Поредна загадка с перката на радиатора
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 25 юни 2007, 13:30
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 Zetec '96
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Поредна загадка с перката на радиатора
Няма перка след зимата. Ford Escort 96 Zetec 1.6. Термосъпротивлението е дадено накъсо. От релето като се затвори на ръка въртят и 2-те степени. Датчика на маркуча е сменен с нов оригинален. Климатика пуска перката /мисля че беше през веригата за бавана/. При свален датчик закъсяване пуска бавна скорост, но при включен датчик неясно защо ще прегрее но не пуска! При контакт на клемата на датчика има плюс само за управлението на бавната, плюс на бързата не идва. На бушоните за бърза и бавна имам плюс. някъде нещо е дало накъсо или е прекъснало ама вече нямам идея какво е. Остана ми да звъня всички куплунзи, но ако някой има нещо конкретно предвид да пише ще проверявам!
- meltin
- потребител
- Мнения: 194
- Регистриран: 27 сеп 2007, 12:46
- Модел на автомобила: Escort SW Ghia `96 1,6 16V
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Поредна загадка с перката на радиатора
Кои кабели даваш на късо, че и мене ме интересуваше.
Виж кои кабели ти затваря датчика.
Виж си темперетурата, може датчика на таблото да ти показва повече от колкото всъщност си мислиш. Т.е. премери темперетурата дали подминава 95 тогава се вкл. бавната степен.
И аз си мислех че прегрявам обаче като замеря с уреда се оказва, че на 95 си ми включва бавната степен въпреки, че това се оказва средата на буквата А и на мене ми се струваше много,а на Средата на М изключва.
Моята перка вчера ми направи мизерия вчера ама след сумати джуркане се оказа че буксата е нагоряла точно при перката и не прави контакт.
Виж кои кабели ти затваря датчика.
Виж си темперетурата, може датчика на таблото да ти показва повече от колкото всъщност си мислиш. Т.е. премери темперетурата дали подминава 95 тогава се вкл. бавната степен.
И аз си мислех че прегрявам обаче като замеря с уреда се оказва, че на 95 си ми включва бавната степен въпреки, че това се оказва средата на буквата А и на мене ми се струваше много,а на Средата на М изключва.
Моята перка вчера ми направи мизерия вчера ама след сумати джуркане се оказа че буксата е нагоряла точно при перката и не прави контакт.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 25 юни 2007, 13:30
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 Zetec '96
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Поредна загадка с перката на радиатора
Схемите са ми в колата, дано не лъжа 1-3 и 4-5 мисля че бяха. Според мен проблемът е управлението, защото дори да ги закъся не работи високата степен, от релето и 2-те тръгват, а нещо ми шунтира управлението на релето, а високата степен взима плюс от едно реле което отговаря за контакт - та този плюс някъде е изчезнал, температурите са ми ОК, Наскоро сменях маркуча където беше датчика, системата е обезвъздушена след това, най-вероятно имам късо/прегоряло някъде ама идея си нямам къде да търся вече 

-
- потребител
- Мнения: 276
- Регистриран: 02 фев 2009, 18:54
- Модел на автомобила: Сеат Алхамбра тди 2001,Fiesta Jas 1,25 2000
- Местоположение: Rottach DE
- Status: Извън линия
Re: Поредна загадка с перката на радиатора
Привет и от мен, лично на мен понякога ми е по лесно да направя ново, отколкото да поправям старо.И осбено да търся прекъснат кабел в сноп.Тъ, идеята ми е да си пуснеш едно ново кабелче.
- mitaka_s_fordaka
- потребител
- Мнения: 283
- Регистриран: 12 ное 2007, 22:15
- Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO 1.4; FORD PUMA 1.7 Zetec S 125ps : RENAULT MEGANE F7R Audi A3 8L 125ps
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Поредна загадка с перката на радиатора
здравейте колеги!ще следя темата с интерес,защото един колега от работата има същия ескорт с абсолютно същия проблем.изведнъж спря да се пуска перката и прегря колата.направиха и ремонт и сега,всичко смениха и пак неще да се пуска перката
.майсторите му казали че единия вариант е да е релето дето седи до акумулатора/едно зелено на цвят/,а другия вариант е нещо да има проблем в компютъра.а иначе като се дадат кабелите на късо перката проработва,както и когато е на климатик.сега ще вземем едно реле от някоя морга да видим дали от там е проблема, или ако майстора го реши по някакъв начин ще пиша.надявам се скоро да разрешим проблема. 




- vaskoneti
- потребител
- Мнения: 499
- Регистриран: 09 ное 2006, 22:18
- Модел на автомобила: форд ескорт 1.6i 16v zetek Ghia Combi'96 max speed 210 km/h 089/663-52-52
VW GOLF 1.9 TDI 110 ps 1999г. - Местоположение: Разград
- Status: Извън линия
Re: Поредна загадка с перката на радиатора
mitaka_s_fordaka написа:здравейте колеги!ще следя темата с интерес,защото един колега от работата има същия ескорт с абсолютно същия проблем.изведнъж спря да се пуска перката и прегря колата.направиха и ремонт и сега,всичко смениха и пак неще да се пуска перката.майсторите му казали че единия вариант е да е релето дето седи до акумулатора/едно зелено на цвят/,а другия вариант е нещо да има проблем в компютъра.а иначе като се дадат кабелите на късо перката проработва,както и когато е на климатик.сега ще вземем едно реле от някоя морга да видим дали от там е проблема, или ако майстора го реши по някакъв начин ще пиша.надявам се скоро да разрешим проблема.
Това ми е много прясно познато, преди 3 дена и на мен ми направи тоя номер, но я усетих и парното на 6 и при майстора ! Та за това зеленото реле, има две бубинки вътре за климатика и за само от датчика, отворихме го и имаше доста нагар, почистихме го но отново не тръгна, под маркуча дето е забит датчика за температурата има една букса големичка, там беше хлабава връзката, почистване, стягане, малко на място и включи перката също и от климатика тръгна ! Това е ама щях да я оттърва пущината !
With knowledge, comes great power.
With power, comes great responsibility.
With responsibility, comes great wisdom.
With power, comes great responsibility.
With responsibility, comes great wisdom.
- mitaka_s_fordaka
- потребител
- Мнения: 283
- Регистриран: 12 ное 2007, 22:15
- Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO 1.4; FORD PUMA 1.7 Zetec S 125ps : RENAULT MEGANE F7R Audi A3 8L 125ps
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Поредна загадка с перката на радиатора
така,значи и нашия проблем е решен.майстора тръгнал да прокарва кабел с ключе за да се включва ръчно перката от купето,и видял някакъв кабел,който бил окислен и не давал контакт,почистил и изненада-перката проработила
.колегата с горния пост,сигурно и при него е бил предполагам същия проблем със същия кабел,но той поне я е усетил на време че прегрява,докато моя колега олекна с кинти ремонт.надявам се колегата с темата да си оправи бързо проблема!



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта