Запалка за Фиеста '94г.
- megyto
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 24 юни 2007, 19:20
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 Zetec 16V '99 с ГИ; Ford Fiesta 1.3 '94
- Местоположение: Stara Zagora
- Контакти:
- Status: Извън линия
Запалка за Фиеста '94г.
Колеги тъй като нямам запалка на фиестата искам да си сложа възможно ли е това 

- to6kooo
- потребител
- Мнения: 213
- Регистриран: 15 дек 2007, 22:13
- Модел на автомобила: MONDEO 2.0 16V GHIA 2003 с ГИ KME
- Местоположение: варна
- Status: Извън линия
Re: Запалка за Фиеста '94г.
Да възможно е.Продават се гнездо за запалка+запалката-универсални,които стават за всякакви автомобили.Фиестата вместо запалка трябва да има тапа 

-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 15 мар 2008, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1994, 1.3mi , двигател HCS, 44kW
- Status: Извън линия
Re: Запалка за Фиеста '94г.
Здравейте колеги,
Тъй като и аз съм със същия модел кола и искам да слагам запалка (сега там на нейно място стои само една кръгла тапа) да ви попитам.
Какво е необходимо да се направи за целта? Трябва ли да се слага допълнителен бушон, да се опъват кабели? Трябва ли да се разглобява панелът, да се маха касетофонът и т.н.?
Тъй като и аз съм със същия модел кола и искам да слагам запалка (сега там на нейно място стои само една кръгла тапа) да ви попитам.
Какво е необходимо да се направи за целта? Трябва ли да се слага допълнителен бушон, да се опъват кабели? Трябва ли да се разглобява панелът, да се маха касетофонът и т.н.?
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Запалка за Фиеста '94г.
Нищо не трябва да се прави, гнездото си работи има си напрежение. Просто намирате една запалка и готово.
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 30 юли 2008, 10:00
- Модел на автомобила: Fiesta '93 (някъде там е не съм сигурен)
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Запалка за Фиеста '94г.
Въпроса е че там няма и гнездо за зпалката, а само оставена дупка за желаещи които искат да си сложат. Иначе и аз бях със същия проблем и си купих една запалка с гнездо от Симоен (София), някъде по магазините беше не съм сигурен къде точно.tankovbg написа: Нищо не трябва да се прави, гнездото си работи има си напрежение. Просто намирате една запалка и готово.


- jumpman
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 09 сеп 2008, 20:58
- Модел на автомобила: ford focus 2000 g., 1.8 TDDI, 90 k.s., ambiente
ford mondeo 2004 g., 2.0 tdci, 130 k.s. - Местоположение: варна
- Status: Извън линия
Re: Запалка за Фиеста '94г.
Колеги, аз имам запалка но не свети. Въпроса ми е такъв, има ли лампичка в заплаката и ако има, но е изгоряла или не свети по - незнайни причини, как да си я оправя, за да светне?
- cruise
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi '95-LPG X4082
Ситроен С4 '07 (само за подръжка) - Местоположение: Димитровград->Хасково
- Status: Извън линия
Re: Запалка за Фиеста '94г.
jumpman написа:Колеги, аз имам запалка но не свети. Въпроса ми е такъв, има ли лампичка в заплаката и ако има, но е изгоряла или не свети по - незнайни причини, как да си я оправя, за да светне?
Има лампичка със светловод. За да я смениш трябва да свалиш предният панел. Измъкват се врътката на парното, сваляш касетофона, сваляш пепелника (зад пепелника има видия разърташ я) общо мисля имаше три видии. Обяснението е за фиеста МК3. Лесно става само че се пипа по внимателно.
- jumpman
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 09 сеп 2008, 20:58
- Модел на автомобила: ford focus 2000 g., 1.8 TDDI, 90 k.s., ambiente
ford mondeo 2004 g., 2.0 tdci, 130 k.s. - Местоположение: варна
- Status: Извън линия
Re: Запалка за Фиеста '94г.
Благодаря, и балгодаря за подробното обяснение.
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 15 мар 2008, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1994, 1.3mi , двигател HCS, 44kW
- Status: Извън линия
Re: Запалка за Фиеста '94г.
Колеги, вчера най-накрая се наканих да се правя на майстор Сръчко и да се пробвам да си сложа контакт за запалка (гнездо дето му казват). Затова да споделя малко инфо за тези след мен. Като за начало свалих тапата на дупката, където би трябвало да бъде контакта на запалката - под тапата нямаше нищо освен въздух
След това махнах касетофона и пепелника (как така германците са сложили пепелник, а запалка няма
). Разгледах добре кабелите, които се криеха зад касетофона и се оказа че хората бяха оставили една букса за такива случаи. Тук е мястото да кажа не купувайте контакта за запалка предварително. Причината е, че полюсите на запалката (гнездото й) са най различни модели. При мен буксата беше такава, че полюсите на гнездото на запалката трябваше да бъдат 2 пластини, разположени под формата на буквата Т (перпендикулярно едно спрямо друга) и така щяха да влязат безпроблемно в буксата. След като вече знаех какво търсех, отидох до една от автоморгите в Бургас и си взех контакт за запалката за 5 лева. След това вече свързването на буксата и контакта бяха фасулска работа, но не правете грешката първо да монтирате гнездото на мястото му и след това да го вадите - има законтряне и съществува опасност да счупите нещо. Аз лично направих грешката да го монтирам на мястото му и след това се сетих че е добре да по почистя, за да прави по-добър контакт. Бая зор видях докато го изкарам. Затова почистете контакта на запалката предварително. Ами това е. Дано да съм се изразил ясно и разбираемо.



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта