Проблем с фиеста 1.1 моноинжекция ,бoбина?

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
micev
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 21 юли 2007, 19:02
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1i C 91g
Status: Извън линия

Проблем с фиеста 1.1 моноинжекция ,бoбина?

Мнение от micev » 20 дек 2009, 16:54

Проблема е следен:Като загрее двигателя оборотите падат до 900-950 но като натисна рязко педала на гаста до доло колата заработва на 2-3 цилиндара докато качи над 2000 оборота след това си се форсира нормално и няма проблем , бубината я мерих вторичната е в норми но на първичната съпротивлението е около 1,6-1,8 ома ,второ разхода се е повишил от 9/100км градско на 16/100км.И на 1 и 3-ти цилиндър искрата е много по силна от 2 и 4-ти смисъл , кабела го държа на разстояние 3-5см и прехвърча искра а на 1 и 3-ти трябва да долепя кабела до метал.Кабелите са нови нямат и 2хиляди километра на БЕРУ сигурен съм че нее е от тях.

dragnev1
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 08 дек 2008, 18:09
Модел на автомобила: ford fiesta 1.1i 92
Status: Извън линия

Re: Проблем с фиеста 1.1 моноинжекция ,бoбина?

Мнение от dragnev1 » 22 дек 2009, 12:40

ако си сигурен в бобината другия вариант е комутатор ако не е в бобината де щото май и такива има иди някъде да ти го замерят

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с фиеста 1.1 моноинжекция ,бoбина?

Мнение от madboy » 22 дек 2009, 14:45

Ако е комутатор, няма ли да изгасва направо. Два съм горил успешно на моята Фиеста.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

dragnev1
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 08 дек 2008, 18:09
Модел на автомобила: ford fiesta 1.1i 92
Status: Извън линия

Re: Проблем с фиеста 1.1 моноинжекция ,бoбина?

Мнение от dragnev1 » 22 дек 2009, 15:18

ми незнам просто предполагам интересно ми е какво мислят и другите дано се включат темата според мен е важна

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с фиеста 1.1 моноинжекция ,бoбина?

Мнение от madboy » 22 дек 2009, 16:20

Беру и кабели ли правят? Свещите как са?
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

micev
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 21 юли 2007, 19:02
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1i C 91g
Status: Извън линия

Re: Проблем с фиеста 1.1 моноинжекция ,бoбина?

Мнение от micev » 22 дек 2009, 23:48

Свещите са Моторкрафт те са на по-малко километри и от кабелите , Беру правят кабели дори според мое мнение много добри и на достъпна цена за Фиестата бяха 67лв ,в Mото Пфое ми искаха само на първи цилиндър кабела 40лв.А за тоя комуатор не_знам кЪде е не_е ли в компютъра , колата не ми гасне даже в Петрич миналата седмица паднаха температурите под 0 градуса в 5 сутринта си паля без никакви проблеми и без колебания на оборотите.Но като загрее почват номерата , или поне си мисля аз че само на топЪл двигател го прави понеже на студен няма как да паднат оборотите до 1000.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем с фиеста 1.1 моноинжекция ,бoбина?

Мнение от HACKO » 23 дек 2009, 08:46

MAP, TPS, Ламбда сонда, температурни датчици, дюза, регулатор на налягането, бензинова помпа, горивен филтър проблема е много характерен за моноинджекционите, отдавна съм се отказал да го отстранявам, просто като заглъхне връщам леко педала да наеме и тогава продължавам с ускоряването.
Става въпрос за бедна смес при ускоряване (трябва да е богата в този режим), при карбураторите се получава при ниско ниво на бензина в поплавковата камера, тука всичко се определя електронно и грешка във всяко едно от изброените неща може да доведе до това.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

micev
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 21 юли 2007, 19:02
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1i C 91g
Status: Извън линия

Re: Проблем с фиеста 1.1 моноинжекция ,бoбина?

Мнение от micev » 24 дек 2009, 00:24

незнам ламбдата как е лятото я замервах беше добре.Но когато ускорявам нямам проблем колата си набира нормално ( за конете си :) ) без прекъсвания и сецания проблема е само като е изключена от скорост , даже днеска пукна леко откъм аспуха :) като натиснах рязко педала на гаста.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта