувано: 25 апр 2015, 18:55
от Didibao
Тази гайка се развива цялата без да отваряш нищо.
Завиваш я цялата отново.
Изпратено от моят LG-D802

Re: Демонтаж/монтаж на заден барабан Форд Пума

Публикувано: 27 апр 2015, 01:09
от paci
Didibao написа:Тази гайка се развива цялата без да отваряш нищо.
Завиваш я цялата отново.
Даам :)

Аз па при смяна на лагер си изхвърлих новата гайка и си събрах колелото със старата.
Щот ми даваха зор ... ко завих, ко изхвърлих ... добре, че не изхвърлих новия лагер =)):

Re: Демонтаж/монтаж на заден барабан Форд Пума

Публикувано: 27 апр 2015, 07:46
от 2v6
Сбожих гайката, но май нещо превъртя !?!

Има ли ограничение на силата за затягане?

Всъщност вътре има четири тънки гайки, а новата ми се стори със странна резба ...
С върток 2*25 см рамена я затегнах колкото можах (предполагам не повече от 2х20 кг на 25 см).
С тръба 1 м се затегна още 1един оборот, но като че започна да "охлабва" и спрях...

Дали гайката е менте или не е трябвало с такава сила?