свалих акумулатора и сега не пали?
-
- потребител
- Мнения: 115
- Регистриран: 24 окт 2007, 11:22
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 '98
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
свалих акумулатора и сега не пали?
Баси ужаса, взеха ми книжката КАТ и аз тъй като нямаше да карам свалих акумулатора. Зареден е долято е дистилирана вода обаче одеве го слагам и стартера си върти обаче няма и наченки даже да развърти двигателя. Някой има ли идея? Винаги си е палила колата без проблеми. Да не иска някакво обучение на ключа или някаква блокировка да има.
http://bluelemon3d.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: свалих акумулатора и сега не пали?
Искаш да кажеш, че стартера върти но не развърта двигателя, така ли ? Би трябвало тогава стартера да се завърта на доста високи обороти. Ако е така то не ти изхвърля бендикса, вади се стартера и се смазва оста по която се изхвърля бендикса.
-
- потребител
- Мнения: 115
- Регистриран: 24 окт 2007, 11:22
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 '98
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: свалих акумулатора и сега не пали?
Ами да върти и се чува чък чък чък и стрелката на километража се мести заедно със звука. Досега съм нямал проблеми със стартер. Аз сам едва ли ще се оправя, явно на електричар ще се ходи. Въпроса е че изобщо и не се чува двигателя да се опита да запали 
Може да изтриете темата. Вчера свалих акумулатора и като го замерих показваше 9V
Заредих го и днес е пушка. Ама се бях шашнал и то човек като не мисли - нормално. Той е на изживяване вече акумулейтъра ама иначе пича каза че бил пушка просто искал каране защото се разреждал по бързо заради набора. Днес ми върнаха книжката и стъпах на педала. Голям кеф
Весели празници и безаварийно шофиране!

Може да изтриете темата. Вчера свалих акумулатора и като го замерих показваше 9V


http://bluelemon3d.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 115
- Регистриран: 24 окт 2007, 11:22
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 '98
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: свалих акумулатора и сега не пали?
Пичове кажете къде мога да видя колко Ah акумулатор да си купя за форделата. Решил съм bosh silver да слагам.
http://bluelemon3d.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: свалих акумулатора и сега не пали?
Гледай да е от ниските, че иначе няма да можеш да му сложиш капака. По принцип - колкото повече - толкова повече, т.е. колкото влиза в кутията. Оригиналният е малък - 44Ah по спомен.
-
- потребител
- Мнения: 115
- Регистриран: 24 окт 2007, 11:22
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 '98
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: свалих акумулатора и сега не пали?
Благодаря debug
ти с каква марка акумулатор си?

http://bluelemon3d.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: свалих акумулатора и сега не пали?
Как каква - MonBat Maitenance Free 50Ah 450A CCA
. Нямаше по-евтини просто... пък и избирам българското
. Има две години гаранция, за 100 лева ако изкара толкова - добре, ако е повече - още по-добре. Имам сравнително добри впечатления, въпреки че много ги плюят - на Маздата изкара четири години, преди да го откраднат. А пък колата се караше рядко, та зареждането беше нередовно.
Мой приятел си купи Топла, много го хвалеше продавачът, издъхна един месец след изтичане на гаранцията от раз - пробита клетка.
Bosch малко са ми криминални откакто имат производство в Турция (не знам къде се правят акумулаторите им де). Гледам, че по популярните магазини продават по-нисък клас S3, и пак са скъпи. А има и S4,S5,S6...
При достатъчно излишни пари бих си купил Varta Blue Dynamic или Silver Dynamic, и то по-големичък, ама там цената отиваше над 300 кинта и се отказах. Оригиналните акумулатори и на двата ми Фокуса бяха Varta, изкараха по 7-8 години (имаха си щампована дата).
То много зависи и от стила на каране, т.е. ако го оставяш дълго на габарити, силна музика - търси голям и скъп акумулатор, който издържа на дълбоко разреждане.
Аз карам ежедневно по 20-30 километра, нямам яки басове и усилватели, та батерийката успява да зареди и засега е ОК (1 година).
Погледнах в каталога на Бош - за Фокуса дават 50-55-60 Ah, на 175мм височина (ниски), най -големият е 242мм дълъг, с пусков ток (CCA) 540-640А.
Според Varta е 55-61Ah.


Мой приятел си купи Топла, много го хвалеше продавачът, издъхна един месец след изтичане на гаранцията от раз - пробита клетка.
Bosch малко са ми криминални откакто имат производство в Турция (не знам къде се правят акумулаторите им де). Гледам, че по популярните магазини продават по-нисък клас S3, и пак са скъпи. А има и S4,S5,S6...
При достатъчно излишни пари бих си купил Varta Blue Dynamic или Silver Dynamic, и то по-големичък, ама там цената отиваше над 300 кинта и се отказах. Оригиналните акумулатори и на двата ми Фокуса бяха Varta, изкараха по 7-8 години (имаха си щампована дата).
То много зависи и от стила на каране, т.е. ако го оставяш дълго на габарити, силна музика - търси голям и скъп акумулатор, който издържа на дълбоко разреждане.
Аз карам ежедневно по 20-30 километра, нямам яки басове и усилватели, та батерийката успява да зареди и засега е ОК (1 година).
Погледнах в каталога на Бош - за Фокуса дават 50-55-60 Ah, на 175мм височина (ниски), най -големият е 242мм дълъг, с пусков ток (CCA) 540-640А.
Според Varta е 55-61Ah.
-
- потребител
- Мнения: 115
- Регистриран: 24 окт 2007, 11:22
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 '98
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: свалих акумулатора и сега не пали?



http://bluelemon3d.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: свалих акумулатора и сега не пали?
Що за дата на производство е това? Годината има 52 седмици.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: свалих акумулатора и сега не пали?
bluelemon написа:10x Тази сутрин тъкмо тръгнах да купувам и не можах да запаля. Стария Exide сдаде багажа на 5 годинки. В магазина имаше акумулатори от 100 до 300 кинта и взех Топла, който беше по средата
дано да не се случи като с на твоя приятел. 60 Ah е и датата на производство беше 54 седмица 08 година. Топъл топъл. Дано да карам безаварийно поне 4 години
peterdi_bg написа:Що за дата на производство е това? Годината има 52 седмици.


Иначе по темата, и на мен ми умря акумолатора началото на декември (Монбат беше) след 4-тири годишна експлоатация. Пак такъв си взех, за добро или лошо не знам

-
- потребител
- Мнения: 115
- Регистриран: 24 окт 2007, 11:22
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 '98
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: свалих акумулатора и сега не пали?
Може и 45 да е било.Що за дата на производство е това?

http://bluelemon3d.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта