Мондео 1.8ТДИ проблем ходова част
- Yonderboi
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 17 яну 2007, 21:12
- Модел на автомобила: Ford focus 1.8TDdI 2000
- Контакти:
- Status: Извън линия
Мондео 1.8ТДИ проблем ходова част
Значи......по време на двийение след като му подам газ предницата започва да тресе с оборотите на въртене на гумите.ефекта е наи-силно изразен на 4-та и 5-та предавка.някои сблъсквал ли се е с такъв проблем и нека даде решение.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
При каква скорост ?
Сходимостта на предницата трябва ти се провери но от КАДЪРЕН майстор на стенд с който може да борави.
Преди реглажа трябва да провери ако имаш нещо за смяна си го смени и тогава я регулирайте.
Аз брах ядове от 'майстори" и стендове със стария ескорт.
Тресеше от 40 до 60 слабо, след това се успокояваше и като приближиш 100 и на 100 вече волана ще ти изкърти ръцете. Бях получил неква вибрационна болест.
Виж си и гумите и джантите.
Аз от тях почнах но не беше в тях проблема.
Сходимостта на предницата трябва ти се провери но от КАДЪРЕН майстор на стенд с който може да борави.
Преди реглажа трябва да провери ако имаш нещо за смяна си го смени и тогава я регулирайте.
Аз брах ядове от 'майстори" и стендове със стария ескорт.
Тресеше от 40 до 60 слабо, след това се успокояваше и като приближиш 100 и на 100 вече волана ще ти изкърти ръцете. Бях получил неква вибрационна болест.
Виж си и гумите и джантите.
Аз от тях почнах но не беше в тях проблема.
- Yonderboi
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 17 яну 2007, 21:12
- Модел на автомобила: Ford focus 1.8TDdI 2000
- Контакти:
- Status: Извън линия
значи такааааа)))))))Нека дам малко разиаснение .На Мондеото съм сменил всичко болтове молтове тампони
маини лагери на главините лагери на триода,гумите са нови и четирите.единстжено не съм сменил каретата висъащия лагер и полуоските ,защото не мисля че са износени.проблема се поъавъава само когато натоваря двигатела т.е.само когато и подам яко газ.ако я пусна по инерця ако ще и със 160 не трепва.

-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега виж това ->http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... highlight= мисля че проблема ти е сходен.Yonderboi написа:значи такааааа)))))))Нека дам малко разиаснение .На Мондеото съм сменил всичко болтове молтове тампонимаини лагери на главините лагери на триода,гумите са нови и четирите.единстжено не съм сменил каретата висъащия лагер и полуоските ,защото не мисля че са износени.проблема се поъавъава само когато натоваря двигатела т.е.само когато и подам яко газ.ако я пусна по инерця ако ще и със 160 не трепва.
Успех и дай малко по-грамотно

Petkoff_pl: Колегата явно пише на латиница и ползва бутона за кирилизация. С червено аз съм оправял 4 и q че ме дразнят ( другите не ги пипах че става много играчка )

- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Значи ако проблема е от полуоската, лагери, главини и други постоянно въртящи се по време на движение агрегати, то и вибрациите ще са постоянно докато автомобила е в движение /изключение са само кривите дискове, които в случая явно са наред/.
Та питам за тампоните на двг, скоростна кутия и диф, защото при подаване на газ /тоест товар на мотора/ ако са износени тампоните те започват яко да вибрират /все пак е дизел/ и това няма как да не се усети в купето. Това същото съм го изпитал преди години с голфа /хем беше бенз/ - като се скапаха въпросните тампони при тръгване и при по-рязка газ предницата направо пощуряваше /абе все едно пилиш гуми с голям грайфер/ след смяната им всичко се нормализира.
Та питам за тампоните на двг, скоростна кутия и диф, защото при подаване на газ /тоест товар на мотора/ ако са износени тампоните те започват яко да вибрират /все пак е дизел/ и това няма как да не се усети в купето. Това същото съм го изпитал преди години с голфа /хем беше бенз/ - като се скапаха въпросните тампони при тръгване и при по-рязка газ предницата направо пощуряваше /абе все едно пилиш гуми с голям грайфер/ след смяната им всичко се нормализира.
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега chains, при така описания проблем от Yonderboi вибрациите се появяват само когато двигателя е на тяга. При мен правеше абсолютно същото, дори и при голяма скорост като пусна педала на газта и вибрациите изчезваха. Най-интересното беше че купето се тресеше във вертикална посока, не е по волана. Все едно колата ти почва да се топа по пътяchains написа:Значи ако проблема е от полуоската, лагери, главини и други постоянно въртящи се по време на движение агрегати, то и вибрациите ще са постоянно докато автомобила е в движение /изключение са само кривите дискове, които в случая явно са наред/.
Та питам за тампоните на двг, скоростна кутия и диф, защото при подаване на газ /тоест товар на мотора/ ако са износени тампоните те започват яко да вибрират /все пак е дизел/ и това няма как да не се усети в купето. Това същото съм го изпитал преди години с голфа /хем беше бенз/ - като се скапаха въпросните тампони при тръгване и при по-рязка газ предницата направо пощуряваше /абе все едно пилиш гуми с голям грайфер/ след смяната им всичко се нормализира.

Дано колегата се оправи по-лесно, защото аз обиколих маса сервизи и сумати разбирачи и дотогава положението беше станало трагично

Успех Yonderboi!
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Еми може, но аз преди докато още имах голф в един голям трап помлях преден десен носач, тампони и т.н., та след като ги смених колата над 40 започваше да се тресе; на 60 беше вече неистово /чак пломбите ми се разклащаха/; та в последствие пак в Юнистрейд и при прегледа се установи, че в следствие на удара се е изкривила и полуоската /трептенето беше съвсем леко, но ефекта по време на движение беше невероятен/ та от там знам, че при крива полуоска /а и при разбалансиран кардан/ положението в колата докато е в движение е страшно независимо дали си по инерция или с пълна газ 
същото като при вентилатор на който му няма едно от телата на пропелера - вибрациите са страшни

същото като при вентилатор на който му няма едно от телата на пропелера - вибрациите са страшни
- Yonderboi
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 17 яну 2007, 21:12
- Модел на автомобила: Ford focus 1.8TDdI 2000
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега ДТМ Молq те объасни по подробно как решихте проблема ,защото както го описа при мен е същото.вибрациите са само при натоварване на двигатеq.Съмнениqта ми са 4е е полуоска ,но на вуншен вид не се забелъазва кривина или ниакакъв дисбаланс изклу4ено е да са тампони шарнири и тем подобни не въртqщи се рамена.
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Смениха ми късата полуоска, не съм сигурен дали не смениха и вътрешното кареYonderboi написа:Колега ДТМ Молq те объасни по подробно как решихте проблема ,защото както го описа при мен е същото.вибрациите са само при натоварване на двигатеq.Съмнениqта ми са 4е е полуоска ,но на вуншен вид не се забелъазва кривина или ниакакъв дисбаланс изклу4ено е да са тампони шарнири и тем подобни не въртqщи се рамена.

Дигнете колата да може да се наблюдават полуосите, нека някой стои вътре и да сменя скоростите при запален двигател като естествено зацепва и съединителя. Гледайте за замятания на полуосите, ако не се забелязва пробвайте чрез едновременно натискане на спирачка и даване на газ. Т.е. да се натовари мотора все едно е на земята.
Успех!
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 08 юли 2009, 19:14
- Модел на автомобила: ford mondeo 1,8 td
- Status: Извън линия
Re: Мондео 1.8ТДИ проблем ходова част
пробемът е в полуоската.има едно междино каре което прави тези проблеми при натоварване на двигатела.при пускането на гъста ,без значение скораста спират вибраците .лично съм препатил и за това знам.смени полуоската
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта