Въздушно,хидравлично или регулируемо окачване
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 23 фев 2015, 23:13
- Модел на автомобила: Форд Мондео Мк3 комби TDDI 85Kw 115к.с.
- Местоположение: Горна Оряховица
- Status: Извън линия
Въздушно,хидравлично или регулируемо окачване
Здравейте.Някой правил ли е промени в окачването на мондео мк3 . Зарибиха ме за въздушно окачване,но четох по форумите че си има своите минуси. Хидравличното не го разбрах много,кое как се случва.А регулируемото май трябва да си нося един ключ и да залягам да си го свалям или вдигам?
Интересува ме кое е по удачно като вариант и кой поставя такива неща.Идеята е като съм паркирал или карам по хубав път да си я снижа,а на село пътя е ужас и ще трябва да е повдигната.
Интересува ме кое е по удачно като вариант и кой поставя такива неща.Идеята е като съм паркирал или карам по хубав път да си я снижа,а на село пътя е ужас и ще трябва да е повдигната.
Потупването по гърба е само на няколко сантиметра от ритник в задника!!!!!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въздушно,хидравлично или регулируемо окачване
Регулируемото окачване е за ралита- реглаж според етапа-терена. Хидравличното окачване французите вече го изхвърлиха поради трудоемката поддръжка. Но виж въздушното окачване отдавна е навлязло дори и при камионите-тежкотонажните. Въздушното е и най лесно за поддръжка.
Но за монтаж на лека кола ще ти трябват и доста пари...............Въздушно окачване.
Но за монтаж на лека кола ще ти трябват и доста пари...............Въздушно окачване.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въздушно,хидравлично или регулируемо окачване
Не са ли те учили като видиш таралеж, да не си го слагаш в гащите?
Пружината действително е тъпо нещо и не работи добре при всякакви условия. Обаче има едно предимство- нЕма как инДЖЕнера да я окендза с електроника! Тя си е желеЕзо. Докато във всички изброени от теб варианти всеки ташунко има безкрайно поле за изява и може да си сигурен, че е вложил вътре цялата си противоречива душевност в пълнота и с особено внимание върху детайлите.
Въздушното действително беше много хубаво окачване. Преди МБ да направят еърматика. Там се видя много ясно, че поне на европейския пазар няма идея, която да не може да се съсипе.
Пружината действително е тъпо нещо и не работи добре при всякакви условия. Обаче има едно предимство- нЕма как инДЖЕнера да я окендза с електроника! Тя си е желеЕзо. Докато във всички изброени от теб варианти всеки ташунко има безкрайно поле за изява и може да си сигурен, че е вложил вътре цялата си противоречива душевност в пълнота и с особено внимание върху детайлите.
Въздушното действително беше много хубаво окачване. Преди МБ да направят еърматика. Там се видя много ясно, че поне на европейския пазар няма идея, която да не може да се съсипе.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 12 госта