Connect with your social network account
Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
-
RVlad
- потребител

- Мнения: 5
- Регистриран: 15 авг 2007, 20:24
- Модел на автомобила: Fiesta 1.3
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от RVlad » 01 ное 2007, 08:54
Здравейте, от 2 седмици съм с чисто нов акумулатор и днес по едно време започна да ми присветва лампата за акумулатора. Затегнах клемите- май имаше нужда, но възможно ли е от незатегнати клеми да примигва или нещата са по-сериозни.
предполагам,че може да не зарежда изаради това да не свети.
Иначе свети при форсиране май най-вече.
Според вас къде е проблемът?
-
AX!S
- потребител

- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от AX!S » 01 ное 2007, 09:04
Не би трябвало незатегнатите клеми да имат нещо общо със светенето на лампата. Принципно дори и да откачиш акумулатора докато работи двигателя - не трябва да светне лампата

-
RVlad
- потребител

- Мнения: 5
- Регистриран: 15 авг 2007, 20:24
- Модел на автомобила: Fiesta 1.3
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от RVlad » 01 ное 2007, 09:11
И аз така си мисля.
Значи остава да има проблем със зареждането някакъв.
-
madboy
- Администратор

- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
- Местоположение: West Park, Blood green
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от madboy » 01 ное 2007, 09:47
При форсиране обикновено лампата трябва да загасне. Явно въобще не идва нищо от алтернатора. Отиди да ти проверят алтернатора.
Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
jojo
- потребител

- Мнения: 610
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: Sofia
-
Status:
Извън линия
Мнение
от jojo » 01 ное 2007, 19:35
премери алтернатара при него трябва да ти показва между 14-15(пр.14.

при акомулатора 15 си е супер.ако имаш побони цифри в тези граници алтернатор,акумолатор е ОК ,виж и по веригата от кабели,някъде да не е прекъснато или по точно да са се допряли (на късо уж

)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта