проблем алтернато савет ?!?!
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 14 мар 2005, 17:49
- Модел на автомобила: Sofia
- Местоположение: Ford Fiesta xr2i
- Контакти:
- Status: Извън линия
проблем алтернато савет ?!?!
Имам следния проблем . Алтернатора ми зарежда 13.90 волта на празен ход без да е пуснато нищо , Когато пусна парното на 3 и фаровете на дълги ми пада до 12.00 може и до по - малко 11.60 волта , когато вдигна обоортите нещата се променят , но не много 13. и малко ! какъв може да е проблема ???
- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
по принцип алтернатора трябва да захранва колата с 13,2-14.4волта.
При палене колата дърпа от акумулатора,като запалиш алтернатора се опитва да навакса изгубената енергия,като се" напълни" акумулатора и няма друга консумация освен двигателя алтернатора почти не произвежда енергия(ток,волтаж) иликазано поддържа 13,2 волта.
Ако ти играе осветлението(фаровете)когато подадеш Газ,то наистина имаш някакъв проблем с алтернатора . Ако са нормални светлините не пипай.Само проблеми ще си навлечеш.
Фаровете са най -големият консуматор на енергия след Стартера .
При палене колата дърпа от акумулатора,като запалиш алтернатора се опитва да навакса изгубената енергия,като се" напълни" акумулатора и няма друга консумация освен двигателя алтернатора почти не произвежда енергия(ток,волтаж) иликазано поддържа 13,2 волта.
Ако ти играе осветлението(фаровете)когато подадеш Газ,то наистина имаш някакъв проблем с алтернатора . Ако са нормални светлините не пипай.Само проблеми ще си навлечеш.
Фаровете са най -големият консуматор на енергия след Стартера .
-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
Знаете ли - всичко казано може да е вярно, но пропускате един основен момент. Преди време карах със скапан акумолатор и когато го заредя на зарядно около 1/2 месец нямаше проблем и после като падне напрежението в него започваха всички изброени по-горе проблеми. Проверките на алтернатора и смените на регулатора му показаха, че всичко в него си е наред. ПРОБЛЕМЕН БЕ САМО СКАПАНИЯ МОНБАТСКИ АКУМОЛАТОР (който бе само на 3-4 месеца
).

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта