Скрит прекъсвач

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
HePeDoBeH
потребител
потребител
Мнения: 153
Регистриран: 15 мар 2006, 23:25
Модел на автомобила: Scorpio 2.9i '88
Местоположение: Стара Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Скрит прекъсвач

Мнение от HePeDoBeH » 27 мар 2006, 13:36

Абе ако реша да си правя прекъсвач според вас кой кабел ще е най-добре да прекъсна? По принцип идеята ми е да върти ама да не пали ;) за да се заблуди потенциалния крадец че или колата не може да си пали по принцип или няма бензин и че не е подходяща за кражба :D Не че някой ще тръгне да ми краде кораба ама .... нямам каско тай че нищо не ми пречи да се застраховам. тука на колегата му откраднаха Вектра 2.0 от 90 г и така и не се намери , а беше далеч по-грозна и то точно седмица след като му изтече каското :?
оооо Селянино докараха новите голфове..същите като едно време

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 27 мар 2006, 13:50

Може би е най-добре да прекъснеш захранването на горивната помпа.
По този начен ще върти на стартер, но помпата няма да сработи и съответно няма да се запали двигателя. Слагаш на скрито място едно ЦеКа ключе и с него си палиш.
Успех

Потребителски аватар
HePeDoBeH
потребител
потребител
Мнения: 153
Регистриран: 15 мар 2006, 23:25
Модел на автомобила: Scorpio 2.9i '88
Местоположение: Стара Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Ре

Мнение от HePeDoBeH » 27 мар 2006, 13:56

И аз това мислех ама трябва да го направя така че да не е видимо много много имам предвид да не вадя кабела чак откъм бензиновата помпа ами трябва да го изкопая къде минава през таблото ... което не е лека работа като знам какво бойно поле е там ...
оооо Селянино докараха новите голфове..същите като едно време

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 27 мар 2006, 14:04

При мен минава под уплътнението на шофьорската врата. Ти само го намери (ако искаш от самата помпа), след това режеш, пускаш кабел до ключето и го връщаш обратно, до мястото където си срязал. Омотаваш с изолирбант и си готов.

Потребителски аватар
HePeDoBeH
потребител
потребител
Мнения: 153
Регистриран: 15 мар 2006, 23:25
Модел на автомобила: Scorpio 2.9i '88
Местоположение: Стара Загора
Контакти:
Status: Извън линия

e

Мнение от HePeDoBeH » 27 мар 2006, 14:11

то това е зора в намирането, другото е ясно , все пак съм завършвал електроника :D иначе ще видя къде е ище дам инфо по нататъка ако някой е заинтересуван.Нищо чудно и при мен да е под уплътнението :)
Благодаря за инфото
оооо Селянино докараха новите голфове..същите като едно време

Потребителски аватар
kabeldjiata
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 02 сеп 2005, 13:40
Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0i Automatic; Saab 900 NG Automatic
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kabeldjiata » 27 мар 2006, 17:17

Попринцип шоковия датчик, който прекъсва горивната помпа се намира отзад, като отвориш капака на багажника върху конзолката където е и механизма за заключване, обаче е далечко от таблото :roll:
Прикачени файлове
dog04.jpg
Въпросния датчик.

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 27 мар 2006, 17:33

Любо написа:При мен минава под уплътнението на шофьорската врата. Ти само го намери (ако искаш от самата помпа), след това режеш, пускаш кабел до ключето и го връщаш обратно, до мястото където си срязал. Омотаваш с изолирбант и си готов.
Е сега вече ти откраднах колата :lol: :lol: :lol:
Изображение

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 27 мар 2006, 17:55

demiro написа: Е сега вече ти откраднах колата :lol: :lol: :lol:
При мен "ключето" е другаде, а от там резнахме + на помпата за да сложим реле което да я изключва, когато съм на газ (тия холандци я бяха оставили да работи на рециркулация). Самото реле ми е в моторния отсек. С ключето схемата трябва да е същата.
а за да ми я откраднеш трябва да се включиш с кабел след ключето и да го закачиш на контактния ключ...май (не разбирам, много, много).
:lol: :lol: :lol:

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Скрит прекъсвач

Мнение от 1.8d » 27 мар 2006, 19:47

HePeDoBeH написа:....., а беше далеч по-грозна и то точно седмица след като му изтече каското... :?
Аз съм чувал че точно това му е най-кофти на каското.Че веднъж направиш ли,трябва вече да правиш редовно.Доста познати са изревали че застрахователя в прав текст му намеква че: "не си ли подновиш застраховката,вероятността да ти откраднат колата е голяма".Просто колата ти вече е белязана,няма значение дали е грозна или красива
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
shark
потребител
потребител
Мнения: 191
Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shark » 28 мар 2006, 16:15

Можеш да прекъснеш и захранването на бобината. Това е принципа на моят имобилайзер. Ако не го изключа можеш да въртиш колкото ток има в акумулатора но няма да запали, дори и на бутане естествено!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта