Вътрешния накрайник на ескорт 95 1,6 16v

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
pepino81
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 20 яну 2007, 08:23
Модел на автомобила: ESCORT
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Вътрешния накрайник на ескорт 95 1,6 16v

Мнение от pepino81 » 10 фев 2007, 19:33

Колеги здравейте имам едно питане.Имате ли представа как се сваля вътрешния накрайник на рейката защото съм решил сам да го сменя :?:

AlexP
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от AlexP » 11 фев 2007, 12:01

На резба е. Не знам как е на Форда, макар да имам същата кола, но на много коли се сваля цялата рейка понеже не е удобно да се работи на място. Аз бих махнал маншона и бих завъртял пълен волан за да излезе максимално. На самата рейка трябва да има изрязана част за да може да се хване контра с ключ. После с друг ключ хващаш накрайника и го развиваш.

pepino81
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 20 яну 2007, 08:23
Модел на автомобила: ESCORT
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от pepino81 » 11 фев 2007, 21:05

Не мога да извадя маншона ,държи се за нещо щипки ли са незнам ,а и ме е страх да го напъна ,май е по добре на маистор а?

AlexP
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от AlexP » 12 фев 2007, 09:58

Хванат е с метални скоби, които се махат и после се сменят с нови или със широки "свински опашки" (онези пластмасовите). Маншона ако е скъсан се сменя с нов и се маже от въртешна страна с грес за да не се напука. Ябълката на новият накрайник се маже обилно с грес също. Сигурно ще видиш зор при ваденето на кормилния накрайник от главината (без специална скоба е доста трудно). Има и други тънкости ... с една дума по-добре на майстор.

pepino81
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 20 яну 2007, 08:23
Модел на автомобила: ESCORT
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от pepino81 » 12 фев 2007, 15:27

Другия накраиник излиза лесно и тои се е разбил няма проблем с него значи казваш че няма проблем с маншона трябва да го издърпам само ?

AlexP
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от AlexP » 13 фев 2007, 01:44

Да, махаш двете скоби на маншона и го издърпваш. Измери колко е дължината на двата накрайника докато са заедно преди да ги развиеш един от друг. Това е с цел за да можеш после долу-горе да докараш центровката на предницата. Ако го измериш много прецизно и после нагласиш новите части, така че дължината да е същата, може и да не започне да ти яде гумите. Все пак след такава операция се препоръчва да се направи реглаж на предницата.

pepino81
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 20 яну 2007, 08:23
Модел на автомобила: ESCORT
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от pepino81 » 13 фев 2007, 17:52

Благодаря ти много!!!

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 13 фев 2007, 18:00

За това говорим нали - Накрайник вътрешен Форд Escort 1.6 i 16 V 9/1992-02/1999 г.

Изображение
Последна промяна от petkoff_pl на 22 мар 2007, 12:13, променено общо 1 път.

pepino81
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 20 яну 2007, 08:23
Модел на автомобила: ESCORT
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от pepino81 » 14 фев 2007, 16:40

Да само че аз си купих сребрист ,сигурно ти ми показваш оригинален не знам този го взех за 15 кинта сигурно е менте

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта