Проблем с индикатора на температуpата

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
evfranko
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 29 апр 2005, 18:17
Модел на автомобила: Escort
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Проблем с индикатора на температуpата

Мнение от evfranko » 13 май 2005, 21:54

Здравейте на всички!Имам Ескорт 1.4-91г.наскоро ми отказа индикатора на температурата(не помръдва).Проверих първо датчика-чрез замерване,мисля че е здрав.След това откачих кабелчето от него и го дадох на ''маса''(чукнах)като би триабвало индикатора да отиде на мах. според мен,обаче не помръдва.Някои би ли ми дал съвет какво да провера?Възможно ли е да е прекъснала бобинката на индикатора? :( :(
Последна промяна от evfranko на 14 май 2005, 18:31, променено общо 1 път.

jabkov
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 17 фев 2005, 13:21
Модел на автомобила: ESKORT 1.8 TDI
Местоположение: SOFIA
Status: Извън линия

Мнение от jabkov » 14 май 2005, 12:54

Пробвай да го задържиш повече. Защото ако само си го "чукнал"... не знам колко е "бърза" стрелката. А иначе колкото до бобинката мисля че можеш да я измериш омично дали е здрава.

evfranko
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 29 апр 2005, 18:17
Модел на автомобила: Escort
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от evfranko » 15 май 2005, 18:49

Задържах повече от 5мин.-нищо,бобинката показва около 100ом.Кабелчето до таблото е здраво.Някои знае ли колко волта идват до бобинката на индикатора на температурата?останалите прибори на таблото работят.

tachko
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 10 ное 2005, 22:00
Модел на автомобила: Павликени
Местоположение: Павликени
Status: Извън линия

Пробвай по най-старият метод

Мнение от tachko » 10 ное 2005, 23:45

Вземи датчика и ко тествай ръчно във гореща вода около 80 градуса за да ти стане ясно къде е проблемът ти

Потребителски аватар
frantic
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 10 ное 2005, 23:39
Модел на автомобила: Ford Escord 1,8D 91г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от frantic » 11 ное 2005, 00:31

Аз имах същия проблем ! Първо гледах друг датчик а си мислех че е за стрелката на температурата. Най-добре виж цвета на кабела. Моя е кафяво-бял. Оказа се че е прекъснат кабела ! А за датчика можеш да го провериш, като измериш съпротивлението при студен двигател и при загрял. Трябва да дава различно съпротивление.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта