питане
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: питане
Доколкото успях да разчета моята италианска книжка, стигнах до извода че би трябвало някои от ескортите да имат функция, която се казваше Double lock (или нещо подобно). Преди да заключиш вратите с ключа, завърташ ключа в посоката обратна на заключването и задържаш няколко секунди. После въртиш, заключваш и след това вратите могат да се отключат само отвън, с ключ. А червената лампичка под часовника трябва да мига, докато колата е заключена.Луки написа:червения диод под часовника на ескорт слет1996 за какво служи
Смисълът на това заключване бил да не може някой да отвори врата ако счупи някое от стъклата.
Ама при мен тая екстра не действа.

- BuLLDoZeR
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 21 ное 2005, 16:47
- Модел на автомобила: Escort 1.4i PTE `95 Mk7
- Местоположение: София/В.Т
- Status: Извън линия
Ами при ескорт не познавам човек, който да я има. Не казвам, че няма. Иначе при мондео по-често се среща двойното. Диода наистина мига, когато има такава функция или когато е задействана фабричната аларма (ако има такава). При Луки не знам каква е причината, може би изгорял диод, знам ли. Щом пали, значи имобилайзера работи или няма такъв
. Ако се загледате в ключа (версията без бутони за дистанционно откл./закл.) ще видите в горния край едно правоъгълниче в червен цвят. Това уж е трансмитер някакъв, който комуникира с нещо си около волана. По този начин само този ключ може да обезвреди имобилайзера и да се стартира двигателя. По принцип при Ескорт червения ключ е master (първи), чрез който може да се програмират нови ключове към имобилайзера (ако случайно си загубите другия). Така че за ежедневна употреба си ползвайте черния, че ако го загубите чрез червения може да се програмира нов. Друг е въпроса от къде ще се набави нов ключ 


Veni, vidi, vici
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Мисля, че диода няма нищо общо с функцията за двойно заключване - аз имам двойно и при мене никога нищо не е индикирал /става въпрос за мондео/. По принцип този диод светва при подаване на контакт и загасва след известно време ако всичко е ОК, АКО колата е с имобилайзер. А дали вашата кола е с имобилайзер, ще разберете като си погледнете ключа - ако от горната страна има този червен правоъгълник /както се каза по-горе/ значи имате чип в ключа и имате имобилайзер.
Дали диода е свързан с ФАБРИЧНАТА аларма - нека да каже някой с такава.

Дали диода е свързан с ФАБРИЧНАТА аларма - нека да каже някой с такава.

- apock
- потребител
- Мнения: 374
- Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
- Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: питане
Dundee написа:Доколкото успях да разчета моята италианска книжка, стигнах до извода че би трябвало някои от ескортите да имат функция, която се казваше Double lock (или нещо подобно). Преди да заключиш вратите с ключа, завърташ ключа в посоката обратна на заключването и задържаш няколко секунди. После въртиш, заключваш и след това вратите могат да се отключат само отвън, с ключ. А червената лампичка под часовника трябва да мига, докато колата е заключена.Луки написа:червения диод под часовника на ескорт слет1996 за какво служи
Смисълът на това заключване бил да не може някой да отвори врата ако счупи някое от стъклата.
Ама при мен тая екстра не действа.
При мен е напраено само от вратата да се отключва.
А при контакт лапичката мига 3 пъти. Лампата на радиото мига при свален панел и заключени врати.
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
При мен светва само когато се включи двойното заключване,и когато отключвам задните врати с дистанционното в ключа.А иначе ключа с вградено дистанционно го има това правоъгълниче.Но колата може да се отключи и подкара и с резервните ключове,които са си най обикновени.Brock написа:Мисля, че диода няма нищо общо с функцията за двойно заключване - аз имам двойно и при мене никога нищо не е индикирал /става въпрос за мондео/. По принцип този диод светва при подаване на контакт и загасва след известно време ако всичко е ОК, АКО колата е с имобилайзер. А дали вашата кола е с имобилайзер, ще разберете като си погледнете ключа - ако от горната страна има този червен правоъгълник /както се каза по-горе/ значи имате чип в ключа и имате имобилайзер.
Дали диода е свързан с ФАБРИЧНАТА аларма - нека да каже някой с такава.
- apock
- потребител
- Мнения: 374
- Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
- Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ми много е възможно при различните модели и ниво на оборудване да е различно.
Един колега кара Ескорт 95-та и при него не свети, дори това което е на мястото на оборотомера при мен - индикации за врати, и т.н не работи, защото било базов модел без екстри.
edit: Сетих се, че по алармата е работено на въпросния форд, а е купуван от МП. Може би трябва да се потърси информация точно за моделите как са се произвеждали, въпреки, че и моята аларма е слагана допълнително, а чипа на ключовете е подменян и пак свети на контакт.
Един колега кара Ескорт 95-та и при него не свети, дори това което е на мястото на оборотомера при мен - индикации за врати, и т.н не работи, защото било базов модел без екстри.
edit: Сетих се, че по алармата е работено на въпросния форд, а е купуван от МП. Може би трябва да се потърси информация точно за моделите как са се произвеждали, въпреки, че и моята аларма е слагана допълнително, а чипа на ключовете е подменян и пак свети на контакт.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта