Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 30 сеп 2007, 13:38
- Модел на автомобила: Escort 1,6 Zetec
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!
Имам проблем който ме вбесява!!!! Още повече че съм минал през трима токаджии и проблема стои!
Накратко три пъти сменям шалтера който включва перката, последния е оригинален дал съм 46 лв за него и пак не се включва тая пуста перка и температурата отива в червеното!!!! На буксата като дам на късо перката тръгва. Колата надува! Днес от долу почна да капе вода!!!!!!!! Дадох на късо и покарах ама температурата не пада мамицата и! може ли да е комбинация с отишла гарнитура или пукната глава "недай си боже"!!!!!!!!
ЕСКОРТ 1,6 зетек
Накратко три пъти сменям шалтера който включва перката, последния е оригинален дал съм 46 лв за него и пак не се включва тая пуста перка и температурата отива в червеното!!!! На буксата като дам на късо перката тръгва. Колата надува! Днес от долу почна да капе вода!!!!!!!! Дадох на късо и покарах ама температурата не пада мамицата и! може ли да е комбинация с отишла гарнитура или пукната глава "недай си боже"!!!!!!!!

- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!
Антифриз...кога си сменял?
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 30 сеп 2007, 13:38
- Модел на автомобила: Escort 1,6 Zetec
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!
На пролет го източих и сложих препарат за почистване след това пак източих и в момента съм с вода пак.
Но се съмнявам да е от охаладителната инсталация защото загрява и когато е накъсо буксата.
Но се съмнявам да е от охаладителната инсталация защото загрява и когато е накъсо буксата.
- tropper
- потребител
- Мнения: 687
- Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!
Тръбата, която излиза от термостата към радиатора гореща ли е? Ако е студена - залепнал термостат.
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 30 сеп 2007, 13:38
- Модел на автомобила: Escort 1,6 Zetec
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!
Термостата включва! Поне така мисля, защото като като тръгна при изстинал двигател след като мине М Към края на А температурата пада но само до М-то. И после пак става висока!
- nosfera7u
- потребител
- Мнения: 305
- Регистриран: 19 дек 2008, 19:50
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1.6 16v 97г
- Местоположение: София, Нови Искър
- Status: Извън линия
Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!
колега провери си релето ... Релето е номер 5. виж тази тема: http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=31110" onclick="window.open(this.href);return false;
Това е относно вентилатора. Относно надуването за да си сигурен дали ти е издухала гарнитурата отвори разширителното казанче и натисни гаста ако водата вътре се надига (може да излизат и мехурчета) значи системата ти надува. А това дали главата ти се е спукала ще се види като се свали. За сменяне на мен ми взеха 200 лв (смяна на гарнитура шлайф на глава и всичко обратно в колата). Надявам се да съм ти бил полезен.
Това е относно вентилатора. Относно надуването за да си сигурен дали ти е издухала гарнитурата отвори разширителното казанче и натисни гаста ако водата вътре се надига (може да излизат и мехурчета) значи системата ти надува. А това дали главата ти се е спукала ще се види като се свали. За сменяне на мен ми взеха 200 лв (смяна на гарнитура шлайф на глава и всичко обратно в колата). Надявам се да съм ти бил полезен.

-
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 13 юли 2009, 10:30
- Модел на автомобила: orion1.3mi CL 92г
- Status: Извън линия
Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!
колега,пробвай с друг термостат
- metodimalamov
- потребител
- Мнения: 62
- Регистриран: 13 мар 2009, 14:29
- Модел на автомобила: ford focus 1.6 ecoboost 2011
- Местоположение: Сандански
- Status: Извън линия
Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!
колега при акумулатура има предпазители които са за това а зад акумулатора се намира релето много често влиза вода и се поврежда.Това реле е реле на време затова трябва да вземеш друго такова.На него има два кабела които карат към перката като ги укасиш и като укъсиш и датчика трябва да заработи.В релето се прекъсва веригата която подава ток към перката .Когато укъсяваш при релето внимаваи че там има и маса .Дано ти помогна.Успех
- crank1968
- потребител
- Мнения: 279
- Регистриран: 31 авг 2009, 09:45
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16v 115 p.s ZETEC Ghia Turnier след 95-
- Местоположение: PlovDiv
- Status: Извън линия
Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!
Приятел аз съм имал съштия проблем карам колата спирам пред Кауфланд и какво виждам антифриза изтекъл температура на максимум както и да е взех нов антифриз смених го долях вода колата не се оправя.Пак на максимални градуси реших да отида при познат той е мн добър майстор и ми каза термостата е отишал взех нов и се родих да знаеш може да е от това сега показва нормалните 70-90 градуса.






http://www.youtube.com/watch?v=4ZS_qNIBUdQ" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 30 сеп 2007, 13:38
- Модел на автомобила: Escort 1,6 Zetec
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!
Мерси колеги много съм ви благодарен!
Днес свалих термостата, сложих го във вода и е кипнах изобщо не отлепи! Моля се да е само това! Утре ще ви кажа резултата мисля да е покарам без термостат не знам дали ще е проблем, ако е за по дълго ??
Намерих в какаъв трябва да е резултата на работещ термоста, ако някой се пита за напред.
Вижте как трябва да отвори
http://www.youtube.com/watch?v=B_3RoqfhhAE" onclick="window.open(this.href);return false;
Днес свалих термостата, сложих го във вода и е кипнах изобщо не отлепи! Моля се да е само това! Утре ще ви кажа резултата мисля да е покарам без термостат не знам дали ще е проблем, ако е за по дълго ??
Намерих в какаъв трябва да е резултата на работещ термоста, ако някой се пита за напред.
Вижте как трябва да отвори
http://www.youtube.com/watch?v=B_3RoqfhhAE" onclick="window.open(this.href);return false;
- tropper
- потребител
- Мнения: 687
- Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!
Малко късно се включвам, но и аз щях да те посъветвам да я пробваш с изваден термостат. Тия гадни термостати не им вярвай много-много.
Ако без термостат стои студена, новия го купувай задължително оригинален от МП!
П.С. Допълни си профила - населено място и по-точна модификация на автомобила! Примерно Escort MK??, година
Ако без термостат стои студена, новия го купувай задължително оригинален от МП!
П.С. Допълни си профила - населено място и по-точна модификация на автомобила! Примерно Escort MK??, година
- nosfera7u
- потребител
- Мнения: 305
- Регистриран: 19 дек 2008, 19:50
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1.6 16v 97г
- Местоположение: София, Нови Искър
- Status: Извън линия
Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!
колега погледни какво излиза от ауспуха на колата, от там трябва да излизат само безцветни въздушни пари, ако от там излиза син пушек и като дадеш газ отзад става като облак, значи почти сигурно гарнитурата ти е издухала
Дано не е това. Успех с ремонта 


-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 30 сеп 2007, 13:38
- Модел на автомобила: Escort 1,6 Zetec
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!
Оказа се че е термостата само.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Колеги помагайте хванал съм се за главата вече!
Махни водата!
Тези двигатели не са проектирани да работят с вода.Всъщност след началото на 80-те нито един мотор вече не се проектира за работа с вода в охлаждането.Водата е ако нещо стане на път,да се прибереш до вас.Но не повече.Тръгват корозия и котлен камък...и няма оправяне после.Водата беше за ладите и москвичите,ама ладите специално и те даваха проблеми с времето ако се карат с вода.
Термостати,лагер на водна помпа,дори понякога радиатор...това са нещата които най-много страдат от сипването на чешмяна вода в охлаждането.Вода там се слага само дестилирана,смесена с антифириз в каквото съотношение ти трябва.
Тези двигатели не са проектирани да работят с вода.Всъщност след началото на 80-те нито един мотор вече не се проектира за работа с вода в охлаждането.Водата е ако нещо стане на път,да се прибереш до вас.Но не повече.Тръгват корозия и котлен камък...и няма оправяне после.Водата беше за ладите и москвичите,ама ладите специално и те даваха проблеми с времето ако се карат с вода.
Термостати,лагер на водна помпа,дори понякога радиатор...това са нещата които най-много страдат от сипването на чешмяна вода в охлаждането.Вода там се слага само дестилирана,смесена с антифириз в каквото съотношение ти трябва.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта