Страница 1 от 1
От железни към алуминиеви джанти
Публикувано: 20 апр 2016, 12:47
от infesta
Здравейте, смятам да обуя Мондеото си с лети джанти , но сега изниква един въпрос - ще станат ли старите ми болтове от железните джанти на новите алуминиеви или ще трябва да търся други болтове ?
Re: От железни към алуминиеви джанти
Публикувано: 20 апр 2016, 14:07
от jo_jo
други с въртящ се конус, дебни в ebay или олкс
Re: От железни към алуминиеви джанти
Публикувано: 20 апр 2016, 17:46
от infesta
Сега обърнах внимание че железните ми джанти са на шпилки и с гайки от външната страна, та сега съвсем започвам да се чудя как ще си закрепя летите джанти към колата - освен със свински опашки

Re: От железни към алуминиеви джанти
Публикувано: 20 апр 2016, 18:11
от DigiPro
Явно досега не си имал Форд, но те всичките са с гайки, а не с болтове. И наистина гайките от железните джанти няма да ти свършат работа.
Re: От железни към алуминиеви джанти
Публикувано: 20 апр 2016, 23:54
от HACKO
DigiPro написа:Явно досега не си имал Форд, но те всичките са с гайки, а не с болтове. И наистина гайките от железните джанти няма да ти свършат работа.
Първия ми Форд беше с болтове

иначе да, след 89г всичко е със гайки.
Ето
тук колега продава гайки. Желателно е да са с подвижен конус, но и със твърд също става, но конуса за летите джанти е с по-голям диаметър.
Re: От железни към алуминиеви джанти
Публикувано: 21 апр 2016, 09:28
от infesta
Прави сте колеги, за сефте карам форд и съм приятно изненадан въпреки многобройните коментари които всеки от нас е чувал относно марката "форд" !
Ще се разтърся за подходящи гайки за новите ми джанти

Re: От железни към алуминиеви джанти
Публикувано: 21 апр 2016, 09:42
от jo_jo
тук се продават нови български -
http://www.etebg.com/autospares/nuts-ford.html (н59), аз като търсех, повечето мнения бяха позитивни. Най-хубаво оригинални, разбира се, макар че гумаджиите (поне тези, които ползвам разправят, че се изоблят, но това според мен е, защото са душмани и не внимават)
Re: От железни към алуминиеви джанти
Публикувано: 06 юли 2016, 08:38
от Mondeicho
Може и от морга ако имат Форд с алуминиеви джанти. Повечето продават болтовете отделно.
Re: От железни към алуминиеви джанти
Публикувано: 11 авг 2016, 22:38
от Запрян.Б.
Здравейте ! Извинявам се, че ще ползвам темата на колета и се надявам да не е проблем.
И аз искам да сложа алуминиеви джанти на моето мондео мк3. Искам да си взема 16'' -ки, какви размери трябва да имат за да мога да ги ползвам. Само за 5х108 разбрах(?!), но другото ми е мъгла все още. Благодаря предварително.

Re: От железни към алуминиеви джанти
Публикувано: 12 авг 2016, 13:03
от ЯЛТА
Запрян.Б. написа:И аз искам да сложа алуминиеви джанти на моето мондео мк3. Искам да си взема 16'' -ки, какви размери трябва да имат за да мога да ги ползвам. Само за 5х108 разбрах(?!), но другото ми е мъгла все още. Благодаря предварително.


Re: От железни към алуминиеви джанти
Публикувано: 12 авг 2016, 14:28
от Запрян.Б.
ЯЛТА написа:Запрян.Б. написа:И аз искам да сложа алуминиеви джанти на моето мондео мк3. Искам да си взема 16'' -ки, какви размери трябва да имат за да мога да ги ползвам. Само за 5х108 разбрах(?!), но другото ми е мъгла все още. Благодаря предварително.


Да видях ги тези таблици, но тези offset, bore и те ли трябва да са точно тези цифри от таблицата ?

Re: От железни към алуминиеви джанти
Публикувано: 12 авг 2016, 14:38
от ЯЛТА
Да задължителни са ! Bore на 100 % ! С различен офсет рискуваш да опира гумата или в калника по завои, или в макферсона.
Re: От железни към алуминиеви джанти
Публикувано: 12 авг 2016, 17:16
от Запрян.Б.
Последно за сега.

Този офсет да разбирам ли, че варира и ако е между 35 и 50 е ок ?
Благодаря, жив и здрав !

Re: От железни към алуминиеви джанти
Публикувано: 12 авг 2016, 17:18
от ЯЛТА
Запрян.Б. написа:Последно за сега.

Този офсет да разбирам ли, че варира и ако е между 35 и 50 е ок ?
Благодаря, жив и здрав !

Да.
Re: От железни към алуминиеви джанти
Публикувано: 14 сеп 2016, 08:22
от Mondeicho
Offset е ЕТ на всяка джанта го има като надпис колко е, а bore е диаметъра на централния отвор и той е много важен за да нямаш хлопане и странни шумове откъм джантата...