Моля за помощ - дали проблема е наистина в модула

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Velin
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 01 яну 2006, 18:25
Модел на автомобила: Escort Ghia 16 v, 94
Status: Извън линия

Моля за помощ - дали проблема е наистина в модула

Мнение от Velin » 01 яну 2006, 18:53

Здравейте колеги, имам Форд Ескорт Ghia 16V 1994 г. От две седмици колата загуби нормални обороти и при запалване държи 500 обората, двигателя естествено трепери целия, горивната смес не е добра и колата гори страшно много. Освен това при спиране, независимо от скоростта колата гасне, независимо дали спирам със съединител или без. Много се дави колата и само по каране по сервизи съм сменил два комплекта свещи. В Мото Пфое също не можаха да открият какво й е на колата. Единствено констатираха, че дюзите вместо да стоят отворени 2,5 секунди, стоят отворени 52,5 секунди. Там казаха, че всичко по двигателя е наред, включително и сензорите подават правилна информация. Те предполагат, че проблема е в модула. Чувал съм, че модула рядко се поврежда и той е последния, който трябва да се пипа. Моля ви, ако някой знае сервиз с добра компютърна диагностика и да имат добри специалисти и по описаните проблеми да знаят за какво може да става въпрос, да ми пише. Мисля, че може да има и други причини, а не да е повреден модула. Възможно ли е да е от ламбда сондата?

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Моля за помощ - дали проблема е наистина в модула

Мнение от T punchev » 02 яну 2006, 10:57

възможно е да е от лмбда сондата,но след като си ходил на диагностика,би трябвало да са ти я замерили,и да са ти казали дали е в ред или не.Аз също търсиа добри диагностици,немога да ти препоръчам нищо.Колко ти взеха в мото пфое за диагностика?

Velin
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 01 яну 2006, 18:25
Модел на автомобила: Escort Ghia 16 v, 94
Status: Извън линия

Мнение от Velin » 02 яну 2006, 20:25

За диагностика на двигателя, що касае електрониката, т.е. сензори и датчици, ми взеха 60 лв. Но много други неща не са измерили, тъй като не разполагали с достатъчно части, които временно да се сменят и по принципа на елиминирането да се отхвърлят една по едно причините, според симптомите. Надявах се на цялостна диагносностика, но за три дни не успяха да я направят.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 03 яну 2006, 11:41

А случайно да имаш монтирано газово?
Това за отвореното положение на дюзите - не добре! По принцип се измерва в милисекунди :wink: . Разликата ти е мноооого голяма....

Потребителски аватар
ru2sf
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 07 окт 2005, 11:15
Модел на автомобила: FordFiesta 1,3i 93г
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от ru2sf » 03 яну 2006, 13:06

На адреса по долу съм показал снимка на мястото , където се намира сервиз и диагностик от който съм много доволен.До скаро и аз имах проблеми с оборотите, но сега всичко е ОКhttp://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=1115
Никой не се ражда знаещ!
БОГ направи хората различни - КОЛТ ги направи равни
ru2sf

Velin
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 01 яну 2006, 18:25
Модел на автомобила: Escort Ghia 16 v, 94
Status: Извън линия

Мнение от Velin » 03 яну 2006, 20:23

Не, нямам газова уредба и не мисля да слагам. Наистина е милисекунди, просто техническа грешка при писането. Благодаря на ru2sf за препоръчания сервиз, ще пробвам там.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта