Страница 1 от 1
ПОМОЩ
Публикувано: 04 апр 2007, 21:32
от cossie
Значи, преди около 2 месеца си купих Сиера, след като повече от година карах Сиера-та на баща ми, както и да е

Като я купих беше с амортесьори Кони (червени) и червени пружини отпред, нещата бяха добре но предницата ми се вееше и реших за проба да сменя амортесьорите с други които имах в мъзето (само временно), след смяната обаче се очудих много, предницата се стегна и всичко зааспа

Обаче се появи страшно тропане, на дупки почти не се обажда обаче ако има някаква неравност ( примерно бабунка или на паваж) удря така здраво че направо имам чувството че ще ми изпадне колелото

Закарах я в сервиз и неможаха да кажат нищо конкретно, интересното е че при колата на баща ми го има същото тропане , но много слабо и само на огромно дупки а тя е с чисто нови амортесьори и пружини

И направо съм се побъркал и не знам какво да правя, така че чакам съвети

Re: ПОМОЩ
Публикувано: 05 апр 2007, 12:55
от paci
Тампоните на макферсона гледани ли са ?
Публикувано: 05 апр 2007, 16:38
от chains
Отговора е много прост - разбили са се тампоните на стабилизиращата щанга /говоря ти за тези тампони дето стаб. щанга преминава през носача/
Колкото до това, че в сервиза са ти казали, че е ок, то това е защото този "проблем" го има само в сиера и понеже в повечето сервизи не са и виждали сиери ни могат да го констатират /просто не знаят какво да търсят/. И баща ми обиколи доста сервизи, докато съвсем случайно познат със сиера му каза какъв точно е проблема и как се отстранява!
Иначе ако сега точно на момента нямаш средства, то може да караш известно време /не е препоръчително, защото вс. икономия води до по-голяма мизерия, ама ..../ докато събереш пари, баща ми си кара така половин година докато разбере къде е ключа от палатката
Смяната на тези тампони е кофти, защото трябва да свалиш носачите и след това да ги избиеш /то от тях сигурно е останала само металната основи - те тампоните са по два на носач - по един на страна, която така са раждясали, че направо са се заварили/, а със сигурност и големия тампон към купето и шарнира са в определена степен амортизирани. Та моя съвет е направо да свалиш тези носачи, да си купиш нови и да ги монтираш; нови са между 50 - 60лв. на брой с всички тампони и шарнир /то той нали е отлят в носача/ комплект - на баща ми за сиерката взехме Делфи и след като ги сменихме коренно се промени пътното поведение, вози направо като нова кола и май бяха читави, защото вече 30 000 - 35 000км. са ок - така си решаваш вс. проблеми на куп!
пп: ремонта е сравнително елементарен, но важно - вдигни предницата на по-голям бордюр в средата на гредата за да увиснат и двете колела свободно във въздуха - хем така е по-безопасно, хем монтаж демонтажа е много лесен, защото не ти се налага да се бориш със стабилизиращата щанга!
Публикувано: 05 апр 2007, 17:06
от cossie
Значи в сервиза се оказа че в цялата предница само тези тампони са разбити, и аз се съмнявах в тях, но на майсторите не им се вярваше така здраво да тропа от тях

Много силно се надявам да си прав, и ако се окаже че е така имаш черпене от мен

Публикувано: 05 апр 2007, 17:13
от chains
Ооо, вярвай ми много здраво тропа - все едно се удря метал в метал /меко казано е зловещо/!
Публикувано: 19 апр 2007, 20:41
от cossie
Кофти работа току що взех колата от сервиза със сменени тампони на стабилизиращата щанга, и какво се оказа тропането си е същото

Незнам вече какво да правя

Публикувано: 19 апр 2007, 20:49
от HACKO
Много просто, пружините ти са спортни(много по-твърди) а амортисьорите нормални(изчислени за по-меки пружини).
Re: ПОМОЩ
Публикувано: 24 апр 2007, 22:20
от cossie
paci написа:Тампоните на макферсона гледани ли са ?
За кои тампони по точно говориш, тези които са над прижината

Re: ПОМОЩ
Публикувано: 25 апр 2007, 06:38
от paci
Да!