Датчик или реле?
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:31
- Модел на автомобила: Пежо 307 SW HDI
Фокус 1.8tdci '03 комби
Ситроен С3 1.1i - Status: Извън линия
Датчик или реле?
От извесно време забелязвам, че нещо "лъже" перката на радиатора. Изкарал съм светодиод за контрол кога включва. Значи положението е следното : на сфетофар перката включва подавам газ - седи си включена - потеглям и почва да се включва/ изключва. Изключвам от скорост и си работи до сваляне на температурата. Днес ми направи впечатление, че дори и на място се бъзика. Датчика съм го сменял преди година и половина.
-
- потребител
- Мнения: 488
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Буксите наистина правят проблеми , и аз имах подобна ситуация ! Лятото в най голямата жега (при положение ,че съм сменил всички датчици) , видях как на таблото температурата ми отива заплашително в червеният сектор , перката не се включи , след като размърдах куплунга на датчика си тръгна , след което имаше приятна манипулация с WD-40 по всички куплунзи и ............забравих за проблемите !

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта