Модул за автоматично включване на фаровете
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 02 фев 2009, 09:56
- Модел на автомобила: Ескорт
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Модул за автоматично включване на фаровете
Продавам модул за автоматично включване и изключване на фаровете
Цена 30лв.
http://www.impulse.bg/dalavera/a/178342 ... svetlinite
Цена 30лв.
http://www.impulse.bg/dalavera/a/178342 ... svetlinite
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 02 фев 2009, 09:56
- Модел на автомобила: Ескорт
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Модул за автоматично включване на фаровете
Ето как работи модула малко е кофти качеството но се разбира за какво става въпрос.
http://www.boozho.com/view_video.php?vi ... 1301e9e989
http://www.boozho.com/view_video.php?vi ... 1301e9e989
- viksata
- потребител
- Мнения: 336
- Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Скорпио
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Модул за автоматично включване на фаровете
Това е доста хитро наистина
Имам питанка:
има ли същия ефект и с едносекционни фарове?
ако присветна с дългите - примерно за куки или да дам път на някой не се ли бърка нещо модула?
има ли някъква сигнализация (нещо да видя дали работи без да слизам да гледам фаровете) щото ще ми струва скъпо ако не светне и аз така си карам?

Имам питанка:
има ли същия ефект и с едносекционни фарове?
ако присветна с дългите - примерно за куки или да дам път на някой не се ли бърка нещо модула?
има ли някъква сигнализация (нещо да видя дали работи без да слизам да гледам фаровете) щото ще ми струва скъпо ако не светне и аз така си карам?

2.9 v6
"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
- detective911
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 26 авг 2009, 12:56
- Модел на автомобила: Фиеста МК3 сребрист металик-с РЕГ.ном. С1429 НМ-1800кубика,105 коня,16 винтилчета
- Местоположение: София-Гоце делчев
- Status: Извън линия
Re: Модул за автоматично включване на фаровете
хубава джаджа е наистина,много полезна,но въпросите на колегата преди мен,са важни






-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Модул за автоматично включване на фаровете
.
Последна промяна от diesel1.6 на 31 окт 2009, 14:42, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Модул за автоматично включване на фаровете
Аз не харесвам това - че се закачени дългите. Колкото и да са слаби или силни, те дразнят. Също така в закона се казва изрично да се светват къси светлини. Проблемът на отнемането на вниманието на водачите от останалите неосветени обекти по пътя се засилва с ползването на дълги. Фабричните дневни в Норвегия и Швеция са с късите.,,Automatic Lights” – модула се свързва към електрическата инсталация на автомобила към ДЪЛГИТЕ СВЕТЛИНИ. При задействане на модула дългите светлини се захранват с понижено напрежение от нормалното, и по този начин те не светят с пълния си капацитет. Така те не заслепяват насрещно движещите се водачи през деня, но привличат вниманието,
Естествено, не е проблем да се закачат късите с предлаганото устройство.
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 02 фев 2009, 09:56
- Модел на автомобила: Ескорт
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Модул за автоматично включване на фаровете
Няма проблем какви ви са фаровете дали са с една или две крушки за къси и дълги светини, работи по един и същи начин. Ако присветнете с дългите също няма проблем просто дългите ви ще светнат на 100%. Модула си има вграден зумер и при стартиране издава един сигнал, а при загасване на фаровете два сигнала, отделно на таблото ви свети слабо лампата за дългите светлини. В закона наистина така си пише ,че трябва да светят късите светлини през деня, но не ми се вярва някой да разбере кой светлини ви работят тъй като с пониженото напрежение на дългите те не заслепяват насреща автомобилите и светят все едно си карате на къси светлини.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Модул за автоматично включване на фаровете
Така представена тази електроника изглежда практична и приятна. По въпроса за дългите не съм съгласен - в тъпа ситуация, в тъмно време, срещу велосипедист, друга кола със скапани фарове или каквото и да е - точно като не трябва слабите дълги може да погодят лош номер. Но това е лесно - закачат се късите и готово. Всъщност, ако караш цял ден и 1000 коли ти подразнят окото от отблясъка на намалени дълги, умората ще е по-голяма отколокото ако колите са си нагласени на къси незаслепяващи.
как става монтажът? Има разни техници по сервизите тук-там из страната ли?
как става монтажът? Има разни техници по сервизите тук-там из страната ли?
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 02 фев 2009, 09:56
- Модел на автомобила: Ескорт
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Модул за автоматично включване на фаровете
Значи diesel 1.6 не можеш да ме разбереш или не мога аз да го обясня точно за какво става въпрос.
През дена си работи модула и фаровете ти светят все едно си караш на къси (дългите светят с интензитет на светлината като на късите). Какво спестявате от това?
Нормално зареждане на акумулатора през зимния сезон, не може да ги забравите да ги включите или изключите, не товарите генератора и забравяте за проблемите с изгарянето на крушките. А в тъмно време си пускате от ключа нормално фаровете и модула спира да функционира и всичко си ви работи както преди да монтирате модула. Отблясък от дългите просто не може да стане самата крушка се захранва с 4.5 волта до сега от както го имам монтиран никой нито ми е присветнал нито полицаите са ми правили проблем.
Ако го свържеш модула към късите няма да го има този ефект, тогава те ще ви светят все едно карате на габарити. Разработката на модула е точно в това да ви светят фаровете през деня но в същото да се виждат от далеч но да не товарят генератора и ел. инсталацията и да не дразни отсреща водачите. Монтажа е много прост има 5 кабела които са надписани кой къде се свързва (нищо не се реже от оригиналните кабели на колата) само се сваля пластмасата зад волана.
През дена си работи модула и фаровете ти светят все едно си караш на къси (дългите светят с интензитет на светлината като на късите). Какво спестявате от това?
Нормално зареждане на акумулатора през зимния сезон, не може да ги забравите да ги включите или изключите, не товарите генератора и забравяте за проблемите с изгарянето на крушките. А в тъмно време си пускате от ключа нормално фаровете и модула спира да функционира и всичко си ви работи както преди да монтирате модула. Отблясък от дългите просто не може да стане самата крушка се захранва с 4.5 волта до сега от както го имам монтиран никой нито ми е присветнал нито полицаите са ми правили проблем.
Ако го свържеш модула към късите няма да го има този ефект, тогава те ще ви светят все едно карате на габарити. Разработката на модула е точно в това да ви светят фаровете през деня но в същото да се виждат от далеч но да не товарят генератора и ел. инсталацията и да не дразни отсреща водачите. Монтажа е много прост има 5 кабела които са надписани кой къде се свързва (нищо не се реже от оригиналните кабели на колата) само се сваля пластмасата зад волана.
-
- потребител
- Мнения: 116
- Регистриран: 07 апр 2009, 21:42
- Модел на автомобила: C-max Ghia 1.6 TDCi, S-max Titanium 2.0 TDCi
- Местоположение: Голямото шопско село
- Status: Извън линия
Re: Модул за автоматично включване на фаровете
През дена си работи модула и фаровете ти светят все едно си караш на къси (дългите светят с интензитет на светлината като на късите). Какво спестявате от това?
Ти наистина ли мислиш че разликата между дълги и къси е в интензитета на светлината? Честно ли го казваш или се майтапиш.
Ти наистина ли мислиш че разликата между дълги и къси е в интензитета на светлината? Честно ли го казваш или се майтапиш.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Модул за автоматично включване на фаровете
Наистина си го мисли.
За човека с електронното устройство - дългите и късите светят в различни посоки. Дългите светят и нагоре, над хоризонтала - грубо казано - и така те заслепяват. Не става дума за силата на светене.
Вероятно от такива умнотии се увеличава бройката с каращи на дълги през деня.
За човека с електронното устройство - дългите и късите светят в различни посоки. Дългите светят и нагоре, над хоризонтала - грубо казано - и така те заслепяват. Не става дума за силата на светене.
Вероятно от такива умнотии се увеличава бройката с каращи на дълги през деня.
-
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 16 яну 2006, 12:45
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI, 1-NRF-131
- Местоположение: Belgium
- Status: Извън линия
Re: Модул за автоматично включване на фаровете
Това като идея си е пълна глупост.
1.Крушките за дълги работещи на 4.5 волта ще изгорят по бързо от крушки работещи на 13 волта.(Прочети техника на халогенните крушки, при тях температурата, която е функция от волтажа е критичен фактор за регенериране на жижката).
2.За чий ти е да светят дългите като техните рефлектори подблещават над хоризонталната линия на фаровете.
3.Споменава се за 5% консумация на ток от светлините(тотална глупост). При запалени всички светлини + фарове за магла цялата консумация е около 300 вата. На празен ход 1.6 двигател генерира около 8-9 киловата (за по големите двигатели е повече. Дори и да не карам колата, а да стоя на едно място всичките гореизброени фарове ще консумират максимум 3%, а ако я карам отношението отива на майната си т.е. под 0.5%.
4.Някой се е опитал да измисли нещо оригинално ама общо взето не разбира какво прави.
Единственият смисъл от елктронно автоматично включване на фаровете е за къси и то зимно време с релета и транзистори ще си го направя за 30 мин. и 5-6 лева и ще работи с години щото няма кво да му се повреди, а предлаганото най-вероятно е с микропроцесор дето има изчислителна мощ да изтреля ракета в космоса, но ниска надежност.
Това е като да убиеш муха не с ръка, а с танково оръдие, щото е по технологично и еди кой си на майка си в гъза го правил така.
1.Крушките за дълги работещи на 4.5 волта ще изгорят по бързо от крушки работещи на 13 волта.(Прочети техника на халогенните крушки, при тях температурата, която е функция от волтажа е критичен фактор за регенериране на жижката).
2.За чий ти е да светят дългите като техните рефлектори подблещават над хоризонталната линия на фаровете.
3.Споменава се за 5% консумация на ток от светлините(тотална глупост). При запалени всички светлини + фарове за магла цялата консумация е около 300 вата. На празен ход 1.6 двигател генерира около 8-9 киловата (за по големите двигатели е повече. Дори и да не карам колата, а да стоя на едно място всичките гореизброени фарове ще консумират максимум 3%, а ако я карам отношението отива на майната си т.е. под 0.5%.
4.Някой се е опитал да измисли нещо оригинално ама общо взето не разбира какво прави.
Единственият смисъл от елктронно автоматично включване на фаровете е за къси и то зимно време с релета и транзистори ще си го направя за 30 мин. и 5-6 лева и ще работи с години щото няма кво да му се повреди, а предлаганото най-вероятно е с микропроцесор дето има изчислителна мощ да изтреля ракета в космоса, но ниска надежност.
Това е като да убиеш муха не с ръка, а с танково оръдие, щото е по технологично и еди кой си на майка си в гъза го правил така.
- bateto113
- потребител
- Мнения: 190
- Регистриран: 17 окт 2008, 09:04
- Модел на автомобила: Ford Puma 1,7
- Местоположение: Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: Модул за автоматично включване на фаровете
Взех един модул от колегата и трябва да ви кажа че останах доста очарован,работи много добре,дългите въобще не пречат,Казвам го защото имах възможността да си карам срещу собствената кола.Може да се премигва със светкавицата,няма никакви проблеми.С този модул ми отпадна още една грижа,естествено сега включвам фаровете само нощно време.не щракам безобразно копчето ,казвам го защото се е случвало при мен и двадесет пъти на ден да паля колата .И сенона се пести по-този начин.С две думи за 30 лева си е много добра екстра и ако не е ефективна няма да е слагат по новите модели коли!благодаря
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Модул за автоматично включване на фаровете
Ескорт 1981 г? Нов модел?bateto113 написа:С две думи за 30 лева си е много добра екстра и ако не е ефективна няма да е слагат по новите модели коли!благодаря

Една баба на село имаше такъв до преди 2-3 години с фабрично сложени дневни.
Това електронно чудо е добро, спор няма. Аз възразих единствено срещу употребата на дългите вместо къси. И в закона и в страните с фабрични дневни се пускат късите светлини.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Модул за автоматично включване на фаровете
Познавам колега, който си е правил сам такъв модул с използване на дългите светлини, вързани последователно. Досега не е имал проблеми с използването им по този начин. Ако искате може и очна ставка на ОМВ в Люлин при тунела, в сряда вечер, за да видите ефекта.
П.П. Банковата сметка за комисионната ще я пратя на Л.С.

П.П. Банковата сметка за комисионната ще я пратя на Л.С.


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- foxy
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 25 юни 2008, 21:17
- Модел на автомобила: Ford Ka'97, ENDURA EFI 1.3i
- Местоположение: София, Дружба 2
- Status: Извън линия
Re: Модул за автоматично включване на фаровете
Не, че нещо, щото пак ще ми кажат, че се заяждам с колегите, ама на представянето на продукта в http://www.impulse.bg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; в описанието пише: "Внимание! ,,Automatic Lights” модула не работи с ксенонови светлини. "bateto113 написа:[color=#BF0000]Взех един модул от колегата [/color]и трябва да ви кажа че останах доста очарован,работи много добре,дългите въобще не пречат,Казвам го защото имах възможността да си карам срещу собствената кола.Може да се премигва със светкавицата,няма никакви проблеми.С този модул ми отпадна още една грижа,естествено сега включвам фаровете само нощно време.не щракам безобразно копчето ,казвам го защото се е случвало при мен и двадесет пъти на ден да паля колата .И сенона се пести по-този начин.С две думи за 30 лева си е много добра екстра и ако не е ефективна няма да е слагат по новите модели коли!благодаря
Много ми е интересно да видя при теб работи ли и как ти пести ксенона.....

Компютърна поддръжка, VOIP и сервиз за компютри и друга техника
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Модул за автоматично включване на фаровете

Нема ли модератор да разчисти малко..


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Модул за автоматично включване на фаровете
....с интерес чакаме схемата за 5-6 лева, че да не си играя да я мисля самBerilii написа:Това като идея си е пълна глупост.
1.Крушките за дълги работещи на 4.5 волта ще изгорят по бързо от крушки работещи на 13 волта.(Прочети техника на халогенните крушки, при тях температурата, която е функция от волтажа е критичен фактор за регенериране на жижката).
2.За чий ти е да светят дългите като техните рефлектори подблещават над хоризонталната линия на фаровете.
3.Споменава се за 5% консумация на ток от светлините(тотална глупост). При запалени всички светлини + фарове за магла цялата консумация е около 300 вата. На празен ход 1.6 двигател генерира около 8-9 киловата (за по големите двигатели е повече. Дори и да не карам колата, а да стоя на едно място всичките гореизброени фарове ще консумират максимум 3%, а ако я карам отношението отива на майната си т.е. под 0.5%.
4.Някой се е опитал да измисли нещо оригинално ама общо взето не разбира какво прави.
Единственият смисъл от елктронно автоматично включване на фаровете е за къси и то зимно време с релета и транзистори ще си го направя за 30 мин. и 5-6 лева и ще работи с години щото няма кво да му се повреди, а предлаганото най-вероятно е с микропроцесор дето има изчислителна мощ да изтреля ракета в космоса, но ниска надежност.
Това е като да убиеш муха не с ръка, а с танково оръдие, щото е по технологично и еди кой си на майка си в гъза го правил така.

за това подчертаното не бих се съгласил обаче.Ясно е че ДВГ и много по мощно от динамото като киловати.Мощността на второто е по важна в случая.Отдадената ел енергия от динамото зависи пряко от неговите характеристики(номинална мощност) т.е това си е една ел.машина в генераторен режим.Не съм 100 % убеден , но 8 киловатово динамо представлява една голяма машина, това в моята фиеста ми се види доста по малко от 8kw , дали щото колата е малка

сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
-
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 16 яну 2006, 12:45
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI, 1-NRF-131
- Местоположение: Belgium
- Status: Извън линия
Re: Модул за автоматично включване на фаровете
Това което съм написал за процента консумирана мощност се отнася към мощността на целият двигател, а не на генератора(така беше описано и в първият линк за устройството). А иначе за генераторите за двигатели на Форд само за леки автомобили се конструират от 45Ампера/13.5Волта до 200Ампера/13.5волта (номинални стоиности).bateto_toshko написа:....с интерес чакаме схемата за 5-6 лева, че да не си играя да я мисля самBerilii написа:Това като идея си е пълна глупост.
1.Крушките за дълги работещи на 4.5 волта ще изгорят по бързо от крушки работещи на 13 волта.(Прочети техника на халогенните крушки, при тях температурата, която е функция от волтажа е критичен фактор за регенериране на жижката).
2.За чий ти е да светят дългите като техните рефлектори подблещават над хоризонталната линия на фаровете.
3.Споменава се за 5% консумация на ток от светлините(тотална глупост). При запалени всички светлини + фарове за магла цялата консумация е около 300 вата. На празен ход 1.6 двигател генерира около 8-9 киловата (за по големите двигатели е повече. Дори и да не карам колата, а да стоя на едно място всичките гореизброени фарове ще консумират максимум 3%, а ако я карам отношението отива на майната си т.е. под 0.5%.
4.Някой се е опитал да измисли нещо оригинално ама общо взето не разбира какво прави.
Единственият смисъл от елктронно автоматично включване на фаровете е за къси и то зимно време с релета и транзистори ще си го направя за 30 мин. и 5-6 лева и ще работи с години щото няма кво да му се повреди, а предлаганото най-вероятно е с микропроцесор дето има изчислителна мощ да изтреля ракета в космоса, но ниска надежност.
Това е като да убиеш муха не с ръка, а с танково оръдие, щото е по технологично и еди кой си на майка си в гъза го правил така.![]()
за това подчертаното не бих се съгласил обаче.Ясно е че ДВГ и много по мощно от динамото като киловати.Мощността на второто е по важна в случая.Отдадената ел енергия от динамото зависи пряко от неговите характеристики(номинална мощност) т.е това си е една ел.машина в генераторен режим.Не съм 100 % убеден , но 8 киловатово динамо представлява една голяма машина, това в моята фиеста ми се види доста по малко от 8kw , дали щото колата е малка....но това не е важно.....чакам схема , обаче без да се режат кабели от инсталацията
А ето ти и схема за твойта колица на обща стойност не повече от 4 лева и то с включена цена на кабели и термошлаух за да се направи както трябва и не се реже нито един кабел.
Последна промяна от Berilii на 03 ное 2009, 12:41, променено общо 3 пъти.
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 02 фев 2009, 09:56
- Модел на автомобила: Ескорт
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Модул за автоматично включване на фаровете
Виждам, че има доста мнения относно модула и за и против монтирането му. Berilii В тех. характеристика на халогенните крушки наистина си има спецификация за работното напрежение и температурата на работа за живота на самата крушка. Всеки производител си дава определени часове живот на своята крушка, този живот се определя от V nom. 14.4V и определени брой цикли на включване на крушката. Ако завишим с 10% това напрежение живота и се скъсява с 30%. от там при по високо напрежение тока става по голям и съответно отделената топлина на самата крушка. Няма крушка с нажежаема жичка било то халогенна или обикновена, който да изгори по бързо от намалено напрежение. Никъде не съм писал, че се спестява 5% консумация на ток! 5% се спестява от изразходваното гориво, като не се натоварва генератора. А това с зареждането с 8-9kw
не мислиш,че е доста това са 625А ток! С подходящ инвертор за този ток на 220V няма да ти трябват услугите на електроразпределителните дружества ще си захранваш целия апартамент. Ако максимума беше 3% от капацитета на генератора, затова ли като си пуснеш фаровете се променят оборотите на двигателя? Би трябвало да не се усети нищо в натоварването му. Аз също искам да видя схемата, която ще съставиш за 5-6лв. дето да работи дълги години. Мога да направя модул ако има свободно време, който да ви включва фаровете на къси със 100% и да се включат фаровете когато запалите двигателя и като загасите да загасват и те или другия вариант е на този модул да се монтират два кондензатора на изходния кабел за да се увеличи силата на свенете на самата крушка и тогава да се монтира към късите светлини щом някой не го одобряват варианта с дългите.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта