Вибрации
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 05 ное 2019, 20:04
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Вибрации
Здравейте колеги, обръщам се към вас с молба за помощ. Проблемът е следния: при скорост между 90 и 120 км/ч се получават вибрации/ тресе в купето. Купих и монтирах нов кардан и след проба вибрациите си останаха, посъветваха ме да го върна и да го балансират въпреки че е нов. Така и направих и когато отидох да си го взема ми казаха, че наистина имало нужда от добавяне на тежести. Монтирах кардана по същия начин по който ми го бяха дали след баланса, вибрациите намаляха но не изчезнаха. Искам да отбележа че има вибрации при тази скорост във всички случаи тоест при подаване на газ отнемане или изключен от скорост двигател.
Днес смених предните две гуми с надеждата, че може да е от тях (имаше резон да е от тях тъй като имаше вдлъбнатини от спирачки и леки кривини на гумите. С две думи гумаджийте казаха че гумите не стават и трябва да се сменят.) Но уви след тест на магистралата на равен път все още има тези вибрации. Буса е Форд Транзит 2.5 1996г. Двойна гума отзад. Ако някой има някаква идея от какво може да е или има идея за майстор, който може да ми помогне ще се радвам да споделите. Благодаря предварително.
Днес смених предните две гуми с надеждата, че може да е от тях (имаше резон да е от тях тъй като имаше вдлъбнатини от спирачки и леки кривини на гумите. С две думи гумаджийте казаха че гумите не стават и трябва да се сменят.) Но уви след тест на магистралата на равен път все още има тези вибрации. Буса е Форд Транзит 2.5 1996г. Двойна гума отзад. Ако някой има някаква идея от какво може да е или има идея за майстор, който може да ми помогне ще се радвам да споделите. Благодаря предварително.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Вибрации
Много неприятна история/повреда.
Може от лагери на полуоски да е, от диференциал, от първичния вал на скоростната кутия, от самия съединител, тампони на двигателя...............
Може от лагери на полуоски да е, от диференциал, от първичния вал на скоростната кутия, от самия съединител, тампони на двигателя...............
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 05 ное 2019, 20:04
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Вибрации
Изключвам вариантите за вал на скоростите съединител и тампон на двигателя защото когато на 120 км/ч изключа от скорост при намаляне на скоростта между 110 и 90 вибрациите си ги има. Заради това горе изброените от мен причини ги анулирам но може и да греша. По съм склонен да вярвам че ще проблем в дифа или полуоските.. но айде де като бе намирам майстор, който да обърне сериозно внимание на този проблем.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Вибрации
Ами като изключиш от скорост, двигателя и първичния вал на скоростната кутия се въртят с минималните успокоени обороти, а кардан, полуоски и диференциал с обороти зададени от скоростта..............., в смисъл колелата ги бутат напред..........
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 05 ное 2019, 20:04
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Вибрации
Ясно, тогава движението идва отзад напред и задвижва всичко до този първичен вал на скоростите. Благодаря, ще трябва доста да се търси този проблем....
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Вибрации
Както казах гадна повреда. Единственото хубаво е че се търси на автомобил със задно предаване.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 05 ное 2019, 20:04
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Вибрации
А най хубаво ще е ако намеря някой да я открие 

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Вибрации
Еми нашите коли ги ремонтира клубният ни майстор-Митко, обади му се и го попитай.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 05 ное 2019, 20:04
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Вибрации
Благодаря ще се чуя с него



-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 05 ное 2019, 20:04
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Вибрации
Здравейте,след доста време и мъки проблема е открит и реших, че е редно да споделя. Преди време ми се бяха разгхлабили гайките на задна дясна гума (бусчето е с двойа гума отзад) имаше удари от джантите по главината и при тези удари част от главината се е изяла. След което при монтиране на джантите централният отвор на джантата не пасва с размера на главината и джантата пада леко надолу. След като се затегнат гайките и гумата започне да се върти тя не се върти в идеален кръг а в елипсовидна форма заради това, че не е центрирана правилно. Сега решението е да се свали главината да се престърже на стуг, след това да се изготви фланец, който да обере лувта м/у централния отвор на джантата и главината да се нагрее фланеца и да се пстави на престъргантата главина и да заспи.



- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Вибрации
А няма ли да е по-лесно и евтино просто да смениш джантата? На първо време (а защо не и за постоянно) с тази на резервната гума.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 05 ное 2019, 20:04
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Вибрации
Колега, проблема е в главината а не в джантата. А за главина 2ра ръка ми искат 200 лв....



-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 05 ное 2019, 20:04
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Вибрации
Горе долу една година от началото на сагата, но проблема вече е отстранен и днес изпробвах бусчето по хубав гладък път със скорост 100-120 км/ч. Ииии градът спи
не се усещат никакви вибрации благодарение на престърганата главина и добавения пръстен, които е по вътрешния размер на джантата. Надявам се тази тема да помогне някога на някого и да не губи толкова време. Поздрави!!





- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта