Страница 1 от 1

Устройство на носач , Ескорт 87, 1.4

Публикувано: 10 окт 2005, 21:35
от v_sokolov
Здравейте. Налага се да сменя десен носач, поради разбит шарнир, само че имам един проблем. Казаха ми че има 2 вида носачи, които се различават по структурата на селеновата втулка.
При първия вид селеновата втулка позволява движение само по вертикала надолу-нагоре.
Втория вид позволява и малки движения настрани. (самата селенова втулка е като шарнир).

Мой приятел може да ми намери турски носач на цена на едро, която е 40лв. , но не искам да рискувам преди да съм сигурен дали всичко това е глупост или не..В момента съм с "движещ се наляво-надясно" от селеновите втулки носач.
Благодаря за вниманието.

Публикувано: 10 окт 2005, 21:45
от Polly
Отиди в МотоПфое по номера на рамата да ти кажат от кой вид е носача. :)
За предпочитане е оригинален пред турски, но това е мнение.

Публикувано: 10 окт 2005, 23:03
от paci
Май са глууупости на търкалета.
Трябва да е същия като моя.
Тази втулка дето викаш се хваща носача към към купето и е ... аре сега :oops: мъка да обясня :oops: абе гума и вътре втулка. Какво да е ограничението ляво-дясно горе-доло ?! Нагоре-надоло си се движи около болта, ляво-дясно т.е. напред-назад по посока на движението не трябва да е лесно и затова е гумата.
Виж за АСМЕТАЛ обсъдиха тук, че били идеални за цена-качество. Аз съм с некви за 35 лв. ли бяха но единия вече е на 20 000 и няма проблеми, като предимно движението ми е в града, знаеш как е :wink: + 15/50/195 :wink:

Публикувано: 11 окт 2005, 09:06
от kEFi
...възможно е да си спестиш цял носач - купуваш само шарнир и сменяш!

Публикувано: 11 окт 2005, 10:29
от The seven
На този модел не става смяна само на шарнира. Съвет : ако си в София в модерно предградие има едни момчета ремонтират всичко по окачването. На стария ескорт съм правил там носачи и бях много доволен. А относно разликата в селеновата втулка - на междинката носача е различен от предния модел. Той е със селенова втулка, а стария е с гумен тампон.

Поздрави

Публикувано: 11 окт 2005, 10:46
от paci
The seven написа:А относно разликата в селеновата втулка - на междинката носача е различен от предния модел. Той е със селенова втулка, а стария е с гумен тампон.
Ми моя е междинка и съм виждал само с гумата. Сигурно са по-еФтини :?

Публикувано: 15 окт 2005, 14:52
от v_sokolov
Оказа се, че наистина съществуват 2 варианта.
Първият е с една "проста" селенова втулка. Обвита е в гума.
Вторият наистина притежава "шарнирна "селенова втулка. Като вкарате една отверка и раздвижите в различните посоки, тя се движи, а самия носач остава стабилен.
Казаха ми, че втория вид "помага" за по-голямата лекота на движение на волана.
Благодаря на всички за мненията.

Публикувано: 15 окт 2005, 21:01
от bilder
Колега сподели какви са от къде ги взе и за колко ако може :?

Публикувано: 16 окт 2005, 11:03
от v_sokolov
Този, който взех е на цена 55лв. от един магазин за авточасти до Пикадили Варна (голямото на центъра) на една уличка, която скоро я направиха еднопосочна. Продавача гледа от някакъв каталог на BIRTH.
Доколкото знам турски, които са от първия тип (само втулка и гума отгоре) струват 40лв, но на цена на едро.
Поздрави.

Публикувано: 17 окт 2005, 11:09
от fiestaracing
Този който е само с гумен тампон е за вафления стоп-ескорт до 86г.-след 86г. е този с шарнирната връзка!!!Възможен е монтаж на този с тампона но е необходимо леко "реконструиране"-и в интерес на истината този вариант е по-надежден защото в повечето случаи се разбива първо шарнирната връзка-а гумата издържа много повече!!!Колеги,работя в сферата на авточастите-моля ви не слагаите окачванe BIRTH-пълен жмельок е!!!Турското е за предпочитане пред всичко италианско-говорим за окачването!!!Има една фирма TEKNOROT-цялата ми предница е с такава марка-единствената която ме издържа по поне 20000км!!!Най-издръжливите носачи за междинка са тези от МП-но и цената е страшна-около 130лв за бр.!Иначе евтините са по 27-40л в а скъпите около 50-80лв!!!Жалко че не може да се сменя само шарнирчето-в някои случаи се рециклира-но после има проблеми с реглажа,а в повечето случаи и с ресурса!!!Препоръчвам ти нещо марково защото при мен поне-ЕВТИНИТЕ СМЕТКИ не излизат!!!Ако мога да помогна снещо-на среща съм!!!

Re: Устройство на носач , Ескорт 87, 1.4

Публикувано: 01 ное 2010, 17:09
от jijo
v_sokolov написа:Здравейте. Налага се да сменя десен носач, поради разбит шарнир, само че имам един проблем. Казаха ми че има 2 вида носачи, които се различават по структурата на селеновата втулка.
При първия вид селеновата втулка позволява движение само по вертикала надолу-нагоре.
Втория вид позволява и малки движения настрани. (самата селенова втулка е като шарнир).

Мой приятел може да ми намери турски носач на цена на едро, която е 40лв. , но не искам да рискувам преди да съм сигурен дали всичко това е глупост или не..В момента съм с "движещ се наляво-надясно" от селеновите втулки носач.
Благодаря за вниманието.
имам ескорд 1.6д 86г. някои да ми каже на каква цена мога да намеря предните носачи