Какъв може да бъде....

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
stefan_67
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 12 фев 2006, 17:40
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 C '89
Status: Извън линия

Какъв може да бъде....

Мнение от stefan_67 » 12 фев 2006, 17:54

какъв може да бъде проблема при запален двигател и включване на светлините двигателя да гасне?и неточно отчитане на уреда за температура,невключване на вентилатора при сменени датчици за температура(колата ми е Ford Fiesta 1.1 C 89).
необходима ми е схема на ел. инсталация

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 12 фев 2006, 19:27

Of all the things I've lost
I miss my mind the most

carrot
потребител
потребител
Мнения: 190
Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от carrot » 13 фев 2006, 09:46

1. алтернатор/ремък на алтернатора?
2. информацията за температурата се взима от датчик разположен в предната долна част на термостата ->развиване/проверка на контакта между датчика и клемата, евентуално смяна
3. датчика за вентилатора се намира отгоре на термостата , проверката на вентилатора се прави като се окъсят контактите на датчика и се даде на контакт - ако развърти вента е ок и проблема е или в датчика или...просто не загрява колата. При мен също не включва вентилатора...при сменен термостат.

stefan_67
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 12 фев 2006, 17:40
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 C '89
Status: Извън линия

Мнение от stefan_67 » 13 фев 2006, 18:54

благодаря много!всичко това съм го направил,но винтилатора не тръгва :( под предпазителя на ветилатора има реле,което най-вероятно включва вентилатора.имам съмнение ,че там е проблема
тъй като кабелите влизащи в релето са нагорели и релето не може да се извади.
какво е алтернатор и къде се намира
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 13 фев 2006, 19:34

stefan_67 написа:какво е алтернатор и къде се намира
Учените така наричат генератора на автомобила защото имал грец в него си и изкарвал прав ток.
Така много се чудих и аз преди май повече от 7 години когато дядо ми ми се обади от село, че му трябвали четки за алтернатора (ходил на майстори). Мислих си, че знам всяка джаджа по жигулата как се казва но уви не. Налучках просто и взех четки за генератора и се оказа, че съм уцелил.

stefan_67
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 12 фев 2006, 17:40
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 C '89
Status: Извън линия

Мнение от stefan_67 » 13 фев 2006, 19:58

благодаря!тъй като ставаше дума за опънат ремък(а той е един в целия автомобил) и е обтегнат между шайбите на генератора,водната помпа и коляновия вал бях много озадачен от този термин
досетих,че става дума за генератор,но не бях сигурен :D
Изображение

stangen
потребител
потребител
Мнения: 488
Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от stangen » 13 фев 2006, 22:17

При мен (същата фиеста) проблема с неработещата перка се оказа кофти контакт на датчика на перката , дай на късо и ако се завърти работата е ясна
Изображение

stefan_67
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 12 фев 2006, 17:40
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 C '89
Status: Извън линия

Мнение от stefan_67 » 14 фев 2006, 18:29

направих го,но резултат няма :(
Изображение

carrot
потребител
потребител
Мнения: 190
Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от carrot » 15 фев 2006, 09:16

stefan_67 написа:направих го,но резултат няма :(
т.е. дал си накъсо датчика на перката? пробвай да подадеш ток директно на перката и ако пак не завърти... :((: .... cash...cash... и *00143*

Относно гасненето - провери какво ти е напрежението на клемите на акумулатора при
1. неработещ двигател
2. при работещ
3. при запалени светлини (и работещ двг, ако успееш де - може да се опиташ при вкл на фаровете да подаваш повечко газ)
най вероятно имаш голям пад на напрежение като запалиш фаровете (или друг ГОЛЯМ консуматор) => проблем с алтернатора или регулатор на напрежение (то и той е там)

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Какъв може да бъде....

Мнение от disc » 15 фев 2006, 09:38

stefan_67 написа:какъв може да бъде проблема при запален двигател и включване на светлините двигателя да гасне?и неточно отчитане на уреда за температура,невключване на вентилатора при сменени датчици за температура(колата ми е Ford Fiesta 1.1 C 89).
необходима ми е схема на ел. инсталация
Свали си файла, който посочих по-горе. На страница 23, долу в ляво - позиция 14. Това е бобината - при теб трябва да се намира зад двигателя. Намери някой да ти помага и при запален двигател с мултицета мери 12V на средният кабел (черен). После при пускане на светлините виж колко пада напрежението. Това ти е по-същественият проблем. Другото в последствие!
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

stefan_67
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 12 фев 2006, 17:40
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 C '89
Status: Извън линия

Мнение от stefan_67 » 15 фев 2006, 20:03

благодаря за съвета!утре ще поработя по въпросите сериозно
disс не мога да отворя файла :(
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 15 фев 2006, 21:19

stefan_67 написа: не мога да отворя файла :(
клик>>Adobe Reader<<клик

stefan_67
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 12 фев 2006, 17:40
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 C '89
Status: Извън линия

Мнение от stefan_67 » 15 фев 2006, 22:14

тази програма я имах но си мислех че няма да ми трябва и я деинсталирах...а сега виждам че ми разреши някои проблеми :D:
Изображение

stefan_67
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 12 фев 2006, 17:40
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 C '89
Status: Извън линия

Мнение от stefan_67 » 18 фев 2006, 18:45

проблема се реши по следния начин:по отношение на гасненето на двигателя при включване на светлините и неточно отчитане на уреда за температурата се оказа липсваща маса. по плюсовите и минусовите проводници,които са увити с изолационна лента има предпазители и най-вероятно на отрицателния проводник предпазителя е изгорял, така че пуснахме допълнителна маса и я включих в таблото с предпазителите.проблема се реши!
по отношение на невключване на вентилатора се оказа реле,което се включва вентилатора.релето струваше 10лв. а за работата-15лв.,но човека си разбира от работата
Изображение

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта