Акомулатор или лошо гориво?
- joro_sf
- потребител
- Мнения: 41
- Регистриран: 03 май 2007, 14:05
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 180ks
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Акомулатор или лошо гориво?
По скоро ще попитам за акомулатора! Възможно ли е той да дава ток и двигателят да завърти но да не е достатъчен за да запали? Питам защото тези дни 3 поредни не пали сутрин! Като отвия някоя дюза нафтата едвам църка при въртене! Вчера вечерта качих акомулатора заредих го и днес запали от раз! Но вчера смених и горивния филтър! Та се чудя от кое може да е! Аком. е 62mAh По повод на горивото имах вътре 12-13 литра останали от наливната нафта! После като дойдоха големите студове и спря да пали налях още 20л. Алпин дизел + добавка на Кастрол против замръзване!
Който кара Ford се чувства горд!
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 30 авг 2007, 19:47
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TD
- Местоположение: Vratza
- Status: Извън линия
Здравей колега, и аз имах същото приключение. Акумулаторът ми беше 86 Ah и си мислех, че е добре. Сутрин в гаража палеше горе долу добре с няколко подгрявания, вечер навън обаче се мъчеше доста. Сега сложих временно един 55 Ah и пали без проблем с едно подгряване. Премери гъстотата на електролита и ще разбереш как е. А за нафтата да не ти е замръзнала, защото може и тя да е проблем. Успех!
- joro_sf
- потребител
- Мнения: 41
- Регистриран: 03 май 2007, 14:05
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 180ks
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
.
От понеделника си пали без проблеми! Ще чакам пак да паднат температурите до -15 за да направя заключение! Ако запали значи е било горивен филтър (сега съм с по хубав и скъп естествено )
или лоша нафта а ако не ще ......
пп.Не ли по-добре при дизела mAh да са по-високи?




пп.Не ли по-добре при дизела mAh да са по-високи?
Който кара Ford се чувства горд!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта