Като върна ключа арматурното табло остава под напрежение
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 24 дек 2009, 17:06
- Модел на автомобила: форд скорпио 1995г
- Status: Извън линия
Като върна ключа арматурното табло остава под напрежение
Здравейте колеги,
имам форд скорпио 95г. От няколко седмици имам сериозни проблеми с ел. инсталацията.
Като върна ключа на запалването арматурното табло остава под напрежение и е активно.
Ходих при доста ел. майстори във Видин но никой не отстрани проблема. Дайте ми съвет какво да правя.
имам форд скорпио 95г. От няколко седмици имам сериозни проблеми с ел. инсталацията.
Като върна ключа на запалването арматурното табло остава под напрежение и е активно.
Ходих при доста ел. майстори във Видин но никой не отстрани проблема. Дайте ми съвет какво да правя.
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Като върна ключа арматурното табло остава под напрежение
На първо време пробвай да откачиш акумулатора.И какво разбираш под таблото остава активно???

-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 06 яну 2010, 08:47
- Модел на автомобила: Ford Eskort
- Status: Извън линия
Re: Като върна ключа арматурното табло остава под напрежение
Здрасти и аз имам подобен проблем. Когато карам на къси или дълги сверлини - без значение, спирам, изваждам ключа (без да гася светлините), а автомобила продължава да работи. Като изгася светлините, чак тогава спира. Като пусна отново светлините и вече имам контакт т.е. таблото свети, инжекционната помпа същосе включва.
,
, 



- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Като върна ключа арматурното табло остава под напрежение
sgerginov, звучи все едно някой ти е омазал страхотно жиците в колата. Сама ли е станала така или след сервиз? Стандартната схема ти е - тока първо минава през ключа. Интересен въпрос е дали ако в движение изключиш фаровете, колата ще загасне.... Във всеки случай има мазотии за оправяне около контактния ключ и блока уреди под волана и проблеми из всичките жици, минаващи оттам. Трябва да свалиш пластмасите и да прегледаш всичко.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 06 яну 2010, 08:47
- Модел на автомобила: Ford Eskort
- Status: Извън линия
Re: Като върна ключа арматурното табло остава под напрежение
Бях в сервиз, но преди близо година, а проблемите започнаха преди 2 месеца. А днес вече ми се сервира и нещо ново, при загрял автомобил, ако ми се наложи да натисна спирачки на някой светофар или кръстовище, оборотите падат и колата гасне.
Както казва "Мърфи" един проблем винаги води след себе си друг!
Както казва "Мърфи" един проблем винаги води след себе си друг!
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Като върна ключа арматурното табло остава под напрежение
Просто утре или отваряш и гледаш всичко, или отиваш някъде да ти я свършат тая работа. Само гледай да е някой който разбира.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта