алтернатор-РЕШЕН
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Това е при Мондео 94' TD .
1. Винтове които държат четкодържача към плочката и правят електрическа връзката между четките и плочката.
2. Винтовете които държат плочката към генератора-алтернатора.
3. Поглед отзад.
4. Генератора-алтернатора без реле-плочка регулатора.
5. и 6. Генератора-алтернатора с реле-плочка регулатора.
7. Кабела който подава/зарежда плюс към акомулатора. Стъпва на бендикса /при стартера/ и от там на акомулатора.
8. Мой това беше за оборотомера при дизела.
По-добре късно, отколкото 1 мнение по-малко
.
1. Винтове които държат четкодържача към плочката и правят електрическа връзката между четките и плочката.
2. Винтовете които държат плочката към генератора-алтернатора.
3. Поглед отзад.
4. Генератора-алтернатора без реле-плочка регулатора.
5. и 6. Генератора-алтернатора с реле-плочка регулатора.
7. Кабела който подава/зарежда плюс към акомулатора. Стъпва на бендикса /при стартера/ и от там на акомулатора.
8. Мой това беше за оборотомера при дизела.
По-добре късно, отколкото 1 мнение по-малко

Небойте се роби Спартак е с вас!
- revmata
- потребител
- Мнения: 212
- Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
- Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
- Местоположение: sliven
- Status: Извън линия
хе ....хе грешка.Релерегулатор-работи на някои видове от към плюса,а от други от към минуса/които са в час ще ме разберат/.9-диода -от тях три са за самовъзбуждането т.е. клема д плюс.Обротомер-w.Клема 30-постояннен кабел притегнат с гайка 6 мм., а от там/на някои има предпазител около 60 ампера/ на стартера към дебелия кабел около 40/50 квадрата-на 8 мм.болт на стартера и от там дирекно към плюса на акумулатора.Дано сте ме разбрали правилно 

КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Я поясни къде е грешката, та да се поправя, че нещо неможах да разбераrevmata написа:хе ....хе грешка..................

http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=979" onclick="window.open(this.href);return false;
Аз си мислех, че като е трифазен генератор има 6 диода, за други 3 на възбуждането сега чувам

Небойте се роби Спартак е с вас!
- revmata
- потребител
- Мнения: 212
- Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
- Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
- Местоположение: sliven
- Status: Извън линия
колегата от варна писа много ясно по въпроса.А що се отнася до допълнителните 3 ,те са по малък размер.Докато на руските коли имаше само 6,по късно руснака,,открадна,,технологията и сега 7-мици ,самари са на същия принцип-т.е. липсва външното реле за възбуждане на което имаше индекси 15 и 67 и естествено предпазител.Предимството на възбуждането с лампа е че може колата да е по дълго на контакт с което не се прецаква същото а пък и дърпа по малко ток/на старите релета беше окола 2/3 ампера
КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА
- revmata
- потребител
- Мнения: 212
- Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
- Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
- Местоположение: sliven
- Status: Извън линия
след като го видях, би ли ми пратил каталожния номер на динамото след което по каталога ще узная за истинската цена на същото от фирмата.Наистина този модел са по -скъпи защото мязат на японските реле- регулатори.Ако е от този модел за него имам други виждания които ще споделя по късно
КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта