Страница 1 от 1

Какво мислите ...

Публикувано: 15 фев 2007, 23:42
от Cosme
Какво мислите за варианта да се повдигне задницата на колата с подложки на амортисьорите... Ще стане ли според вас.... чувал съм , че има подложки, които повдигат с 1 см... дали ще вдигне достатъчно , за да изглежда красиво колата... дайте мнение , моля ви :)

Публикувано: 15 фев 2007, 23:50
от paci
Вземи си оправи окачването ако имаш оплаквания и затва искаш да вириш задницата.
Пружини, амортесьори и гуми за твоя модел.
Недей си прави експерименти да я повдигаш.
Дъртия ми беше вирнат на ладови пружини отзад и да ти кажа не е добре.

Публикувано: 16 фев 2007, 00:08
от HACKO
И моя дъртия беше с ладени пружини(отрязани с 1.5 витки). Вдига се задницата обаче става нестабилна. То май затова жената я хвърли в една нива.

Публикувано: 16 фев 2007, 10:56
от jordj
Cosme,Когато вдигнеш задницата на колата ще стане малко или много по нестабилна .
на прожините можеш да сложиш подложки в Мкомплект виждах че имат за лада но дали имат и за ескорт не знам провери ако все още искаш да си повдигаш задницата на колата.

Публикувано: 16 фев 2007, 13:59
от Cosme
Благодаря на всички :)

Публикувано: 16 фев 2007, 14:55
от CLX
Не ми се отваря нова тема, пък и мисля че това което ще кажа"покажа" му е тука мястото. Ако се не лъжа си със по-старото окачване. А аз понеже днес си смених пружините "задните" мога да кажа за моето. В магазина в който ги поръчах, нямаха гумени подложки като моите и продавача ми предложи едни по-дебели, може би с около 2-2,5 см от моите. На снимката може да видиш моята дебелина и да си направиш сметката за какво говоря.
БДВ. колата ми се вдигна с около 3-5 см с новите пружини, явно старите бяха доста смачкани.

Публикувано: 17 фев 2007, 14:25
от Cosme
А имаш ли представа за какви пари ще ми ги сложат по сервизите?

Публикувано: 17 фев 2007, 17:58
от CLX
Толкова е елементарно, че се съмнявам да ти вземат повече от 10 лв за двата.

Публикувано: 17 фев 2007, 21:09
от HACKO
На комбито е елементарно, обаче на хетчбека и седана е съвсем друго. Нанизани са на амортисьора, съответно всичко се сваля, трябват и скоби за пружините(кофти работа).

Публикувано: 18 фев 2007, 06:17
от technik
Хаха аз бих ти предложил един вариант, за който само бях чувал, но аз лично не бих си го направил. Ако са ти маслени амортесьорите, може да си направиш една дупка в тях и да налееш масло и после завари дупката. Гарантирано ще ти се вдигне задницата, но пък тези които се возят от зат ще им изпадат пломбите. Ха-ха-ха :D

Публикувано: 18 фев 2007, 12:55
от HACKO
Височината на колата зависи от твърдоста на пружината, а не от твърдоста на амортесьора. Пружината и амортесьора работят в противоположни посоки и е напълно погрешно да се смята, че когато колата е легнала амортесьорите са за смяна. Твърдоста на амортесьора е пряко свързана със стабилноста на автомобила особенно в завой, това обаче влошава комфорта, защото амортесьора мого бързо спира пружината при разтягането си след попадане в дупка.

Публикувано: 19 фев 2007, 09:15
от technik
Да ама ако смениш амортесьора с греда задницата ще си стои все вирната на горе,нали.то тва е същата работа. ;)

Публикувано: 19 фев 2007, 16:18
от HACKO
Е тогава и пружина не ти трябва. Руските трактори бяха по този начин ама и тях вече не ги правят така.

Публикувано: 22 фев 2007, 04:08
от technik
Хаха бтв тези дни даже чух че имало някакви амортесьори кадето можели да се помпат с обикновен конпресор за куми и ефекта бил същия - купето се вдигало с около педя. Това специялно го бях чул за бус VW Transporter. :)

Публикувано: 22 фев 2007, 09:36
от DTM
technik написа:Хаха бтв тези дни даже чух че имало някакви амортесьори кадето можели да се помпат с обикновен конпресор за куми и ефекта бил същия - купето се вдигало с около педя. Това специялно го бях чул за бус VW Transporter. :)
Има на Опелите (Омега,Астра) комбитата имат такива въздушни амортесьори. Помпят се от багажника, адски е удобно ако ще товариш нещо.

Публикувано: 23 фев 2007, 01:13
от Cosme
Хах , а аз днеска се загледах за моите пружини... и те седят.... долу не са като на тази снимка по-горе... а самата пружина е равна отдолу и седи около една дупка... та въпроса е тук тампон само около дупката ли трябва или как ??? в смисъл той изглежда трябва да е като пръстенче и да стъпва там, където пружината стъпва....