LUCAS-Проблемче.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 12 фев 2006, 15:38
- Модел на автомобила: Transit 2,5 TD '92
- Status: Извън линия
LUCAS-Проблемче.
Здравейте Колеги.
Имам следния проблем: карам форд транзит 2,5 ТД, 92 година. При отнемане на газта по време на движение светва лампата на компютъра преминава в някакакъв авариен режим-работи наполовина...? След изгасване на двигателя и повторно запалване-всичко се оправя. Това се случва при движение по равен път и при спускане. Живея в Стара Загора и тук няма център за диагностика, където могат да проверят Лукас системата. Имам познат, който има система за диагностика но само за БОШ. Куплунзите съвпадат но не може да се свърже-най-вероятно заради софтуера. Въпросът ми е на какво може да се дължи проблема и може ли от някъде да се намери софтуер за диагностика точно на Лукас системата? Благодаря предварително
Имам следния проблем: карам форд транзит 2,5 ТД, 92 година. При отнемане на газта по време на движение светва лампата на компютъра преминава в някакакъв авариен режим-работи наполовина...? След изгасване на двигателя и повторно запалване-всичко се оправя. Това се случва при движение по равен път и при спускане. Живея в Стара Загора и тук няма център за диагностика, където могат да проверят Лукас системата. Имам познат, който има система за диагностика но само за БОШ. Куплунзите съвпадат но не може да се свърже-най-вероятно заради софтуера. Въпросът ми е на какво може да се дължи проблема и може ли от някъде да се намери софтуер за диагностика точно на Лукас системата? Благодаря предварително

-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Ти луд ли си,бе.Най-добрите били....На Ескорта като го купих,те му сменяха ангренажния ремък и правиха тогава профилактика на помпата ми.ixtis написа:колега пиши какво ти е мнението за тези майстори и разбери дали са същите които преди година две бяха до летището баща и син са Петър и Стоян ако са те най-добрите в града са.
1.Ангренажният ремък беше зацепен с един зъб прескочен.(каквото и да значи това)
2.Разглобиха ми помпата(Лукас),почистиха я и като я сглобиха има една клапичка за обратната нафта,дето пуска гориво само в една посока,от помпата към филтъра.Та точно тази клапа беше обърната.Няма да казвам колко пъти ми искачаха маркучетата за излишната нафта на дюзите от преналягане и колко нафта изтече по пътя.Като се има предвид че на клапичката има стрелка в каква посока върви нафтата.
И аз се подведох по този мит че били най-добрите,дрън,дрън.Със Стоянчо бяхме съученици и се познаваме и уж бях със връзки при тях.
Питай който и да е таксиметров шофьор на дизел да разбереш какво е мнението за тях
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта