реотани за задно стъкло
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4784
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
реотани за задно стъкло
здравейте колеги ,
имам проблем с реотаните на задното стъкло отгоре и отдолу работят а там където трябва да гледам в средата не работят
някой имал ли е подобен проблем? ако е имал нека сподели как го е решил мога ли някъде да си оправя реотаните или трябва да се сменя цялото стъкло? а дали има някъде да слагат само реотани?
имам проблем с реотаните на задното стъкло отгоре и отдолу работят а там където трябва да гледам в средата не работят

времето е като парите-никога не стига
- V_A_N_K_A_T_A
- потребител
- Мнения: 381
- Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
- Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
- Местоположение: Хасково,София-Дървеница
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
преди няколко дни си проверявах ТПС-а и по невнимание го отворих.Оказа се че си работи гадината но отлепих една пътечка.Колкото и да ми се стори лепилото скъпо си го купих .Направих си и 2 от 4-те реотанчета на задното стакло ,пък те зеха та станаха.Незнам за какво лепило гожорите но ас си взех Bison Electro-35 лв.Върши си работата.Ако сте всички от Софиа си зимате една опаковка 3 грама и си я исхабяжате с кеф 20-30 човека на партиа- 0.5 лв на реотан:)
- forzi
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 30 ное 2005, 10:32
- Модел на автомобила: ford escort 1.6i 16V '96
- Местоположение: софия
- Контакти:
- Status: Извън линия
На моите реотанчета им липсват участъци по около 0.5 см.Стъклото е било заскрежено и някои го е стъргал отвътре(като погледнеш отвътре там където е прекъснато е по бледо) Трябва да се нанесе от тва вълшебно лепило и да се вузстановят пътечките,затова си мисля че има значение какво е съпротивлението на лепилото. Едно е да залепиш допиращи се реотанчета а друго да прокараш нови.
BUHAP би ли написал какъв е случаят при теб?
BUHAP би ли написал какъв е случаят при теб?
-
- потребител
- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
на tps-а пътеката е около 1см и стана около 3-5 ом не обърнах внимание.
На едното реотанче е около 3-4мм снадено.На снадката явно се нагрява в повече защото около нея испотеното е по малко.Лепилото се нанася на няколко слоя и с секи слои се намаля съпротивлението а ас само пробвах с един слой.
forzi,0.5 см с тънка жичка и лепиш само краищата за реотана.
Лепилото е сребърни струшки и е добър проводник
На едното реотанче е около 3-4мм снадено.На снадката явно се нагрява в повече защото около нея испотеното е по малко.Лепилото се нанася на няколко слоя и с секи слои се намаля съпротивлението а ас само пробвах с един слой.
forzi,0.5 см с тънка жичка и лепиш само краищата за реотана.
Лепилото е сребърни струшки и е добър проводник
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 03 окт 2005, 23:24
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D
- Местоположение: Pernik
- Status: Извън линия
Става всяко здраво лепило,което преди нанасяне се прибави финен метален прах за ел. проводимост.Преди години си възтанових повредена писта на Лада и стана.Даже съм забравил и лепилото,но мисля че беше канаколит.Пробата няма да ви струва нищо.35 лв е безумна цена.Що се отнася до риска от спукване на стъклото то според мен вероятноста клони към нула.При всички случаи поправения участък с метален прах е с много по-малко съпротивление от здрав участък.Все едно е направен мост с проводник.Самата точка на слепения участък не се нагрява
-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
аз също си поправях реотаните но моето лепило е по-специално и се използва при бондиране на чипове или chip on bord technology. Разликата е в това че моето лепило се загрява до около 80-100 градуса за да полимеризида. Ефекта е - те работят от 4 вече работят 3. Единя несъм го залепил от край до край на скъсаното.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта