Въпрос за оригинално радио на ескорт
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 09 окт 2009, 18:44
- Модел на автомобила: ford eskort 1.6
- Status: Извън линия
Въпрос за оригинално радио на ескорт
Здравейте колеги.
Колата си има оригинално вградено радио, което си се пуска при подаване на контакт и съответно се изключва при изключване на двигателя. Искам да попитам как да го настроя така, че да не се изключва като изключа колата? Веднъж го бях направил случайно, но после рамонт по токовете и изчезна тази функция... Може да е тъп въпроса, но аз съм цял ден в колата с чести тръгвания и спирания и радиото ми е най-добрата компания:)
Колата си има оригинално вградено радио, което си се пуска при подаване на контакт и съответно се изключва при изключване на двигателя. Искам да попитам как да го настроя така, че да не се изключва като изключа колата? Веднъж го бях направил случайно, но после рамонт по токовете и изчезна тази функция... Може да е тъп въпроса, но аз съм цял ден в колата с чести тръгвания и спирания и радиото ми е най-добрата компания:)
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за оригинално радио на ескорт
А опита ли се да не въртиш ключа до крайно положение, като гасиш, щото когато ключа е на първа степен не е на контакт, а радиото работи.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 09 окт 2009, 18:44
- Модел на автомобила: ford eskort 1.6
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за оригинално радио на ескорт
Не разбрах много какво каза
, но вкарваш ключа, завърташ един път(не е на контакт) радиото тръгва. Даваш контакт, запалваш радиото леко се рестартирта и си продължава. И на обратно - изключваш една степен назад - радиото работи, съвсем изключваш и вадиш ключа - радиото спира. Ей това последното не искам да става:)

- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за оригинално радио на ескорт
Проблема ти е лесен.Nikolaycho написа:Здравейте колеги.
Колата си има оригинално вградено радио, което си се пуска при подаване на контакт и съответно се изключва при изключване на двигателя. Искам да попитам как да го настроя така, че да не се изключва като изключа колата? Веднъж го бях направил случайно, но после рамонт по токовете и изчезна тази функция... Може да е тъп въпроса, но аз съм цял ден в колата с чести тръгвания и спирания и радиото ми е най-добрата компания:)
Трябва да си вържеш радиото към друг източник на ток, който не минава през контактния ключ. Ще гледаш обаче да не си го забравяш, че после може да няма палене.
При мене радиото е вързано с плафона и запалката и работи постоянно. Осигурява се от два бушона, единия който е за тях другия е на самото радио.
Да разбираме, че радиото ти си тръгва самО като завъртиш ключа или си има копче за пускане?
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 09 окт 2009, 18:44
- Модел на автомобила: ford eskort 1.6
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за оригинално радио на ескорт
Е естествено си има копче за пускане и гасене. За свързването към друг ток е вариант, НО
Няма ли някакви настройки нещо, защото веднъж успях да го направя така (без да искам) без да сменям източника на ток. Ама нали като се махне акумулатора се рестартира та изчевзна тази опция....

- TED
- потребител
- Мнения: 304
- Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07 - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за оригинално радио на ескорт
На кугара ми преди да го махна оригиналното радио 6000 RDS работеше по следният начин:
1. На контакт или на АСС (положението преди контакта) се включва, като с бутона on/off може да се изключи.
2. Като се изкара ключа радиото се изключва и ако се натисне бутона on/off може да се включи. Някъде бях чел че така работело само за 10 мин. и се самоизключвало за да не разреди акумулатора. Никога не съм го чакал за да проверя.
Не случайно всички радиа за коли имат два плюса, от акумулатора и от контакт-а. Това се прави за да се пази паметта за настройките и за да не ти разрежда акумулатора. Не ги свързвай и двата към постоянен плюс, така ще си убиеш акумулатора.
1. На контакт или на АСС (положението преди контакта) се включва, като с бутона on/off може да се изключи.
2. Като се изкара ключа радиото се изключва и ако се натисне бутона on/off може да се включи. Някъде бях чел че така работело само за 10 мин. и се самоизключвало за да не разреди акумулатора. Никога не съм го чакал за да проверя.
Не случайно всички радиа за коли имат два плюса, от акумулатора и от контакт-а. Това се прави за да се пази паметта за настройките и за да не ти разрежда акумулатора. Не ги свързвай и двата към постоянен плюс, така ще си убиеш акумулатора.
"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за оригинално радио на ескорт
Т.е. имаш предвид, че от изключено радио на постоянен плюс (както е при мене към запалката и плафона) се изтощава акумулатора? Чак тия дни се замислих, че всъщност по-големи проблеми такива имах точно след като си сложих радиото от рено преди около година. Смятам да си реша проблема като сложа основния плюс през ключ.TED написа:Не случайно всички радиа за коли имат два плюса, от акумулатора и от контакт-а. Това се прави за да се пази паметта за настройките и за да не ти разрежда акумулатора. Не ги свързвай и двата към постоянен плюс, така ще си убиеш акумулатора.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- methodboy
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
- Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за оригинално радио на ескорт
Ами нали си в колата за какво ти е да вадиш ключа от таблото. Първо положение (само в това положение можеш да вкараш ключа) няма тоци никъде освен плафони часовници и някои други които си го искат. На второ положение ми светва радоито и един клапан на ГНП-то. На следващото положение контакт, след него стартер. Защо трябва да мислиш нещо което вече е измислено. То радиото си работи нито храна иска нито вода само едно леко завъртане. Като излезеш от колата няма да го слушаш, не ти трябва да работи. А ако наистина искаш да си намериш работа прекъсни трети проводник който е ACC+ и кабелчето от трети пин на БУКСАТА!!! го свързваш с кабела на първи пин. Така получаваш постоянно захранване и го гасиш от бутона. Като се изгаси от там няманикаква консумация само тая за паметта която си я има отпреди. В НИКАКЪВ случай не свързвай отрязания кабел от трети пин идващ от инсталацията към кабела на първи пин. Нищо няма да изгори ама няма и да ти свири радиото.Nikolaycho написа: Може да е тъп въпроса, но аз съм цял ден в колата с чести тръгвания и спирания и радиото ми е най-добрата компания:)
Забравих препратката:
http://teletehnika.km.ru/articles.php@id=92" onclick="window.open(this.href);return false;



- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за оригинално радио на ескорт
Аз май направих същото, само че при мене е на 4 и 7. Има ли разлика дали постоянния ток отива в единия (който захранва радиото) и оттам се връзва с жичка към другия (за паметта) или се разделя и отива директно и в двата? Не би трябвало. Ще преглеждам за проблеми по връзките.methodboy написа:А ако наистина искаш да си намериш работа прекъсни трети проводник който е ACC+ и кабелчето от трети пин на БУКСАТА!!! го свързваш с кабела на първи пин. Така получаваш постоянно захранване и го гасиш от бутона. Като се изгаси от там няманикаква консумация само тая за паметта която си я има отпреди. В НИКАКЪВ случай не свързвай отрязания кабел от трети пин идващ от инсталацията към кабела на първи пин. Нищо няма да изгори ама няма и да ти свири радиото.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 26 яну 2010, 19:15
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8TD 96'
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за оригинално радио на ескорт
Друг въпрос за радиото (оригинално): ако махна акумулатора дали след това ще ми поиска код? Защото на стъклото на вратата има малка кръгла прозрачна лепенка с надпис keykode, а иначе радиото си има нещо като падащ панел на част от бутоните?
- methodboy
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
- Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за оригинално радио на ескорт
Йонко написа:Друг въпрос за радиото (оригинално): ако махна акумулатора дали след това ще ми поиска код? Защото на стъклото на вратата има малка кръгла прозрачна лепенка с надпис keykode, а иначе радиото си има нещо като падащ панел на част от бутоните?
Ахам. Но няма страшно ще ти го кажем ако кажеш серийния номер.
.



-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 20 май 2017, 18:21
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за оригинално радио на ескорт
Здравейте колеги,искам да попитам как мога да разбера кода на касетофона ми и съответно да го въведа.
Форд Фиеста 1.3 бензин 1996 г
MODEL 5000 RDS
SERIAL NO M100115
PART NO 96AP-18K876-AC
БЛАГОДАРЯ за вниманието!
Форд Фиеста 1.3 бензин 1996 г
MODEL 5000 RDS
SERIAL NO M100115
PART NO 96AP-18K876-AC
БЛАГОДАРЯ за вниманието!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за оригинално радио на ескорт
Имаме си тема за разкодиране : https://clubford.org/forum/viewtopic.ph ... 28#p557766
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта