Крушки на фарове - проблемче
-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 19 юни 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDDi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Крушки на фарове - проблемче
Имам един дребен, но досаден проблем. Значи крушките на фаровете ми са къси/дълги в едно - H4, ако не бъркам. Куплонга на крушката се включва, посредством 3 кабелчета с клеми, които се събират в едно през едина пласмасова букса. Е тази букса мине, не мине и все се стопява. И на 2-та фара! На единия - при кабелчето за къс, а другия на масата. Сменям ги, ама все тая! Връзката не е хлабава ... и не мога да се сетя, какъв е проблема. Някакви идеи? Засега съм ги махнал, но не знам дали от това може да произтече някакъв друг проблем.
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Крушки на фарове - проблемче
Крушките ти с каква мощност са?Ако са с по голяма от предписаната от производителя , това може да е причината да ти се топи буксата.
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 19 юни 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDDi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Крушки на фарове - проблемче
Крушките са стандартни - 55W.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Крушки на фарове - проблемче
Ами ти изключи всички възможни варианти (хлабави клеми или мощни крушки), остава качество на буксите. Аз съм боднал 100W крушки и пак нямам проблем.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 19 юни 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDDi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Крушки на фарове - проблемче
А де!!! След първите стопени букси си купих такива от МотоПфое! Същата работа. Единственото което ми идва наум е нещо крушките да не са наред все пак, нищо че са 55/60W. Ma Hella не ми се виждат чак толова ментеливи ... То затова и питам, де
.

- Ianaki
- потребител
- Мнения: 1097
- Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Крушки на фарове - проблемче
Ам че то Hella са си оригиналните!
-
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 27 авг 2008, 14:27
- Модел на автомобила: Mondeo 93' 2.0 16v Mondeo ST220 2,5Т
Corsa 99" 1.0 12v
Mondeo 99" 2.0 16v - Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Крушки на фарове - проблемче
Рефлекторите в какво състояние са ?
- maxpoint
- потребител
- Мнения: 1265
- Регистриран: 30 юли 2007, 14:11
- Модел на автомобила: Черният лебед и бялата лястовица....
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Крушки на фарове - проблемче
Тва па нема нищо,ама нищо общо с проблема на колегата....by_cec написа:Рефлекторите в какво състояние са ?
Трябва да можеш да псуваш,но не може да псуваш където не трябва /maxpoint/
-
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 27 авг 2008, 14:27
- Модел на автомобила: Mondeo 93' 2.0 16v Mondeo ST220 2,5Т
Corsa 99" 1.0 12v
Mondeo 99" 2.0 16v - Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Крушки на фарове - проблемче
Предлагам ти тема за лабараторно: Матирай или по-добре премахни отражателния слой на рефлектора(за предпочитане пластмасов),после включи стандартна крушка на номинално напрежение за поне 30 мин. и след това пак ще дебатираме.maxpoint написа:Тва па нема нищо,ама нищо общо с проблема на колегата....by_cec написа:Рефлекторите в какво състояние са ?
- maxpoint
- потребител
- Мнения: 1265
- Регистриран: 30 юли 2007, 14:11
- Модел на автомобила: Черният лебед и бялата лястовица....
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Крушки на фарове - проблемче
И как ще се отрази това на буксата ,че нещо не се сещамby_cec написа:Предлагам ти тема за лабараторно: Матирай или по-добре премахни отражателния слой на рефлектора(за предпочитане пластмасов),после включи стандартна крушка на номинално напрежение за поне 30 мин. и след това пак ще дебатираме.maxpoint написа:Тва па нема нищо,ама нищо общо с проблема на колегата....by_cec написа:Рефлекторите в какво състояние са ?

Трябва да можеш да псуваш,но не може да псуваш където не трябва /maxpoint/
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Крушки на фарове - проблемче
Доколкото разбирам, имаш предвид че ако рефлектора не е свестен се загрява фара и затова се стопява буксата? Е да, ама не би ли трябвало да се стопява цялата, а не само на едно място.Предлагам ти тема за лабараторно: Матирай или по-добре премахни отражателния слой на рефлектора(за предпочитане пластмасов),после включи стандартна крушка на номинално напрежение за поне 30 мин. и след това пак ще дебатираме.
