Ескорт 1991 Няма ток за радиото, запалка и лампа
- brum
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 13 фев 2009, 02:58
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4 1991 с ДВГ 1995 75HP
- Status: Извън линия
Ескорт 1991 Няма ток за радиото, запалка и лампа
Имам доста странен проблем при Ескорт 1991, нямам ток за радиото,часовника, запалката и лампата което свети при отваряне на вратите. Днес се опитах да си сменя касетофона но понеже ми е малко акъла махнах оригиналните Евро букси, оставих колата на контакт и свързах кабелите за захранването на радиото но забравих да ги изолирам ... в следващият момент виждам че не ми свети лампата за салона, не работят часовника и запалката. Според мен плюса и минуса на касетофона са се допрели и е дало на късо. Проверявах бушоните, някои направо се бяха стопили, незнам дали са си били така или е от "постиженията" ми, смених ги почти всичките но няма ефект. Моля ви хора кажете бая ли сам я згафил и ако мога сам да го оправа кажете как ?
Благодаря предварително .
Благодаря предварително .
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 15 окт 2008, 20:02
- Модел на автомобила: Volvo V40 2.0 turbo 99" & Ford eskort 1.8 115hp + 97"
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1991 Няма ток за радиото, запалка и лампа
Изгорял е предпазите това ства когато укъсиш кабели
Прегледай си пак предпазителите
Прегледай си пак предпазителите
- brum
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 13 фев 2009, 02:58
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4 1991 с ДВГ 1995 75HP
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1991 Няма ток за радиото, запалка и лампа
Предпазители бушони не е ли едно и също щото всичките бушони смених но няма ефект 

-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1991 Няма ток за радиото, запалка и лампа
Еми колега тогава пак си виж "бушона" номер 21, всичките неща дето не ти работят са на този бушон - 15 ампера.
- brum
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 13 фев 2009, 02:58
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4 1991 с ДВГ 1995 75HP
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1991 Няма ток за радиото, запалка и лампа
Благодаря много оказа се че 21 предпазител е изгорял прекалено финно за да го забележа 

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1991 Няма ток за радиото, запалка и лампа
Е заради такова финно изгаряне карах Ескорта без авриини и бибитка 6-7 месеца и бях ровил къде ли не.brum написа:Благодаря много оказа се че 21 предпазител е изгорял прекалено финно за да го забележа
Накрая един електричар като ме изслуша, извади един предпазител, метна го в една кал и сложи друг. Припаднал от смях от разказа ми ме изгони и пари не ми иска.
Аз обаче ходих в калта, намерих си предпазителя и чак у нас с лупа видях къде е изгорял.
На Фиестата в дирене на един проблем съм мерил с мултицет всеки бушон по отделно след като си имам такава обеца на ухото

- kriki
- потребител
- Мнения: 492
- Регистриран: 18 ное 2008, 00:32
- Модел на автомобила: Mondeo МК2 97г. 1.6 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1991 Няма ток за радиото, запалка и лампа
Ако приемате съвети, ще ви дам един - предпазител (в автомобил)се мери на място под товар и с пробна лампа, а не с мултицет, че той честичко "лъже". Ако се вади и се гледа препоръчвам микроскоп. Раси както е финно изгорял предппазителят може при ваденето като го размърдаш да се допрат телчетата и мултицета да отчете че е здрав. Да не говорим че на по нов автомобил ако започнеш да вадиш предпазителите на ред резултата е че обикновенно след това таблото ти прилича на дискотека и не рядко се налага да се чистят и грешки
включваш това което не работи и започваш с лампата да мериш. Имал съм случай с предпазител за ел стъкла 20 А изгорял(според мен беше по скоро изгнил) толкова финно че като тръсне някъде и прозорците тръгваха. Мерихме го 5 пъти и накрая по случайност го видяхме как преискри (до преди това го смятахме за здрав). А сега кажи ми как мултицета ще покаже, този предпазител е изгорял след като през него минава ток достатъчен за задвижване на ел. стъкло 5-10 А. Вслучаи като този дори и пробната лампа "лъже", но все пак тя представлява някакъв товар (обикновенно около 0,1 А) и се заблуждава много по трудно от мултицета който пуска микроампери за да провери дали има верига
.


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта