Страница 1 от 1
Мек педал на спирачките
Публикувано: 21 мар 2018, 21:34
от Ради-1
Преди няколко месеца протече задно дясно спирачно цилиндърче. Смениха го, заедно със спирачната течност - trw. Работата беше там, че източиха старата течност само отзад в дясно. Другите пробки не ги развиха, а гледам в нета, че се източва течността и от другите колела. Питах ги, казаха че от едната пробка е достатъчно.
Обаче от тогава педалът е една идея по-мек и има по-голям ход. Не губи спирачна течност и няма течове от цилиндърчетата.
Сравних с друг фокус, идентичен с моя - 2001, и той определено спираше по-добре и педалът беше по-твърд.
Възможно ли е да е влязъл въздух в системата и ако да как да го изкарам - вариант ли е да отворя казанчето и да припомвам педала?
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Re: Мек педал на спирачките
Публикувано: 21 мар 2018, 21:57
от Ozzie
За начало и по- лесно- провери, дали спирачните цилиндърчета на двете колелета отзад са еднакви като размери.
Бях чел неотдавна, някъде за идентични симптоми след смяна на спирачен цилиндър. Оказало се, че били различни размери на двете колелета.
Ако са еднакви, не остават много възможности.
Re: RE: Re: Мек педал на спирачките
Публикувано: 21 мар 2018, 22:42
от Ради-1
Ozzie написа:За начало и по- лесно- провери, дали спирачните цилиндърчета на двете колелета отзад са еднакви като размери.
Бях чел неотдавна, някъде за идентични симптоми след смяна на спирачен цилиндър. Оказало се, че били различни размери на двете колелета.
Ако са еднакви, не остават много възможности.
Да, ще го проверя това. Но би трябвало да са идентични, понеже ги търсиха по модел. Ако са еднакви остава да има въздух в системата ли
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Re: Мек педал на спирачките
Публикувано: 21 мар 2018, 22:58
от Ozzie
Пробвай със смяна на спирачната течност. Все пак DOT-а поглъща влага и е хубаво да сменя през две години, така казват мъдрите глави.
Ако това и последвалото обезвъздушаване не помогнат, остава главния спирачен цилиндър. За него си мислех по- горе, като евентуална причина.
Re: Мек педал на спирачките
Публикувано: 21 мар 2018, 23:40
от Ради-1
Спирачната течност е сменена със цилиндърчето. Няма загуби след това
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Re: Мек педал на спирачките
Публикувано: 22 мар 2018, 00:18
от HACKO
Ozzie написа: ↑21 мар 2018, 22:58
Пробвай със смяна на спирачната течност. Все пак DOT-а поглъща влага и е хубаво да сменя през две години, така казват мъдрите глави.
.....
Е тва нещо никога не съм го правил, пък имам 29г стаж.
Re: Мек педал на спирачките
Публикувано: 22 мар 2018, 09:29
от fordmaniac
Ако погледнеш схемата, примерна е, но за Х образна спирачна система, ще видиш, че точене примерно на задно дясно ще доведе до източване на " зеления " клон и то само от помпа до това колело. " Червения " клон няма да се смени нищо, а и на предно ляво, което пак е в " зелен ' кръг също не се източва. Така че доста от течността не е сменена.
Относно обезвъздушаването при този начин на точене няма как да стане само през едно колело.
Поздрави.
Re: RE: Re: Мек педал на спирачките
Публикувано: 22 мар 2018, 10:19
от Ради-1
fordmaniac написа:Ако погледнеш схемата, примерна е, но за Х образна спирачна система, ще видиш, че точене примерно на задно дясно ще доведе до източване на " зеления " клон и то само от помпа до това колело. " Червения " клон няма да се смени нищо, а и на предно ляво, което пак е в " зелен ' кръг също не се източва. Така че доста от течността не е сменена.
spir.jpg
Относно обезвъздушаването при този начин на точене няма как да стане само през едно колело.
Поздрави.
Точно това гледах на клипчетата в интернет - и като им казах, отговориха, че нямало нужда да се развиват всички пробки.
Забравям го този сервиз
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk