Страница 1 от 1
проблем с чупештото каре на копмилото!
Публикувано: 12 апр 2007, 22:33
от venko1978
Здравейте.имам 2 Фиести.Преди един месец сменях чупещото каре на кормилната уредба на едната фиеста,която е 93 г.а сега ми се появи този проблем и на другата фиеста,която е 95 г.,но е с хидравлика.Казаха ми,4е поради големия ъгъл,които се получава на самото чупене на карето,се износва бързо.Това им било слабото място.Възможно ли е на на 93 г. да струва 50 лв.,което смених,а на тази която е 95 г. да е 103 лв.?Голяма е разликата.Благодаря ви предварително
Публикувано: 12 апр 2007, 22:38
от borko 30
В този свят на мошенници няма нищо чудно.Няма ли на моргите?
Публикувано: 12 апр 2007, 22:48
от venko1978
Така е.То на моргите ще има,ама дали ще излезе имане?
Публикувано: 12 апр 2007, 23:03
от borko 30
Ровиш брат наред .Мене в две не ме пускат вече щото съм избирал.Казах им с пълно гърло ДА СЕ ШИБАТ В ГЪЗА.Ми да карат ме да си разглобявам сам квото ми трябва от бараките и да пробвам.Не стига че си накъсах дрехите ами и боклуците им не струват че и нервни .
Публикувано: 12 апр 2007, 23:05
от venko1978
Смятяй!
Публикувано: 12 апр 2007, 23:09
от paci
Борко, и друг път сме чели за това каре при фиестите. Особенно ако се вземе ефтино не след дълго пак се разбива.
Ти нито си с Фиеста нито говориш, че си опирал до такова каре.
След като говорят, че идва един вид консуматив смятай какво ще е това от моргата и колко ще изкара.
Утре пак ли на майстор и пари за работа и ново каре ?
Публикувано: 12 апр 2007, 23:19
от borko 30
Няма да им се даваш ,из купуват ни колите за 200 лв после продават само делкото за 80лв ,прави сметка за кво става въпрос.Фашташ двама катили с тебе и отивате по моргите и които се изрепчи през зъбите директно без обяснения.Вече иначе не става ,повярвай ми .На доброто отвръщат с използвачество и тн.Трябва страха да им вземеш иначе те будалкат .Аиде със здраве и ко те базикат обръщаш дебелия край
Публикувано: 13 апр 2007, 14:32
от venko1978
ще видим кво ще направим,но голяма е разликата бе хора,едното е 48 лв.а другото е 103 лв.Баси.Почти едни и същи са,сравнявях ги с другата Фиеста.
Публикувано: 13 апр 2007, 16:14
от Ianislav
колега наистина е много шибано с това каре...ас от около 4 месеца карам така без да го сменям. работя в склад за авточасти не е проблема в парите а в качеството. чисто ново италианско каре се износва за 6 месеца как ти се струва?! сега ми казаха за някакъф майстор който рециклирал старите "оригиналните" за около 20 лева и ставали много по добре от чисто нови. ако искаш ще те имформирам скоро

Публикувано: 13 апр 2007, 16:32
от venko1978
моята Фиеста е 95 Г. с широките брони,с хидравлика.Сега се вращам от магазина и ми казаха,че тожа каре за този модел върви заедно с кормилния прът.И всичко това струва в Мото Пфое 213 лв.а в друг магазин е окло 150 лв.не знам кво да правим.Твоятя от кой модел е?
Публикувано: 13 апр 2007, 17:20
от Ianislav
е мойта е също 95-та ама е последната от предния модел и нямам хидравлика при мен е малко по различно...но явно на сички фиести си им е слабост..а щом върви с кормилната щанга...лошо ако има чалъм да са смени само карето
Публикувано: 13 апр 2007, 22:38
от pantata
На фиестата като вземе да скърца и я карам при един познат и смазва целия механизъм с някъв спрей, не знам точно какъв е, но цялото неприятно скърцане при завиване изчезва за половин година. И така през 6-7 месеца ходя да се смазва

Почвам да се замислям вече за смяна щото на един приятел се счупи, добре че беше на паркинг, а не някъде на път. Това май им е единственото слабо място на фиестите, поне на нашата.
Публикувано: 13 апр 2007, 23:57
от T punchev
И на мен за ескорта ми казаха че върви със пръта!
Публикувано: 14 апр 2007, 07:18
от Ianislav
аз мисля че при мен няма да мине са със смазване защото започва да се образува зверски луфт на волата и трябва да взема да я оправя вече да не ми остане някъде волана в ръцете

Публикувано: 16 апр 2007, 00:31
от cruise
Ianislav написа:аз мисля че при мен няма да мине са със смазване защото започва да се образува зверски луфт на волата и трябва да взема да я оправя вече да не ми остане някъде волана в ръцете

Колега и аз имах зверски луфт на волана проблема беше в това че се беше разхлабило това каренце смисъл двата болта дето го държат. те щангите са шестоъгълни ако не се лъжа. Нали става въпрос за каренцето на кормилната щанга ето се намира преди рейката. погледни ги тия блтове и смажи каренцето-> Въртиш волана докато стане удобно за достигане на болтчетата.
Аз обмислям вариант да го сменя и тъкмо търсех инфо да взема нещо с акъла си. Аз го смемих преди 6 7 хил. км и ако не го смазвам волана започва да се върти трудно 25лв турско е моето

Публикувано: 16 апр 2007, 21:59
от venko1978
Е,защтото си жзел турско,затова.Моето е немско и го взех за 55 лв.Нямям проблеми до сега.
Публикувано: 16 апр 2007, 23:22
от Ianislav
то не е проблема в парите а в качеството, както бях написал по нагоре явно най добре било да си рециклираш заводското каре. Ще проверя болтовите тези дни и ако се оправи ще почерпя

Публикувано: 13 май 2007, 02:57
от 2GOOD
И аз смених 3-4 турски... накрая сложих едно Motorcraft (55лв. мисля беше) и с колегата го сложихме в едни маншон с малко смазка.. верно е грозно, но все още държи около 30000км съм минал с него. Маншона вече се скъса но не ми се разглабя пак да го сменяме. Инче според мен поне не ъгъла на свръзката, а това че карето е изложено постоянно на влага е причината да се скапва и разбира се нашите прекрасни "пътища".
Публикувано: 13 май 2007, 05:48
от venko1978
В последното изречение си напълно прав.Аз го носих на ремонт и го закрепиха малко.Да видим колко ще издържи.
Публикувано: 13 май 2007, 13:20
от pantata
На фиестата също е сменено вече - турско с маншон - каре+труд 60 лв. Някъде от Димитровград е купувано, но не знам точно от къде, майстора го купи.