алтернатор-РЕШЕН

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 16 ное 2007, 11:41

Човека има предвид регулатора, щото съм чувал хора да му казват реле. Мен като ми се прецака регулатора, и фаровете светеха като прожекторите на Маракана. Като сложих мултицета 18Волта и се покачваше.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 16 ное 2007, 19:13

Това е при Мондео 94' TD .
1. Винтове които държат четкодържача към плочката и правят електрическа връзката между четките и плочката.
2. Винтовете които държат плочката към генератора-алтернатора.
3. Поглед отзад.
4. Генератора-алтернатора без реле-плочка регулатора.
5. и 6. Генератора-алтернатора с реле-плочка регулатора.
7. Кабела който подава/зарежда плюс към акомулатора. Стъпва на бендикса /при стартера/ и от там на акомулатора.
8. Мой това беше за оборотомера при дизела.

По-добре късно, отколкото 1 мнение по-малко *00930* .
Прикачени файлове
rele regulator, generator alternator , mondeo 94' td.jpg
Четките са насвършване, трябва повече да стърчат навън.
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 16 ное 2007, 20:02

хе ....хе грешка.Релерегулатор-работи на някои видове от към плюса,а от други от към минуса/които са в час ще ме разберат/.9-диода -от тях три са за самовъзбуждането т.е. клема д плюс.Обротомер-w.Клема 30-постояннен кабел притегнат с гайка 6 мм., а от там/на някои има предпазител около 60 ампера/ на стартера към дебелия кабел около 40/50 квадрата-на 8 мм.болт на стартера и от там дирекно към плюса на акумулатора.Дано сте ме разбрали правилно :P
КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 17 ное 2007, 11:39

revmata написа:хе ....хе грешка..................
Я поясни къде е грешката, та да се поправя, че нещо неможах да разбера *unknw* .

http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=979" onclick="window.open(this.href);return false;

Аз си мислех, че като е трифазен генератор има 6 диода, за други 3 на възбуждането сега чувам *00147* и каква роля играят те.
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 17 ное 2007, 21:06

колегата от варна писа много ясно по въпроса.А що се отнася до допълнителните 3 ,те са по малък размер.Докато на руските коли имаше само 6,по късно руснака,,открадна,,технологията и сега 7-мици ,самари са на същия принцип-т.е. липсва външното реле за възбуждане на което имаше индекси 15 и 67 и естествено предпазител.Предимството на възбуждането с лампа е че може колата да е по дълго на контакт с което не се прецаква същото а пък и дърпа по малко ток/на старите релета беше окола 2/3 ампера
КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА

Потребителски аватар
nrainov
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 01 авг 2007, 18:13
Модел на автомобила: Focus 2.0 16v Zetec-E
Местоположение: София-Ямбол
Status: Извън линия

Мнение от nrainov » 19 ное 2007, 13:57

Качвам снимки както обещах преди няколко дена
Прикачени файлове
S4300257.JPG
за това реле-регулатор става на въпрос

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 19 ное 2007, 20:23

след като го видях, би ли ми пратил каталожния номер на динамото след което по каталога ще узная за истинската цена на същото от фирмата.Наистина този модел са по -скъпи защото мязат на японските реле- регулатори.Ако е от този модел за него имам други виждания които ще споделя по късно
КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта