питане за джанти
- voodoo58
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 01 май 2006, 17:57
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 TDI 97''
- Местоположение: СОФИЯ
- Status: Извън линия
питане за джанти
някой знае ли дали джанти от пежо 306 14 цола ще станат на форд ескорт пак с джанти 14- ски
- gmivanko
- потребител
- Мнения: 270
- Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
- Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Значи, от Пежо на Форд ще станат, но от Форд на ПЕжо не стават, защото опират в апаратите или в задния мост и трябват фланци мин. 10мм. Значи на пежата стандартното ЕТ стига макс. до 30 а на фордовете стига до 45 което е с 15мм. по на вътре фордовата джанта от тази на пежата... Централния отвор на пежата е 65мм. а на фордовете е 63,3мм. но е по една втълка като се сложи и няма да имаш проблеми
.
Ако сложиш джанти от пежо, то следата на автомобила ще се увеличи с 20мм. ако не и повече, вече според зависи с какво ЕТ си бил и джанта с какво ЕТ сложиш. Но не мисля, че ще ти опира някъде при завои, мисля че ще ти паснат екстра, даже и колата ще стане малко по-стабилна
Ето ти един сайт да разгледаш данните за джантите на различните марки коли и най от доло има обяснено какво точно означава ЕТ или също се нарича Offset :idea:

Ако сложиш джанти от пежо, то следата на автомобила ще се увеличи с 20мм. ако не и повече, вече според зависи с какво ЕТ си бил и джанта с какво ЕТ сложиш. Но не мисля, че ще ти опира някъде при завои, мисля че ще ти паснат екстра, даже и колата ще стане малко по-стабилна

Ето ти един сайт да разгледаш данните за джантите на различните марки коли и най от доло има обяснено какво точно означава ЕТ или също се нарича Offset :idea:
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
По-добре си потърси фордови /железните трябва да са между 10 и 20 лв. според състоянието/; тази разлика в централния отвор не е съвсем незначителна, защото чрез този отвор тежестта на колата лежи на главината /както трябва да бъде/, при не съответствие - тоест по-широк отвор на джантата тежестта се пренася на шпилките, което не е добре и се получава страничен ефект все едно караш по малки камъчета; освен това джантите от ПСА са по-меки и по нашите улици се изкривяват бързо - особено както си с дизел!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта