фарове

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
bigmurzi
потребител
потребител
Мнения: 136
Регистриран: 06 мар 2007, 00:29
Модел на автомобила: '87 Fiesta 1.4i и двулитров японски хладилник
Местоположение: София,Младост сити
Status: Извън линия

фарове

Мнение от bigmurzi » 08 авг 2007, 02:56

тази вечер както си карах и 2та фара ми угаснаха, работят само на дълги и то само от ключето за "премигване".иначе нищо не свети.
освен това, при загасена кола и махнат ключ нон-стоп ми свети таблото, все едно е на габарити.проверих бушоните, 3 бяха разтопени, смених ги и ефект никакъв..беше тъмно и не можех да разглобя таблото, за да погледна и ключа, но нямам идея...дайте съвет, че основно вечер карам, пък и на полицайте докато им обясня, пък те дали ще влезнат в положение... *00139* *00139* *00139*

п.с. а днес си я взех от боя и така и се радвах... :cry:

Потребителски аватар
the_mad_max
потребител
потребител
Мнения: 250
Регистриран: 11 авг 2006, 21:26
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia SW 96 1.8i 16V Zetec-E SEFI RKC 115 hp.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от the_mad_max » 08 авг 2007, 03:26

Провери си таблото на бушоните, да не е дало късо някъде, то това ще да е най-вероятното според мен! Аз колко проблеми имах с това табло на предпазителите на тая наш'та Фиеста, Ужас! Ама един приятел се хвана да човърка нещо, та ми оправи поне дългите светлини на някой от двата фара (не помня кой). Ако там е проблема, след като го отстраниш, те съветвам (от личен опит) да хвнаеш малко шкурка и да зачистиш предпазителите, ще се удивиш колко мръсотия има по клемите!

А пък ако ти успееш да ми помогнеш на мен :lol: нямам ток към запалката!

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 08 авг 2007, 10:27

Ще се опитам да помогна с идея - само предпазителите ли бяха разтопени или и таблото, където се поставят. Ако леглата им са се деформирали може просто да не контактуват. Ако можеш извади таблото с предпазителите и го огледай добре, може също и релето да е повредено. Не вярвам да е от кабели, за да ти угаснат така внезапно нещо ще е изгоряло. Казваш и таблото свети, май имаш някъде късо съединение, възможно е и бутона/лостчето за включване на фарове да е направило мизерия, ама ти започни да търсиш проблема от най-лесното място.

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 08 авг 2007, 12:23

Клемореда на ключа за фаровете е. Но като вторичен ефект, е възможно и връзките на гнездата на бушона за габаритите и релетата за фаровете да са пре*бани. Но започни от ключа.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
gogo_21011
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 18 яну 2006, 15:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDI 94
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от gogo_21011 » 08 авг 2007, 15:20

Можеш да попиташ и бояджиите( нали от боя си я взел, разбирам боядисване ) дъли са разкачали нещо по ел. инсталацията, там фарчета и т.н.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 08 авг 2007, 16:06

На мен ми бяха изчезнали късите светлини вследствие на това, че вътре самото ключе за дългите светлини се беше разтопило. И беше залепнало в положение на прекъсване на късите светлини. И фактически нито дълги, нито къси. Само можех да примигвам на дълги.
Обаче друг страничен ефект/дефект нямаше.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

bigmurzi
потребител
потребител
Мнения: 136
Регистриран: 06 мар 2007, 00:29
Модел на автомобила: '87 Fiesta 1.4i и двулитров японски хладилник
Местоположение: София,Младост сити
Status: Извън линия

Мнение от bigmurzi » 08 авг 2007, 20:09

можеби идентичен случай..
таблото свети + лампата за фаровете, все едно е на габарити.
освен да премигваш, друго не можеш да правиш..

за бояджиите, да цялата беше разглобена, но след това всичко беше ок, тези неща станаха в движение, колата си имаше фарове, които в един момент изключиха и повече не се включиха,100км след като я взех от боята, предимно вечер съм карал...всички останали светлини си работят...
ще сменя ключовете, ако намеря, дано да е само това..

