Какъв може да бъде....
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 12 фев 2006, 17:40
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 C '89
- Status: Извън линия
Какъв може да бъде....
какъв може да бъде проблема при запален двигател и включване на светлините двигателя да гасне?и неточно отчитане на уреда за температура,невключване на вентилатора при сменени датчици за температура(колата ми е Ford Fiesta 1.1 C 89).
необходима ми е схема на ел. инсталация
необходима ми е схема на ел. инсталация
-
- потребител
- Мнения: 190
- Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
1. алтернатор/ремък на алтернатора?
2. информацията за температурата се взима от датчик разположен в предната долна част на термостата ->развиване/проверка на контакта между датчика и клемата, евентуално смяна
3. датчика за вентилатора се намира отгоре на термостата , проверката на вентилатора се прави като се окъсят контактите на датчика и се даде на контакт - ако развърти вента е ок и проблема е или в датчика или...просто не загрява колата. При мен също не включва вентилатора...при сменен термостат.
2. информацията за температурата се взима от датчик разположен в предната долна част на термостата ->развиване/проверка на контакта между датчика и клемата, евентуално смяна
3. датчика за вентилатора се намира отгоре на термостата , проверката на вентилатора се прави като се окъсят контактите на датчика и се даде на контакт - ако развърти вента е ок и проблема е или в датчика или...просто не загрява колата. При мен също не включва вентилатора...при сменен термостат.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Учените така наричат генератора на автомобила защото имал грец в него си и изкарвал прав ток.stefan_67 написа:какво е алтернатор и къде се намира
Така много се чудих и аз преди май повече от 7 години когато дядо ми ми се обади от село, че му трябвали четки за алтернатора (ходил на майстори). Мислих си, че знам всяка джаджа по жигулата как се казва но уви не. Налучках просто и взех четки за генератора и се оказа, че съм уцелил.
-
- потребител
- Мнения: 190
- Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
т.е. дал си накъсо датчика на перката? пробвай да подадеш ток директно на перката и ако пак не завърти...stefan_67 написа:направих го,но резултат няма


Относно гасненето - провери какво ти е напрежението на клемите на акумулатора при
1. неработещ двигател
2. при работещ
3. при запалени светлини (и работещ двг, ако успееш де - може да се опиташ при вкл на фаровете да подаваш повечко газ)
най вероятно имаш голям пад на напрежение като запалиш фаровете (или друг ГОЛЯМ консуматор) => проблем с алтернатора или регулатор на напрежение (то и той е там)
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Какъв може да бъде....
Свали си файла, който посочих по-горе. На страница 23, долу в ляво - позиция 14. Това е бобината - при теб трябва да се намира зад двигателя. Намери някой да ти помага и при запален двигател с мултицета мери 12V на средният кабел (черен). После при пускане на светлините виж колко пада напрежението. Това ти е по-същественият проблем. Другото в последствие!stefan_67 написа:какъв може да бъде проблема при запален двигател и включване на светлините двигателя да гасне?и неточно отчитане на уреда за температура,невключване на вентилатора при сменени датчици за температура(колата ми е Ford Fiesta 1.1 C 89).
необходима ми е схема на ел. инсталация
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
клик>>Adobe Reader<<кликstefan_67 написа: не мога да отворя файла
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 12 фев 2006, 17:40
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 C '89
- Status: Извън линия
проблема се реши по следния начин:по отношение на гасненето на двигателя при включване на светлините и неточно отчитане на уреда за температурата се оказа липсваща маса. по плюсовите и минусовите проводници,които са увити с изолационна лента има предпазители и най-вероятно на отрицателния проводник предпазителя е изгорял, така че пуснахме допълнителна маса и я включих в таблото с предпазителите.проблема се реши!
по отношение на невключване на вентилатора се оказа реле,което се включва вентилатора.релето струваше 10лв. а за работата-15лв.,но човека си разбира от работата
по отношение на невключване на вентилатора се оказа реле,което се включва вентилатора.релето струваше 10лв. а за работата-15лв.,но човека си разбира от работата

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта