ford focus c max пружини, съединител, сранично поклащане
Публикувано: 30 мар 2018, 00:17
Здравейте,
направих покупка на Форд Фокус C max 2005г преди известно време, но ми излязоха няколко потенциални повреди...
Първо -
Като разклатя колата странично усещам едно остатъчно поклащане, когато я разклатя отзад или отпред амортисьорите от раз си поемат.
Като чакам на светофар и минавайки автомобил от другата лента се усеща едно разклащане. Податлива била на страничен вятър , ама чак толкова .. Колата е на 15-ки нови зимни Дебица и нови предни пружини.
Второ -
смених и двете предни пружини (заради една счупена) , и ми се по вдигната предницата , а задницата все едно е увиснала особено и с багаж. старите пружини имаха две жълти точки , а новите Каяба нямат. Дали е от това или просто и задните са за смяна?
Трето - съединител или ...
При последният голям сняг ми се наложи да боксувам за кратко и изненадващо ми замириса (като бакелит такова ), че и запуши и то си пуши десетина минути. Веднага си викам това ще да е феродото. Какво да предприема според вас- посещение в сервиз и смяна на к-т съединител или да чакам? Нямам оплаквания при набиране , но имам един странен за мен проблем. Като и дам газ и превключа от долна на горна предавка се форсира около 1000 оборота над текущите за секунда без да задържа и пак се връщат нормално. Все едно задържам крака на газта при превключване. Дали е боксуване на съединител или?
направих покупка на Форд Фокус C max 2005г преди известно време, но ми излязоха няколко потенциални повреди...
Първо -
Като разклатя колата странично усещам едно остатъчно поклащане, когато я разклатя отзад или отпред амортисьорите от раз си поемат.
Като чакам на светофар и минавайки автомобил от другата лента се усеща едно разклащане. Податлива била на страничен вятър , ама чак толкова .. Колата е на 15-ки нови зимни Дебица и нови предни пружини.
Второ -
смених и двете предни пружини (заради една счупена) , и ми се по вдигната предницата , а задницата все едно е увиснала особено и с багаж. старите пружини имаха две жълти точки , а новите Каяба нямат. Дали е от това или просто и задните са за смяна?
Трето - съединител или ...
При последният голям сняг ми се наложи да боксувам за кратко и изненадващо ми замириса (като бакелит такова ), че и запуши и то си пуши десетина минути. Веднага си викам това ще да е феродото. Какво да предприема според вас- посещение в сервиз и смяна на к-т съединител или да чакам? Нямам оплаквания при набиране , но имам един странен за мен проблем. Като и дам газ и превключа от долна на горна предавка се форсира около 1000 оборота над текущите за секунда без да задържа и пак се връщат нормално. Все едно задържам крака на газта при превключване. Дали е боксуване на съединител или?