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от форд мк2 » 09 авг 2007, 13:05

предполагам че е както ти е написал колегата madboy щото и аз съм имал същия проблем даже с разтопените бушони но не си спомням дали ми светеше таблото.... ако те съмнява мисля че имам някъде едни ключета за фарове дето ту работят ту не и ще ти ги дам га сложиш на колата и да направиш един тест с тях .
Be happy

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 09 авг 2007, 13:36

Какъв е смисъла да се прави проба с ключе дето я работи, я не. То като е само за пробата всякакъв прекъсвач ще свърши работа (:|:

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от форд мк2 » 09 авг 2007, 13:49

AX!S написа:Какъв е смисъла да се прави проба с ключе дето я работи, я не. То като е само за пробата всякакъв прекъсвач ще свърши работа (:|:
теоритично да. но как ще вкараш всякъкав прекъсвач в онази букса на таблото ей това и аз бих искал да го видя .
Be happy

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 09 авг 2007, 14:23

теоритично да. но как ще вкараш всякъкав прекъсвач в онази букса на таблото ей това и аз бих искал да го видя .
Ела, ще ти покажа как :wink:
Защо трябва да "вкраваш" прекъсвача в буксата, като можеш в нея да мушнеш само кабелите му? То пак се иска малко да се мисли при такива действия, щото лесно може да стане грешка, но аз по принцип като се чудя нещо работи ли или не, първо проверявам с мултицет дали до него стига ток. :)
Същата работа върши и обикновена пробна лампа на 12V, но аз се кефя на неща с дисплей. 8)

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 09 авг 2007, 14:56

Ще трябва и схемата на ключето май? :idea:
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 09 авг 2007, 15:38

madboy написа:Ще трябва и схемата на ключето май? :idea:
Е чак пък схема... не е трудно да се провери къде има 12V и къде няма. По принцип трябва да има 2 плюсчета (едното е за самия бутон да свети) и две минусчета. Поне на Фиестата всички бутони са така.

Потребителски аватар
XN3K
потребител
потребител
Мнения: 221
Регистриран: 22 юли 2007, 15:55
Модел на автомобила: Fiesta Trend 1.25 (82 HP), 2017
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от XN3K » 09 авг 2007, 18:44

И аз имах същият проблем и се оказа ключето, което е в лоста за мигачите... просто беше изгоряло. :wink:

bigmurzi
потребител
потребител
Мнения: 136
Регистриран: 06 мар 2007, 00:29
Модел на автомобила: '87 Fiesta 1.4i и двулитров японски хладилник
Местоположение: София,Младост сити
Status: Извън линия

Мнение от bigmurzi » 09 авг 2007, 21:30

ключето за мигачите при мен няма нищо общо с късите!
така, след обстойна проверка, всички бушони са си на мястото и са читави, крушките си работят, ключето и то.. остана само релето да е
"зацепило".. дайте някакъв хелп?
първо кое е релето за фаровете, че те там са 4-5-6, а не ми се вадят 1 по 1, защотот има някаква пластмаса отгоре, която не знам как се сваля, а така безцелно.. от къде да си купя реле?колко струва?..последно но не по важност, до колко е възможно като вариант?

или кажете добър електричар в София, адрес и телефон и направо да я меткам натам?

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 10 авг 2007, 15:53

Единственото, с което мога да ти помогна е да ти кажа, че аз за халогените на моята си купих реле Hella, 4-5 лв. струваше. Има и боклуци по лев и нещо - два...

bigmurzi
потребител
потребител
Мнения: 136
Регистриран: 06 мар 2007, 00:29
Модел на автомобила: '87 Fiesta 1.4i и двулитров японски хладилник
Местоположение: София,Младост сити
Status: Извън линия

Мнение от bigmurzi » 11 авг 2007, 03:29

оправих я, в крайна сметка се оказа ключа ! подменен е с нов и сега свти :P

orlin74
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 20 сеп 2007, 17:12
Модел на автомобила: ford escort
Status: Извън линия

Мнение от orlin74 » 09 окт 2007, 12:22

колеги аз имам друг проблем нямам къси на където и да дам лоста все е на дълги, и мие много чудно това

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 09 окт 2007, 12:31

orlin74 написа:колеги аз имам друг проблем нямам къси на където и да дам лоста все е на дълги, и мие много чудно това
Е какво чудно има? "Залепнал" е, най-добре сменяй :roll:

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 10 окт 2007, 17:48

AX!S написа:
orlin74 написа:колеги аз имам друг проблем нямам къси на където и да дам лоста все е на дълги, и мие много чудно това
Е какво чудно има? "Залепнал" е, най-добре сменяй :roll:
Лесно се казва сменяй. Като чух че струва 140 лв., знаеш ли колко бързо го разглобих и го ремонтирах.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта