Няма тоци
-
- потребител
- Мнения: 115
- Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
- Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Вчера пак погледнах но не виждам някакъв видим проблем.Ако можете да помогните с стартера да видя дали има ток към свещите..
Гледах също така и връските на кабелите в дясно до EDIS 4 модола има няколко букси който са затворени и седят и няма каде да се свържат и има една букса с някакво реле което сложена на нея но има още една такава която просто седи без никаде да е сложена...та възможно ли е и тя да има някво реле към нея ?
Гледах също така и връските на кабелите в дясно до EDIS 4 модола има няколко букси който са затворени и седят и няма каде да се свържат и има една букса с някакво реле което сложена на нея но има още една такава която просто седи без никаде да е сложена...та възможно ли е и тя да има някво реле към нея ?
Renault Sport
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Orion16v написа:Вчера пак погледнах но не виждам някакъв видим проблем.Ако можете да помогните с стартера да видя дали има ток към свещите..
Гледах също така и връските на кабелите в дясно до EDIS 4 модола има няколко букси който са затворени и седят и няма каде да се свържат и има една букса с някакво реле което сложена на нея но има още една такава която просто седи без никаде да е сложена...та възможно ли е и тя да има някво реле към нея ?
Проблема със стартера е заради акумолатора - имаш хлабава маса или на акумолатора или на стартера или пък тази която е на двигателя!
Кабелите за който говориш - там няма никакви релета. Това е буксата за диагностика на ECU-то, а другата ако не се лъжа е за корегиране на октановото число на бензина който ползваш в момента (реално се променя ъгъла на изпреварване на запалването). Препоръчвам ти да не ги пипаш. А ако може да покажеш снимков материал ще мога да съм най-точен.
Виж - реално проблема с бензиновата помпа мпже да бъде прескочен на първо време стига да имаш ток на свщите за да може да запалиш. Първо оправи акумулатора и стартера!
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
-
- потребител
- Мнения: 115
- Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
- Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Замерих масите който спомена и си имаха постоянна маса.И можете ли да ми кажете какъв трябва да бъде акомулатора.Казаха ми че 62Ah трябвал да бъде!Защото имам чусвото че май не слагам достатачно мощен акомулатор.disc написа:Orion16v написа:Вчера пак погледнах но не виждам някакъв видим проблем.Ако можете да помогните с стартера да видя дали има ток към свещите..
Гледах също така и връските на кабелите в дясно до EDIS 4 модола има няколко букси който са затворени и седят и няма каде да се свържат и има една букса с някакво реле което сложена на нея но има още една такава която просто седи без никаде да е сложена...та възможно ли е и тя да има някво реле към нея ?
Проблема със стартера е заради акумолатора - имаш хлабава маса или на акумолатора или на стартера или пък тази която е на двигателя!
Кабелите за който говориш - там няма никакви релета. Това е буксата за диагностика на ECU-то, а другата ако не се лъжа е за корегиране на октановото число на бензина който ползваш в момента (реално се променя ъгъла на изпреварване на запалването). Препоръчвам ти да не ги пипаш. А ако може да покажеш снимков материал ще мога да съм най-точен.
Виж - реално проблема с бензиновата помпа мпже да бъде прескочен на първо време стига да имаш ток на свщите за да може да запалиш. Първо оправи акумулатора и стартера!
Renault Sport
- dignatov
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 16 авг 2005, 20:19
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1,6 16V Ghia Комби
Форд Галакси 2,3 16V Ghia Автоматик - Контакти:
- Status: Извън линия
Стартер
Здравейте, ако ми позволите да се намеся, искам да ти кажа че и малък акомулатор ще ти свърши работа стига да е здрав, стартера можеш да провериш като дадеш на контакт и с една по дебела отверка дадеш на късо двете дебели клеми на стартера, трябва да завърти, ако стане значи имаш проблем с котвата, а според мен наистина ти трябва нов акомулатор. Успех.
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Проблема със стартера може да е от втулките и четките. И втулките и четките могат да се сменят във домашни условия. Говоря от личен опит стартер на фиеста БОШ но предполагам и твоят е такъв. Първо провери втулките защото ако са износени ротора застава на една страна и не може да завърти. При разглабянето на стартера може да срещниш трудност при развиване на трите винта(откъм бендикса) главите им са намазани са със лепило и понякога се налага да се разпробиват. За смяната на четките е желателно да имаш помощник защото при сглобяването се налага да се придържа отук от там не че сам не става но много време нерви и псувни. Успех при ремонтаOrion16v написа:Стартера го свалих.Давах го на късо и пак не въртеше прави същото както дам да върти(прави "чат" и това е).Замерих пин 1 и към него имаше 12V.Сложих чисто нов акомулатор
-
- потребител
- Мнения: 115
- Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
- Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
оправих стартера и го сложих.Тази вечер ще намеря ток и ще го въртя ще видя дали идва ток към свещите.Дано да има ток иначе пак нищо няма да съм свършил.Намерих и една книжка за форд.Вътре има всички релета какви са и каде се слагат.Ще погледна и релетата дали са на местата си защото има възможност да са объркани. Чао 

Renault Sport
-
- потребител
- Мнения: 115
- Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
- Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Disc Help
значи пак стартера прави някакъв проблем.ще го сваля да видя дали е от стартера или от колата защото ме съмнява че е от колата проблема.Пробвах бензиновата помпа и вартеше смятам днес да и пусна ток и да дръпнем колата да видем дали ще запали....и има някаква оттечка меря с мултицета от плюса към двигателя или някоя маса по купето и ми дава че има верига
незнам какво да правя вече...
значи пак стартера прави някакъв проблем.ще го сваля да видя дали е от стартера или от колата защото ме съмнява че е от колата проблема.Пробвах бензиновата помпа и вартеше смятам днес да и пусна ток и да дръпнем колата да видем дали ще запали....и има някаква оттечка меря с мултицета от плюса към двигателя или някоя маса по купето и ми дава че има верига



Renault Sport
-
- потребител
- Мнения: 115
- Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
- Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Здрасти!
Като е дръпнахме запали но с голямо прекасване
.Мисля че работише на 2-3 най-много целиндара
.След това изкарах свещите да ги видя и замириса силно на бензин явно беше се задавила защото и пускам бензиновата помпа да работи постоянно... Погледнах дали идва ток към свещите и идваше
.Някой може ли да ми каже има един клапан с някакви маркучи който връщат бензина в резорвара.Как работи той? 
Като е дръпнахме запали но с голямо прекасване




Renault Sport
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта