Страница 1 от 1
Проблем след смяна на АБС модул ва Форд Галакси Мк1, 1999 г
Публикувано: 01 сеп 2020, 20:51
от nike71
Привет, търся съвет, ако някой е сменял АБС модул/помпа. Първоначалният проблем беше светеща индикация за АБС на таблото и неработещ темпомат. Спирачките работеха без проблем, с изключение на това, че няма АБС и при екстремни спирания колелата завлачват. След смяната на помпата се оказа, че спирачки изобщо няма /след надлежно обезвъздушаване на цялата спирачна система/ и положението стана по-зле и от изходната позиция. Необходим е софтуер за "кодиране" на модула, а за изненада, лицензираните диагностики не могат да се свържат и да прочетат автомобила. Дори в Мото Пфое не поддържат софт за тези автомобили. Моля, ако някой се е справил успешно с подобен проблем да даде акъл.
Re: Проблем след смяна на АБС модул ва Форд Галакси Мк1, 1999 г
Публикувано: 02 сеп 2020, 00:36
от OgiDogi
Галаксито си е Шаран, затова търси помощ в някой форум на Фолксваген.
Сменял съм преди години модул на Audi A4 1997 и имаше врътка - копирах един 4 цифрен код от стария модул, за да го запиша в новия, иначе не си приказваха с компютъра и модулът не работеше. Диагностичният уред беше някаква допотопна към момента Texa2000 с черно-бял LCD дисплей (като електронните часовници).
Re: Проблем след смяна на АБС модул ва Форд Галакси Мк1, 1999 г
Публикувано: 03 сеп 2020, 16:37
от zz_stefanov
Само по светещата лампа ли решихте, трябва да се сменя помпата.
След като е имало спирачки, проблема в ABS може да е бил много по елементарен, примерно сензор на някое колело.
Re: Проблем след смяна на АБС модул ва Форд Галакси Мк1, 1999 г
Публикувано: 03 сеп 2020, 16:44
от nike71
Естествено, че не е диагностицирано "по слух" ! Всички други възможности са проверени.
Категорично проблемът беше в помпата. След смяната разглобих старата и се беше изместила оста от чашките и беше блокирана оста.
ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН Re: Проблем след смяна на АБС модул ва Форд Галакси Мк1, 1999 г
Публикувано: 04 сеп 2020, 13:59
от nike71
Проблемът е разрешен! Оказа се, че наистина Галаксито не го четат новите диагностики, които работят под Уиндоус 10 и трябва диагностика под Уин 7. В Бош-сервизите имат софтуер KTS, който се свързва, чете и вкарва настройките на модулите. Така че след "наливане" на настройките всичко си дойде по местата и модула е разпознат, с правилни настройки и работи. Лампите не светят и АБС-а работи /педала рита при екстремно спиране/.