Това с топенето при масата ме притеснява, а проблема може да не е изобщо там, просто там имаш нагряване, и при мене често е имало проблем на едно и загряване на друго място, където има букса или ключ.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
-
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 27 авг 2008, 14:27
- Модел на автомобила: Mondeo 93' 2.0 16v Mondeo ST220 2,5Т
Corsa 99" 1.0 12v
Mondeo 99" 2.0 16v - Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Крушки на фарове - проблемче
Доколкото разбирам, имаш предвид че ако рефлектора не е свестен се загрява фара и затова се стопява буксата? Е да, ама не би ли трябвало да се стопява цялата, а не само на едно място.
Да, точно това имам предвид. И ако рефлектора е метален ,на него няма да му проличи, но на пластмасовият куплунг подгрят до 200 градуса токът ,който протича през контактните му пера ще подпомогне стапянето в локално място. Както повечето от нас знаят специфичното съпротивление на металите се повишава с повишаване на температурата т.е. процеса е лавинообразен. Надявам се това да е достатъчно достоверна хипотеза.
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Крушки на фарове - проблемче
Има логика и то доста.
При мен тия букси никога не са се топили. Съдейки по вида им, са оригиналните. Единия фар е сменян, другият не знам. Но според мен по-скоро има проблем с ток, отколкото с прегряване от фара.
При мен тия букси никога не са се топили. Съдейки по вида им, са оригиналните. Единия фар е сменян, другият не знам. Но според мен по-скоро има проблем с ток, отколкото с прегряване от фара.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Крушки на фарове - проблемче
добре де , защо не пробваш със някакви обикновени крушки временно , ако пак прегаря , значи не е от крушките.Има едни евтини китайски , масово ги продават.Аз бях в началото с такива , светят слабо , но и не са скъпи.pux написа:Имам един дребен, но досаден проблем. Значи крушките на фаровете ми са къси/дълги в едно - H4, ако не бъркам. Куплонга на крушката се включва, посредством 3 кабелчета с клеми, които се събират в едно през едина пласмасова букса. Е тази букса мине, не мине и все се стопява. И на 2-та фара! На единия - при кабелчето за къс, а другия на масата. Сменям ги, ама все тая! Връзката не е хлабава ... и не мога да се сетя, какъв е проблема. Някакви идеи? Засега съм ги махнал, но не знам дали от това може да произтече някакъв друг проблем.
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
- maxpoint
- потребител
- Мнения: 1265
- Регистриран: 30 юли 2007, 14:11
- Модел на автомобила: Черният лебед и бялата лястовица....
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Крушки на фарове - проблемче
Не е достатъчна,хайде сега ти си направи един експеримент,вземи нова букса и нова крушка /без никакви рефлектори и тн./включи я и я остави да свети колкото време искаш и ми кажи дали буксата се е стопила ....by_cec написа:Доколкото разбирам, имаш предвид че ако рефлектора не е свестен се загрява фара и затова се стопява буксата? Е да, ама не би ли трябвало да се стопява цялата, а не само на едно място.Да, точно това имам предвид. И ако рефлектора е метален ,на него няма да му проличи, но на пластмасовият куплунг подгрят до 200 градуса токът ,който протича през контактните му пера ще подпомогне стапянето в локално място. Както повечето от нас знаят специфичното съпротивление на металите се повишава с повишаване на температурата т.е. процеса е лавинообразен. Надявам се това да е достатъчно достоверна хипотеза.
Повече няма да споря,достатъчно оспамихме темата на колегата >:D<:
Трябва да можеш да псуваш,но не може да псуваш където не трябва /maxpoint/
-
- потребител
- Мнения: 224
- Регистриран: 15 май 2008, 09:19
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 96г
Sedan 1.8i Zetec-E - Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Крушки на фарове - проблемче
Аз се сещам за две основни причини за прегряване на оразмерена електрична система:
1. Лоши връзки - автомобилните букси проявяват изненадващо упорство в това, да не осигуряват добър контакт. Моят скромен опит подсказва, че напоследък и WD40 губи битката с буксите.
2. Има утечка на ток. Някъде нещо опира от време на време и прокарва непредвиден ток по непредвидена верига.
1. Лоши връзки - автомобилните букси проявяват изненадващо упорство в това, да не осигуряват добър контакт. Моят скромен опит подсказва, че напоследък и WD40 губи битката с буксите.
2. Има утечка на ток. Някъде нещо опира от време на време и прокарва непредвиден ток по непредвидена верига.
Абе що гори толкова много тоя Ford бе?!? Щото много върви ли?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта